Separate names with a comma.
Letar efter en telefon till min dotter som hon kan ha att leka med och en telefon som endast ska användas till Spotify. Huvudsaken är att...
Här kommer det bilder på telefonen. Önskas fler så är det bara säga till :) https://photos.app.goo.gl/XhzUHxiWACaoa5vL8
Alltid öppen för förslag, vad har du att erbjuda :)? P.S Bilder på luren kommer upp strax :) D.S
Fick det igår på min Note10, ser trevligt ut!
Sålde några skal och skärmskydd till @mb-dape. Snabb betalning, trevlig kontakt. Smidig affär. Rekommenderas!
Noterat, kör budgivning till imorgon onsdag 9/10 kl 19:00
Tack vännen men jag har tyvärr ingen +
Säljer en Samsung Galaxy Note10 8/256GB Aura White som är i absoluta nyskick. Telefonen är beställd via Wondamobile 2019-09-29. Fabriksmonterade...
Var ett bra tag sen jag ägde någon Pixel lur så det stämmer säkert de du säger :P.
Ingen orsak :). Sambon har en P3a så ska kolla imorgon bitti innan jobbet om OTA dykt upp.
Google brukar skicka ut OTA på tisdagar första veckan i månaden historiskt sett så uppdateringen borde dyka upp imorgon :)
Köper Urbanista Stockholm. Skicka mig ett PM :)
Slog till på en Fossil The Carlyle 44mm i rostfritt stål :).
Samsung Galaxy Tab S6 WiFi+4G såld till @guerillerox. Låser tråd!
Grattis du vann budgivningen. PM kommer om en stund :) [ATTACH]
Sambon hade samma MMS problem på sin Pixel 3a med operatören Tele2. Gjorde som @Kronvrak tipsa om att skapa ny APN med APN = services.tele2.se och...
Michael Kors klockan kör med Wear 3100 processorn men har tyvärr hälften RAM-minne mot Fossil Best Android Smartwatches: Wear OS, Samsung, more -...
Tack för informationen, får läsa på lite mer gällande Michael Kors klockan :)
Noterat, budgivning pågår till kl 18:00 idag.
Har idag en Samsung Galaxy Watch 46mm som jag är riktigt nöjd med men jag är sugen att köpa mig en smartklocka med Wear OS som jag kan använda vid...
Orkade inte vänta så jag beställde mig en P3a via Google Store DE precis. Håll utkik! Min Samsung Galaxy Note10 med Snapdragon 855 kommer ut...
Låter tråden ligga uppe till ikväll sedan så beställer jag mig en Pixel 3a från Google DE :).
Det är utan tvekan de mest optimala, då får man det bästa av båda världarna :D
Lugnt, händer den bästa :D
Ebay är mitt andrahandsval men skulle vilja ha telefonen på tisdag/onsdag senast då jag tänkt lägga ut min Note10 med SD855 :D
Annonsen till Apple iPhone XS 64GB Guld är tillbakadragen. Aktuell budgivning på Samsung Galaxy Tab S6 WiFi+4G kvarstår då plattan är i absoluta...
Tack! :)
Tack för tipset men det är med Exynos och inte Snapdragon 855 som jag letar efter :)
Tack för tipset, dock osäker på färgen :)
@erik.rahm Har lagt till ytterligare sex bilder på displayen. https://photos.app.goo.gl/Pv8KoPAmd9RxCzRUA Det finns betydligt fler hairlines...
Ingen som är sugen på att sälja :cool:?
Bud noterat och accepterat. Kör budgivning till lördag 5/10 kl 18:00 så skickar jag surfplattan med tillbehör till vinnaren på söndag.
Blir givet en Pixel 4 för min del oavsett vad priset landar på :)
Sålde en Samsung Galaxy Note10+ med SD855 till @poipen. Snabb betalning, mycket trevlig kontakt och tydlig återkoppling. En smidig affär från...
Hej Erik, Det är både damm, hairlines och repan. Kan fixa lite fler kort idag efter jobbet. Korten jag tog igår var sent på kvällen och...
Jag är intresserad av att köpa en Samsung Galaxy S10e med Snapdragon 855, en svart Google Pixel 3 eller Pixel 3a. Telefonen bör vara i närmare...
Du är välkommen att höra av dig :).
Ber om ursäkt för sena bilder på iPhone XS men bättre sent än aldrig :). Det finns som sagt små hairlines lite varstans på displayen samt någon...
Köpte mig en ny laddare med lite krut i :) [ATTACH]
Frakten bör gå på 95-122kr med Postnord skicka lätt. Bilder finns uppe nu :)