Separate names with a comma.
Jaså? [emoji15] Visste inte att du hade en sån [emoji23] Mate 8 slår den! [emoji14]
Yep, det är den :) Du får väl utforska lite! ;)
Det gör den automatiskt, bara till att aktivera receptet :) Huawei Mate 7 :)
Haha, har 4000 mah [emoji23] Appen heter IFTTT (eller om det var IF), recepten ser du här [IMG]
Why haha Två recept i IFTTT :)
Rätt intressant ändå haha [IMG]
Magic! EDIT: Eller, idk http://www.macworld.com/article/2995375/input-devices/apple-magic-keyboard-review-should-have-called-it-basic.html
Ah precis Jo tjena ;) :*
Dum som man var så startade jag min 3-månaders prövotid med Apple Music och så kom jag på att den inte stödjer Chromecast Audio... Doh! Google...
Bra haha
Yen hoppas jag? [emoji23] Ja, Apple Music gillar jag inte sådär jättemycket.
Ah ok3j,vad kostar det då?
Wtf, men har ni inga streamingtjänster alls? Apple Music, Google Play Music etc?
Yes! Har ni inte Spotify? [emoji33]
99 kr/mån :)
Yes [emoji2]
Yes, mitt kök är endast för premiumanvändare! [emoji23] Nej, men det olika högtalare :)
Tobias pls Aha, håller med dig
Energi kan ju bara omvandlas, så..? Eller tänker jag helt fel nu? ___ När man glömmer köpa premium :( [IMG]
E du ful? [emoji52]
@torken som kör traktor! [emoji6]
Okej, riktigt dåligt isolerat. Hörde grannens diarré.... [emoji40]
[emoji23] [emoji23]
Not rly, kan bara tänka @Rospigg :( ;) :D
:(
@Ascii @Facemeat @SonyHONDA m.fl. (tyvärr ;) ) Hue hue :p
Gz till #2000 :P Haha, kanske ligger något i det ;) Men igår chattade jag med supporten om att min spacebar var konstig, funkar typ bara om man...
Bara jag som inte gillar Apples support? Är ju som om dom pratar med en femåring...
+1 Hade köpt en som vart lagrad längre, men har lite ont om cash haha
När man står och sjunger hello i lägenheten och grannarna bankar irriterat i väggen... :scared: [emoji17] #JustMovingFromHouseToApartmentProblems <3
Hahaha [emoji23]
Allerums 12 månaders Prästost [emoji173] [emoji7]
Brr [IMG] Skönt att ligga i sängen [emoji7]
Även fast du äter hästmat? ;) :D
Jo, men olika versioner [emoji4] "I updated to the latest beta software"
Nej, har Mate 7
Ya, äntligen [emoji7] [emoji4]
Nu har jag bubben
Finns det något sätt att få daydreams att vara på, även om man inte laddar plattan? Har root.
Prepare to punga ut some [emoji383] [emoji383] But yeah, don't besudla en Volvo. I taught u good [emoji57]