Separate names with a comma.
medelhastigheten blir samma för båda två som leo säger. Om du vill veta vilken hastighet bilarna har efter t.ex. 1000 meter så måste vi veta något...
ja med badoo kan du chatta med folk över hela världen. Bara ställ in den på en stad eller tätort i ett annat land.
du kan ställa in det till ett avstånd på ett par mil om jag minns rätt. Jag har min på 10km för tillfället.
När du återställde med tb så kan någonting ha blivit lite knasigt så testa en gång att rensa cache för dina appar. Alltså inte datan. Det är...
jag ändrade formuleringen i din rubrik samt lade till text i ditt inlägg. Det blir ganska tråkigt om man bara dumpar länkar på forumet :) Jag har...
Tinder och Badoo torde vara de största. Jag föredrar tinder då den har högre andel kvalitativa medlemmar än Badoo.
Kika här: https://swedroid.se/forum/help/ Pilarna du ser i statusinlägg syns bara i widgeten i kanten. De visas när någon skriver på en annan...
Låter märkligt. Name not resolved låter som ett DNS felmeddelande men tar man bort data för appen så ska ju den inställningen återgå till standard.
Testat att rensa cache? Du kan också ta bort uppdateringar/data för appen och se efter vad som händer då.
@ttommymattsson Nu ligger din tråd på rätt ställe! Du kan använda rapporteringsfunktionen för att kontakta oss i liknande ärenden framöver....
Vackert gammalt område som inte riktigt exploaterats ännu. Långt mellan kåkarna och mycket grönska. Nära till vattnet och mysiga ställen i skogen....
Swedroids forum är inte en plats för diskussioner kring stöldgods. Kontakta polisen och anmäl säljaren. Din tråd är låst för svar.
Diskussionen fortsätter här: https://swedroid.se/forum/threads/bildlagg-i-youtube.123630/ Denna tråd är låst för svar.
Jag stänger din föregående tråd. Lycka till!
Jag blir lite nyfiken, skulle du kunna ta en screenshot tror du?
Om du klagar på vädret 11 månader om året så kan vi få klaga på en. Det låter rimligt [emoji6]
När du tar en bild sparas den i en buffer. Sedan måste bilden flyttas från buffern till minneskortet så att buffern blir redo för nästa bild. Jag...
Kan man inte byta minneskort till ett med högre bandbredd så väntetiden mellan bilderna kortas ned ordentligt?
Vi har en funktion för att bevaka intressanta ämnen du kan kika på. Den är väldigt användbar!
Unlocked är den internationella versionen och dem brukar vara indelade i regionala grupper. Tex norden, EU , östasien osv. Dev- telefonerna har...
frukost + podcast = win!
Hejsan, kan det möjligtvis vara så att appen "samsung account" är disabled i applikationshanteraren?
Det låter faktiskt som att arbetsminnet är fullt och din enhet börjar flaskhalsa lite när cpun jobbar med att både tömma ram och samtidigt fylla...
Välkommen till Swedroid giggelingbear! Mitt första intryck av ditt problem är att det helt enkelt är en trasig komponent som ställer till...
Hej Killkurt och välkommen till Swedroid! Tyvärr verkar detta vara ett problem som inte bara drabbat dig utan även många andra användare. Söker...
:) ser fram emot din recension!
Hur mycket gav du för den?
Sluta bråka som småbarn. Det finns säkert forum för det men här passar det inte.
Testa att stänga av att telefonen skall använda wifi för att räkna ut din position. Du hittar alternativet någonstans i googles platsinställningar...
Det ska fungera men jag kollade runt lite på nätet och för vissa användare verkar det inte göra det beroende på vad man försöker ansluta. Eftersom...
Mycket trevligt, tack för informationen! Jag har slagit ihop era ämnen till ett gemensamt så vi slipper dubbla trådar för samma ämne :) Återkom...
Jag tycker väldigt mycket om Lucid. Pro versionen är värd 7kr om man har lite skrammel att avvara!
Du är inne på rätt spår :) stoppa bara in minneskortet där databasen ligger sparad i din nya telefon så ska du bli tillfrågad om du vill återskapa...
@Ronii10 Ditt ämne är flyttat till avdelningen Sajtrelaterat - hjälp och förslag. Jag har nu bumpat upp dig från att ha varit en "ny" användare...
Just därför är hon extra välkommen här! :)
Den hittar inte matställen men hotel fungerar. Vi får tänka på att betan egentligen är regionalt avgränsad till USA.
Det är nog ingen som sitter och kollar inkommna ordrar en söndag. Antagligen har lagerstatusen gått ner på noll och då plockas varan och...
Du tänker på trean väl?
Ja spel med öppen värld kan man slita länge med :) wow håller jag mig borta från. Det tog för mycket tid av mitt liv ;)
Ah perfekt. Kan du kolla Norge och Finland?