Separate names with a comma.
Fräsig app! :) Jag skulle dock gärna vilja se en mer stilren ikon, samt att baren (Action bar kanske det heter om jag inte minns fel?) känns lite...
Jag tycker dock Ubuntu är bloat oavsett vad man gör med det. Inget illa om Ubuntu, det är en utmärkt alternativ för nybörjare och dom som bara...
Jag kör med deras nattliga byggen och har inte haft några problem alls. Jag kör faktiskt för det mesta alltid nattliga byggen om det finns...
Röstfunktionen i Android är totalt värdelös. Jag bor i Gävle och har minimalt med dialekt, ändå har den svårt att förstå typ alla ord och tjänsten...
Efter att ha kört stenhårt med AOKP sedan jag skaffade min telefon har min frustration över hur slö min telefon varit så fick jag för mig att...
Jag använder en rom på min telefon eftersom jag tycker att den kan bli ganska innehållslös annars. Vad kan man göra med en telefon utan mjukvara?...
haha. :D
Tack för tips! Ska kika på det. Yes, YouTube arbetar med klippet ett tag. ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 ~
Som jag sa, ja. :p
Jag brukar lägga upp lite gameplays på Youtube och jag spelar in i 1080p och renderar sedan den färdiga videon i 1080p med bra inställningar,...
Absolut inte, du är väl värd den summa som appen kostade. Det var en liten pik bara. :)
Jag hade samma problem på min SGS2 och min Galaxy Nexus. Tji fick man för att man var snäll och donerade pengar. ;) Jag hoppas på en lösning, men...
Med tanke på att näten redan är överbelastade kan jag tycka att det är ganska elakt att belasta dom i onödan bara för att. Själv har jag 500MB...
Jag hade lagt min röst på Galaxy Nexus. Den må vara 9 månader gammal men är den telefon med färskaste mjukvaran, och så kommer det att förbli. :)...
Det är på kernel-nivå man kan förändra batteritiden. :) ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 ~
Jag hade också skaffat en Nexus 7. Bra prestanda och lagom storlek till ett barn, samt att du kommer att ha råd med julklappar till henne sen med. ;)
Call Blocker kanske kan vara något?
Är det inte dags att fräscha upp utseendet á la Jelly Bean snart? :)
Kan "Button Savior (root)" vara något? Det finns på Market.
Du måste ha ett tråkigt liv. :D En räv borde inte lämnat den kvar, men om den gjort det skulle det inte ha varit en trevlig syn. Sådant...
Jag såg den förut idag. Intressant video. :) ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 ~
Ingen som vet om dom har någon changelog för sina nattliga byggen? Vore ju intressant och veta om det är värt att flasha ett nytt bygge eller inte.
Necrophobic - Enter The Eternal Fire (A Tribute To Bathory) Sitter på Youtube och känner mig sjukt nostalgisk. :D
Jag använder Solid File Explorer. Den har alla funktioner jag behöver, den är snygg och i landskapsläget får man tillgång till två paneler.
Enda anledningen tilll att jag inte använder denna appen (Eller någon annat alterativ för den delen) beror på att den saknar stöd för att...
Randomsurfade på Market och såg att Bloons (officiella) äntligen har kommit till Android. :)...
Vilken värme på ugnen hade du och hur länge fick den ligga där? ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 ~
Nova är baserad på stock. Med andra ord, det är stock-launchern med fler funktioner bara.
Det har inte med kompatibilitet att göra. Det är dom som ligger bakom appen som tabbat sig (lite amatörmässigt kan tyckas) med en liten rad i en...
Använd Haxsync. :) ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 ~
[IMG] =)
[IMG] :)
Oanvänt minne är onödigt minne brukar man säga. Linux är duktigt på att nyttja allt minne väldigt bra, även om allt inte används aktivt så att...
Jag flashade den imorse, jag gillar Francos kernel så jag tänkte prova den. Hittills märker jag ingen skillnad på prestandan, den är lika snabb...
Vill du hålla dig uppdaterad kan du kika in på www.hundone.deviantart.com. :) ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 ~
Jag kör standard och är sjukt nöjd. Jag väntar snällt på AOKP. :) ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 ~
Jag tycker inte det. Nexusen har ju by far längre livstid. :) ~ Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 ~
@Saliciouscrumbs Kika bland kommentarerna på dA. ;)
Absolut smidigast om man bara använder en DE/WM. :) Annars finns ju CDM om man växlar mellan olika ofta, den helt textbaserad.
Det var länge sedan jag slängde upp något klipp, men här är iaf min senaste. Hoppas den inte är allt för tråkig att kika på. :) MOAB #71 (46/4...