Separate names with a comma.
Ja det låter lite som ett mekaniskt gnissel. Nej jag toktrycker inte på tangentbordet, utan är nog ganska varlig :) Ja detta blir den tredje 16”...
Ok. Jag har bara missljudet på vänster hörn. Upptäckte det idag. Datorn är ca två månader och ganska lite använd, så att den slitits är ju helt...
Verkar inte ha ngn effekt. För övrigt ganska pilligt att komma åt kanten.
Upptäckte idag ett missljud på spaceknappen. Har ni upplevt detta? Det är en mbp 16”. Vänstra hörnet låter inget vidare :( [MEDIA] View:...
Säljer en unifi ac lite som blivit över. Köpt av mig från netonnet under 2018. Har ev ett utskrivet kvitto kvar men annars finns historiken i...
Du kommer inte märka ngn skillnad mellan 100/250 vid den typen av användning. Ja om inte tio personer samtidigt streamar i 4k från tex netflix.
Har haft fiber (stadsnät, open universe) i ca 4år nu. Har under dessa år haft Bahnhof, bredband2 och kör nu boxer. Har mer eller mindre haft lite...
Men sen är det ju som så att streaming från molnet är kasst jämfört med streaming från tex nas. Säg att du har en 4k film i din telefon eller...
Ja jag har funderat lite på en synology men känner att det blir en ”dyr” lösning när jag bara önskar streama ngn då och då. Det fungerar ju redan...
Har idag en extern usb disk inkopplad i routern och har därmed access till disken genom nätverket. Det är en ganska fiffig funktion routern har,...
Har testat alla möjliga sätt men får inte igång ethernet via tp-link switchen på min atv4. Har provat säkert tio kablar, alla portar men atvn...
Ja jag orkar inte göra en reset så hoppas det stabiliseras snart.
Sedan iOS 13.6 upplever jag att batteriet håller sämre. Laddar numer varje dag, innan var det mer sällan. Hur har ni det?
Har gjort allt du tipsar om.
För ett bra tag sedan tog blixten en switch som var kopplat till ethernet på min atv4. Då switchen la av körde jag atvn via wifi istället....
Köpte dessa som många andra här. Sitter kanon och tycker nog att basen blev lite bättre. Dock var jag lite snabb och beställde svarta när grå...
Lite shopping från amazon. En unifi ac pro och switch TP-Link TL-SG105. [ATTACH]
Minns ej fabrikatet, typ ett noname från amazon. Vet inte om det hade ngn betydelse men vill minnas att ljusstyrkan betedde sig konstigt när det...
Provade liknande täckande skydd för ett tag sedan. Tyvärr kunde sensorn för ljusstyrka balla ur. När man satt i solen kunde ljusstyrkan gå ner...
Ja det blev visst så. Men kul med en annan färg förvisso.
Ajdå, grått kanske hade varit bättre. Var lite snabb med beställningen:)
Tack för tipset, provar jag oxå :)
Har beställt flera från amazon (prisklass ca 30kr/st) och är mer än nöjd. Fick med ram också.
Tror en dream machine räcker långt. Annars bara utöka med en unifi accesspunkt.
Ubiquiti Networks UniFi Dream Machine 306€, kostar typ 3900kr i Sverige. https://www.amazon.de/dp/B082QMR5ML/?tag=oid02-21
Oops, missade det. Tack för upplysningen.
Appropå amazon, när kommer dem till sverige? De har ju ibland grymma priser och tex datorer vill man ju ha med svenskt tangentbord.
Det tipsades om deco m4, ca halva priset hos amazon https://www.amazon.de/dp/B07SGF4N8D/?tag=oid02-21
Deco p9 typ halva priset mot i Sverige https://www.amazon.de/dp/B07XY7WJ4W/?tag=oid02-21
Lite tillbehör till Apple Watch samt iPhone 11 pro från amazon. [ATTACH]
Beställde två AW band + ett iPhone skal i fredags (10 juli) och idag tisdag (14 juli) hämtade jag paketet på mitt utlämningsställe. Detta är ju...
Amazon har ca 400€ rabatt på macbook 16", synd att de inte finns i sverige. Men om man önskar engelskt/tyskt tangentbord finns det pengar att spara.
Ok. Får fundera.
Vilken butik och finns kvitto?
Samma ljud oavsett laddning eller inte. Enligt flera forum/youtube är jag långt ifrån ensam. Men som sagt, jag kanske är extra ljudkänslig som...
Min i7 har "coil whine". Satt nu på morgonen när omgivningen är helt tyst och ja den låter. Faktiskt störande även om det inte är världens oljud....
Beställde som sagt i fredags (10 juli) och enligt ordern skulle jag få det tis 14 juli. Dock har inget hänt enligt min sida, det verkar inte ens...
Beställde från .de idag på förmiddagen. Enligt min order ska det vara framme på redan nu på tisdag. Blir isåfall mycket imponerad.
Kan man stänga av det på iPad Pro? Det har helt gått mig förbi. Nu är det förvisso en funktion jag uppskattar så den förblir på :)
Ska du koppla USB till din routern gör nog inte en ssd så mycket nytta. Är lite osäker men om du ska köra TM på extern disk ska den vara...