Separate names with a comma.
Om du verkligen vill satsa på ett bra effekter, tydlig konversation och enkelhet så är Sonos Beam riktigt fin. Men den levererar absolut bäst...
Du kommer bli överöst med förslag. Sätt en prislapp så blir allt lättare
de allra flesta har blåtand för stream. Sen har du Sonos olika modeller som agerar som Wi-Fi högtalare
jag försökte också hitta ett nyligen, trodde att det kanske var möjligt nu. Haha, sjukt detta
Inställningar/fokus/stör ej lägg till personer
nästan så jag blev blöt i byxan. Äntligen!
Snusbolaget eller nettotobak beroende på priser. Sjukt bra båda. 3 stock portion per månad
köpte ett paket på lokala espressohouse det var gott, men lite för lite kryddor av jul. Dom jag bjöd märkte inte att något smakade annorlunda...
44mm utan boett är grymt snygg irl!
Jag skulle absolut köpa S5 Max. Men efter lite mer läsning så blir det S6 maxV för mig då den har kamera som undviker barnens skräp på golvet...
det går väl att ”dela ut” datorer med så dom syns på ATV?
fan jag börjar bli gammal. Ja, alltså, starta filmen på din Mac och skärmdela till ATV? Koppla din AirPods till ATV
Nu är jag förvirrad, men duger inte AirPlay och AirPods?
det där kan inträffa vid tillfälle med Pro också. Lite störigt
Yes, stort tack för input!
Oh, bra där. Missat insättningsgaranti där. Tack Jag vill gärna ha lite högrisk på vissa investeringar, men ändå på "lagom svenskt sätt" :)
Okey. Plötsligt uppblommande intresse här. Frun sa att jag borde göra något vettigt med min nerdiga sida, som att spara pengar 1. investerat i...
ja precis. Men det är inte bara pengar. Den handlar om att ha rätt lurar med sig för rätt tillfälle. Att bära två olika etuier känns rätt mongo
Vore skönt att slippa pluggar som PRO har då det dunkar i skallen när man går men jag använder ofta mina PRO i rejält högljudda miljöer och ANC i...
Samsungs ”simple-mode” är väl ganska bra ?
Hade bestämt mig för S5 max men efter att ha pratat med en annan barnfamilj som uppgraderade till S6 maxV så blir det en sån. Kameran gjorde stor...
Jag köpte något liknande du länkade till, fast med handtag. Men det var från kanske 2 år och framåt.
hm. Är detta kopplat till varför sambons S21 skickade nåt MMS med en länk i vid något tillfälle
Nu har vi båda varsin laptop via jobbet. men nej, jag hade köpt en iPad med smart fodral med tangentbord om jag hade stått utan PC
skillnaden är att ett barn kan man följa med, nöja med det barnet vill. med flera barn kan man inte dela på sig när dom springer åt var sitt...
har en på 4 och en på 5. feel you bro
Min är inte gråad heller jag har inget betalkort för Apple Pay registrerat. Kan det finns en begränsning där ? annars tycker jag ju funktionen...
Rimligen fick du sista uppdatering då. Kanske blev ett krav nu ?
Man brukar behålla dem
Absolut. Men det kan ju dippa för det, tillfälligt. jag märker skillnad, och mina grannar säger detsamma, att det vissa tider på dygnet är...
eller så är din leverantör av bredband kass (jag har 600mbit comhem/tele2 ”tre hål i väggen själv)
Samsung har väl stöd för flera enheter samtidigt, med just varningen att sync är tveksamt bra Så spelar du musik på två enheter med din Samsung...
en tanke. Ett larm måste låta. Om du har lägsta volym kanske telefonen själv skruvar upp så det faktiskt låter ?
det är din volym för ringsignal som styr, vad jag vet
som sagt, du får nog kalibrera bort det själv. Går att göra stor skillnad
Strålande med Apple silikon
Webhallen har rea på roborock S5 Max
jag fick kalibrera ned bakgrundsljus osv. Kändes som att slutsatsen för min del blev billig tv.. men efter lite trix blev det skapligt iaf
ESR. Har mitt första på nu. Galet nöjd
starta om ditt underverk till telefon