Separate names with a comma.
Skjut mig! "me likes girl, girl doesnt like me me doesnt like girl anymore, girl likes me me likes another girl, another girl doesnt like me"...
Kör tinypic för tillfället eftersom att det krävs inloggning på imageshack.. [img]
Händer väl att man ser dig spurta förbi i Off-Topic, 6/10.
Ingen aning faktiskt! Kör backup + testa? ;)
Du är inte ensam. Intressant detta!
Hmm.. vet inte riktigt vad jag ska säga. Personligen skulle jag aldrig tänka mig att RuffyM är en scammer, nej man har vetat av denna killen för...
Jag måste vara trött, garvade som fan åt detta.. :p
Vad tror ni om "En Midsommarnattsdröm" av W. Shakespeare? Skit, imo.. vill hellre spela något annat. ;>
För att överklocka krävs root, här är en "app" som gör det riktigt enkelt för dig: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=747598...
Suck.. blev ingen brud idag då..
Då var man med i skolans teaterprojekt som skådespelare, hur skall detta sluta?
Förhoppningsvis så får man spendera eftermiddagern med någon.. ;/
Tjena! Oj, jo jag körde Cm6 för en dag, men märkte att det fanns en massa olika saker som fungerade lite halv-dåligt, jag skulle själv...
bah.. 35- här..
Där blev det lite för privat för mig, I'm out.
JÄÄ JÄÄ! http://open.spotify.com/track/1sgfjgLRCqSfndpofU8T2C
Funderar på att börja, har en macka polare som snackar hejvilt om spelet.. :]
Har ni sett reklamen för Erik och Mackans nya program, "99 skaer man ska göra innan man gör" eller vad det nu heter? Piss i mississippi är...
LÄNKA! NU! EDIT: Nvm.. :>
En slags sugmatta [img] HEM LJUVA HEM!
Beta3 ute av CM7
Detta gör du bara för att du ska få en massa tack.. ;)
Och ändå gör du en nästintill likadan tråd som honom? edit-- Om det nu var det du syftade på.. uh.. det andra var ju bara såå lågt!
Jag ger upp, jävla piss-osx.. rd=disk0s1-5 eller 1s1-5 fjngerar då inte :< Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Öh, vad är det du vill veta då? ;s du skrev inte direkt utförligt vad du ville ha hjälp med.. Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Suck.. Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Du flashar in ett nytt tema på samma sätt som du flashar in ett nytt tema i recovery.. ;> Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
WOOHOO!
MEN GAH! Jag hittade en ide-hdd, cdläsaren står som primary master och hddn som primary slay, EXAKT som det stod! Vad ska jag måste göra!?...
(a'
Om vi säger såhär då; om det står att man är tillåten att skriva en krönika, så ska jag göra det.. :p Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Mina sms går inte fram på en gång, kommer till mottagaren ett jävla antal minuter senare.. samma gäller när någon smsar mig >.< Sent from my...
MEN BRA, skit i att boota då jäkla piss-windows Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Betala för mig också, jag åker iofs skidor men twintips är väl nästan som snowboard? ;-)
Hur kan jag ta reda på vilket nr min cf-läsare har? Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Jag får bara "Still waiting for root device".. kan du spara mig lite tid med att hjälpa mig istället för att jag.ska ladda massa tröga sidor med...
Men, man får väl välja mellan att skriva en Novell, artikel eller krönika typ.. såg ett papper från NP -08 och där var det så iaf..
Själv ska jag skriva en krönika om dagens samhälle, vad som är bra/dåligt i jämförelse med förut.. bla bla.. :p
[img] Varför detta? Ingenting händer efter att symbolen över *ugh*.. äpplet kommit fram..
Aldrig sett dig, men kan ge dig 1 av 10 ändå! ;)