Separate names with a comma.
Finns lite blandade USB-C lurar för mellan 100-200 kr.
2018 och framåt blev det riktigt krystat.
Inte ett pip detta året, inte ens något datum nämns på HUI. Antar att de skäms lite efter att ha utsett superspreader events till förra årets...
Varningsblinkers trumfar alla skyltar.
Jag tror BF kan bli ganska desperat detta året - många handlare som behöver rädda Q4, rädda omsättningen. Det som talar emot det en aning är hela...
Jag är för dålig på att ljuga.
Riktigt trött på att jobba, vad skulle man kunna hitta på istället?
Oh, ljud-burgarrn är tillbaka. Man blir ju lite sugen. Portable Bluetooth Turntable | AT-SB2022 | Audio-Technica
Haha, kan tänka mig få saker som har högre WAF än ett par avgasrör på väggen. :D
Dags för en ny soundbar? 911 Soundbar 2.0 Pro – Ltd. - High-quality Design Speaker | Porsche Design | Porsche Design
Det var för övrigt helt rätt väder för lite spökerier igår. [ATTACH]
De var riktigt hetsiga iallafall. De allra minsta hade oftast backup från sina föräldrar som stod ute på gatan och övervakade. Nu förstår jag...
Jösses, dök upp typ ett dussin ungar på samma gång, roffade åt sig i stort sett allt godis på en gång. Edit: sprang iväg till Lidl och stödköpte...
Fast när det kommer till streaming så är det verkligen ettor och nollor fram tills du kodar av signalen, är vissa fall krypterat fram till...
Holografiska skyddsmärken överallt. Måste vara helt awesome. :D Jag och sambon spekulerade lite i hur stor del av försäljningen som faktiskt går...
Nä, om man skulle ta och köpa sig en Audiofil-switch. [MEDIA]
Jag tror de är så sockerstinna att de inte registrerar eventuella pumpor och liknande. Fast det har bara dykt upp två omgångar kids nu. Får se om...
Fick stressa ihop min skelett-animering när det började dyka upp kids. Blev lite janky. [MEDIA]
Kidsen är ute och Halloweenar lite tidigt detta året..
Körde lite hybrid förra året, 3 dagar kontoret, 2 dagar hemma. Sambon jobbar fortfarande hemma vissa dagar i veckan. Jag har iofs fimpat...
De senaste två månaderna har vi använt 40% mindre el än förra året. Undrar hur stor del som är tack vare den nya värmepumpen? Har ju iofs också...
Facebook har blivit en gnällfest för lite äldre personer, typ 55 och uppåt, känns som om alla andra lämnat, eller iallafall helt slutat interagera...
Hade helt glömt vintertiden, fattade inte varför jag vaknade så tidigt. :D
Andra solpanelen på plats, kablarna dragna ordentligt (efter att bilden togs). Ska bli spännande att se hur mycket den kan ladda, inte det bästa...
What? No ...
Jag fångar bara rådjur med mina kameror. :D Har blockat bort alla bitar av mina som möjligtvis skulle kunna fånga något utanför tomten. Både för...
Kanske är den där kameran den perfekta hörnstenen för ett bra spindelnät.
Rev nätet och vräkte spindeln. Säkert tillbaka i morgon.
Spindeln i garaget är tillbaka, triggar kameran var och varannan minut. Får nog gå ut och jaga bort den igen.
Någon här som har erfarenhet av att måla MDF? Jag behöver en bra primer/häftgrund och det finns lika många tips på lösningar som det finns sidor...
Summa summarum är väl att inget kan någonsin bli bra, för att alla 10M svenskar är experter och vet bäst.
Köpt sexleksaker med diskret avsändare? :P
Inte sett till just den, men får lite allehanda när bolag anlitar 3e parts logistikpartners.
Oavsett vilket då är det skönt att någon äntligen uppfinner USB-C på telefoner. :)
Fyndade en begagnad liten portabel projektor med bara 25 timmar på lampan. Inte riktigt säker på vad jag ska ha den till, men jag kommer säkert på...
Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Du får öva nu, bara några år innan du ska tvinga ungen vara ute i ur och skur. :P
Jag brukar regga alla i förväg, men sen brukar jag ofta logga in den 25e och skeppa iväg allihopa bums oavsett förfallodag. Men de löser sig...
För 5 år sedan idag gick jag i Rambos fotspår, utan att ens känna till det. Var förmodligen min sista resa med min far också, vilket är lite...
@Leo83 - nu har solpanelen suttit uppe en vecka. En ganska grå vecka med vara två dagar med faktiskt solsken. Kameran har laddats från 21% till...
Där finns tre nivåer. Längst ner är på golvet, öppning in till laddstationen. 2a plan är utdragbara lådan. 3e plan är panelen man öppnar. Botten...