Separate names with a comma.
helt otroligt telefonen varna efter 5dagar har varit på dygnet runt i 5 dagar
vad drar mest ström WiFi eller BT?
jag stängde av BT o WiFi skjukt j*vla skillnad det blev måndag kl 10:30 tog jag den från laddning exakt nu är det 40% kvar jag använder den...
stängde av båda WiFi och BT då håller den ca. 2,5 dagar vid normal användning lite prat, lite sms o lite surf ska testa o köra bara med BT...
har en liknade men vågar inte använda dagens bilar har ju ganska mkt elektronik så man vet ju aldrig
min kan hitta massa sat. med GPS status men det tar ändå tid att låsa
det här är ju värre tycker jag https://swedroid.se/forum/55881-lyser-genom.html
jag har ALDRIG behövt visa varken kvitto eller papper när jag har lämnat direkt till verkstan dom kollar bara när den är tillverkad om det är...
Ni som kör med större batteri Laddar ni inte varje dag? Stänger ni av under natten om ni inte laddar den? jag laddar den varje natt och har...
sånt hade jag på min Ericsson337 1995
finns det billaddare till den? fattar inte varför dom inte kör med Micro-USB
den kanske ska köras in först men märker knappt skillnad på mina får se efter några dagar
om samsung hade kämpat skulle man lätt klara sig med org. luckan
fick oxå mitt idag det är bara o pressa
från CDON Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen inom 1-2...
beror helt på hur man använder luren
det enda som är bra med S2 jämfört med Desiren är batteri tiden den är MYCKET bättre om HTC hade modell som hade lika bra batteri skulle jag...
finns sk*ten bara i sverige? nått land måste ha ju den vita
men att starta Market hjälper ju inte eller?
tackar får ta o fråga där
kan tasker lösa mitt problem? När jag svarar i telefon vill jag parata där när jag svarar i BT HF så vill jag parata där du när jag svarar...
jo knapp finns om man vill koppla efter man har svarat Desire hade det under Meny knappen
samsung S2 det va samma sak med min Desire oxå
inte när jag svarar då kopplas det till HF och jag får koppla bort om jag inte ska prata i HF
allt över 3.7" är stor tycker jag man klara sig inte med en hand tummen räcker inte till har en S2 och vet hur det är för en som jobbar med...
när jag hade vanlig lur som var kopplad till HF i bilen med bluetooth kunde jag ta samtal i luren utan att det kopplades till bilen går det inte...
nu har jag uppgraderat men vaf*n "ursäkta" det är ju bugg i sk*ten jag vill att den ringer och vibrerar samtidigt när jag aktiverar att...
har Androidversion 2.3.3 när jag trycker på Programuppdatering så hittar den inget
gärna tips utan att behöva roota
läs om läs rätt om inte batteriet var bra skulle jag ha kastat den
har haft min S2 i 6-7veckor men blir j*vligt trött på den om inte batteriet var bra skulle jag ha kastat den *Den startar om *Fast jag...
och fortfarande inget nytt om den vita?
nu blev det samma sak igen efter uppdateringen
går det inte att hitta utanför sverige? vill köpa den vita
går det att lägga in sense om man rootar?
oj hur gör man då?
vad kan det va för fel har haft problemet med både Desire och Nu Samsung S2
MÅSTE ligga nåt bonus mellan tillverkaren och butikerna annars skulle dom ALDRIG hjälpa med garanti från andra butiker bara att skicka in...
har test lite sjuka är att det är just när det är ljusgrå färg så syns det annars ser man absolut inget
vad är det för funktion som har stoppat S2?