Separate names with a comma.
Nu fick Golden Reviewer en nyare test resultat på Snapdragon grafiken som ser bättre ut än tidigare men fortfarande inte lika bra som Exynos...
Alltså jag tycker det är inte rättvist att jämföra en gammal telefon med ny. P30 har cirka 3 år på nacken med helt annorlunda chipset. Kanske att...
Jag använder mig av en Galaxy S21 Ultra och Telias nät där jag som mest fick cirka 600 Mbit i hastighet så det är ingen 5G+ variant som kommer upp...
Redan med Galaxy S21 Ultra är det stor skillnad jämfört med P30. S22 Ultra är snäppet bättre än S21 Ultra så..
För de som beställt med Fello abonnemang från Samsungs webbshop tillsammans med S22 lur, det går fint att säga upp abonnemanget när man har fått...
Ice Universe har postat några bilder tagna med Snapdragon modell av S22 Ultra.. Han påstår att bilderna är mycket skarpa även om man kör X20 zoom...
The Tech Chap (Tom) är mycket pålitlig och saklig, samma med WhoIsTheBoss. Der som är viktigast nu att fokusera på reviewers som kör med Exynos...
Fello kontaktade mig för det abonnemanget jag beställde tillsammans med S22 Ultra på Samsungs shop, de undrade om det stämmer att jag gjorde en...
Det kan vara på väldigt få platser men inte för mig varken i Malmö eller Lund där jag aldrig sett responstid under 15-20ms oavsett tid på dygnet.
Aha du gjorde din beställning via Benify.. Du kunde ha nämnt det innan för att det är sant du ser inte din beställning direkt på Samsung.se. Du...
Nu pratar vi.. En recensent påstår att hen är orolig för S22 Ultra med Snapdragon GPU där den har rätt dålig stabilitet i testerna..medan Exynos...
Jag testade precis o gick in på hemsidan, såg min beställning där dock verkade nåt skumt med hemsidan, nån "fördröjning" i att visa beställning....
Tar några minuter innan du ser beställningen på hemsidan. Stäng av din internet browser o öppna igen o logga in.
Om nån vill se den gröna från olika vinklar och under olika ljusförhållanden .. se gärna klippet nedan: OBS det står in depth review.. dock ser...
Den verkar vara svalare, kameran verkar hålla bättre kvalitet än S21 Ultra vilket jag hade velat sig i S22 Ultra med Exynos, däremot förstod jag...
24 timmars review av Tom (The Tech Chap) [MEDIA] View: https://youtu.be/D5tTOuiJYKU
Du får räkna med liknande responstider som 4G .. dock kommer det säkert att förbättras så småningom .. men just nu stänger jag av 5G med jobbets...
Även om det blir två abonnemang är det mycket lätt o säga upp det hos Fello så det är lugnt :) Min SmartWatch 3 var också värd 0:- .. men ändå...
Med vad 5G erbjuder idag så är jag inte alls imponerad av nåt förutom att man kommer upp i högre hastigheter, täckningen är mycket dålig, jag har...
Så trist!!
Den 24:e i Sverige, har hänt att den skickats antingen i förtid så du får den på utsatt datum o det har även hänt att de har börjat skickat det...
800kr är bättre än inget i alla fall!
Vänta med Samsungs skydd .. tror ingen har lika bra skydd. Jag tror att det kommer förmonterad skydd från fabriken på samtliga telefoner, kan ha...
Mest kända för sin pålitlighet .. så menade jag :)
Unboxing video med SuperSaf .. [MEDIA] View: https://youtu.be/5mdwWF8F_Xs
Den högsta benchmarking som jag har sett för S22 Ultra (Exynos) .. alltså najs!! fast har även funnits några tester som hade dåliga siffror också...
från?
En sak också som är nytt o bra under 2022 .. Samsungs Shop (och även andra försäljare) har 60 dagars returrätt .. det är det dubbla än tidigare 30...
Jag gjorde en beställning o lagt in Fello abonnemang men fick inte än nåt från Fello. Jag undrar hur ska man göra med abonnemanget, ska man säga...
Handlar du med Benify så får du bara en enda rabatt, allt annat får du inte förutom ett par Buds Pro kostnadsfritt.
Glöm inte Samsung Care+ ... man får det också på köpet för ett helt år!
Här kan vi lägga till eventuella YouTube/Hemsidor som testar S22 Ultra. Ha gärna i åtanke att vissa recensenter är kanske inte pålitliga därför...
När jag kollade på SuperSaf hands on video på YouTube så nämnde han att en stor uppdatering är på väg redan till S22 telefonerna. Det verkar...
Fick det i ett mejl. Vet inte varför du inte fick trots du har redan anmält dig. Jag gjorde till o med anmälan med två olika mejl, jag fick...
Jag har idag en S21 Ultra (Phantom Silver) .. o ville byta lite så jag inte fastnar vid en o samma färg.. Jag tittade på flera Hands on video på...
Då så, kör på :)
Har en S21 (vanliga) med 8GB RAM i jobbtelefon, den laggar ibland trots att man kan använda sig av lagringsutrymmet som virtuell RAM men det...
Är du ute efter kamera så S22 Ultra det enda alternativet, tror inte S22/200+ kommer att ha "mycket" bättre kamera än S21/S21+..
Lita inte på de video du ser på YouTube, de får demotelefoner o de behöver inte ha nåt skärmskydd, ingen av de har faktiskt pratat om det eftersom...
Om du får 3000kr + 1500kr = totalt 4500kr så tycker jag det är värt. Du får inte lika mycket pengar kanske om du säljer din Note 20 privat.