Separate names with a comma.
Mitt nuvarande TV-fäste säger Max 55", maxvikt 30 kg. Jag tolkar det som en större TV men med ok vikt ska gå att montera, så länge den inte tar...
Svenskarna reser inte till någonting, dom reser från någonting.
Semester är för töntar ;)
Helt rätt dag att klippa häcken, knappt varm alls nu och bara halvvägs klar.
Denna tråden har verkligen kommit långt, från frågor om elabonnemang till våta drömmar om en framtid i Mad Max anda.
Man får testa gränserna. :D Just pizzaugnen var hon väldigt skeptisk till, tills hon testade den, nu bakar hon alla pizzorna. :P
Har en gammal kollega som också kör hela kittet, beställer stora säckar med mjöl från Italien. Verkar vara lätt att fastna i pizzaträsket. :D
Haha, näe, så mycket har jag inte nördat ner mig. Köper "00" mjöl lokalt, men värre än så har det inte blivit. Ännu. :P
Dags för pizza! [ATTACH]
Höörs Marknad! Min chans att skaffa den där vargtröjan jag drömt om.
Har försökt rita på tåget men det är fanimej besvärligt. Tagit en veckas pendling att skugga burgaren. [ATTACH]
Jag som drar mig för att byta slang på mitt bakdäck. :P
Billigt vattentätt. Ville ha något till uteplatsen med Chromecast som jag inte behöver vara rädd om. https://www.amazon.se/dp/B07KVZWTK1/
Har satt ihop en stor grupp med alla utom garaget. :D
Blev lite pepp och beställd en ny högtalare :D
Jahaaa! Här satt jag och funderade på om jag kanske borde hyra högtalare till halloween. :P
Får hyra något detta året, rigga upp en rejäl PA-anläggning.
Tur att det är hyggligt varmt fortfarande. Det är ju ändå uppvärmningen som är den allra största kostnaden för de flesta.
Jag tycker ju personligen inte att ett system där man hellre skickar effekten utomlands än att ha ett stabilt nät på hemmaplan är rimligt. Men det...
Välkommen till den fria marknaden! Man skeppar elen dit man får bäst betalt för den, svårare är det inte.
Börjar bli dags att planera och skapa årets halloween-pynt av huset. Tänker mer handritade och klassiskt animerat denna gången. Stora ögon är ju...
Frågor och svar elpriskompensation
Min polares PS4 slutade läsa skivor, han hittade mynt i den som ungen fyllt på med. :D
Jag vet att man egentligen inte får fundera på något annat än OLED. :P
Jag har inte världens bästa förutsättningar i rummet, har bland annat ett långt fönsterparti som jag inte kan mörklägga och öppet ut till hallen...
Jag är lite sugen på deras mini-LED, men den/de Philips jag hade för en sådär 10 år sedan dog båda inom 3 månader. Fick mig att överge märket. :P
Någon som köpt en Philips TV på sistone? Hur är de i kvalité nu för tiden?
Fick tillgång till DALL·E 2, det kommer bli många AI-genererade bilder föreställande sjökor. :D
Var är mina pengar?!?! Edit: du kanske inte minns mig, kom jag på, jag mailade en del med en av dina kollegor för ett par år sen, angående ett...
Information från någon i branschen. :D
Finns det inte en teori om att scam-mail är illa formulerade för att fånga upp folk som har lite extra dålig koll och därför ska vara lättare att...
Ikea ska alltid vara en mardröm, oavsett om det är i butik eller online. :D
Börjat sätta lite färg på burgaren. [ATTACH]
Följer lite filmfolk på Twitter. De lyfte fram omdömen från manliga män som bara vill se andra män göra saker tillsammans på film.
Jag gillade den, ingen direkt CGI-fest. Får nog placera den på 2a plats bland alla Predator-filmerna. Baserat på Twitter så verkar det dock som om...
Var mer "några av filmhistoriens coolaste bröder" jag undrade lite över. Visst, Nick har dykt upp i ett par ok roller, men coolaste?
? [MEDIA]
Man får googla långsamt helt enkelt.
Hårdrockare är alltid trevliga människor, inte ens när jag i gymnasiet, på fyllan, kallade ett gäng av dem för The Hanson Brothers blev de arga. :P
Lite närgångna gäster på kaféet idag. [ATTACH] (Missade fokusen på min video)