Separate names with a comma.
Jag kollar på mobil.se prisguide och det är bara 10 kr eller 10GB mellan Halebop och 3tre, vilket gör 3tre till mellanklass så Hallon är då...
Comviq med Halebop är mellanklass. Ärligt talat så skulle jag lägga Hallon som mellanklass också. Dyrt för ett nätverk med sämre teckning. Edit:...
Om det är för nya kunder så kommer gamla kunder säkert få nästa månad. Fellos backend är rätt dålig.
Ja dom ger något åtminstone. Förväntade höjning av grund surf nivån när eftertraktade funktioner skjuts upp för lansering, youknowwho.
Secret Codes on OnePlus Prova koderna för att nå hemliga inställningar. Ladda ner jOneplus också.
Kommer ihåg Fellos grundare fanns på pendeltågen som reklam rätt länge sen. Man marknadsförde tjänsten utan BS. Man ska undvika tjänster som...
Jag tycker Fello gör bra av sig. Om vi kollar på community närvaro har Halebop och Vimla slutat att synas och Halebop,Vimla,Hallon, Penny, Comviqs...
Exakt, men jag är förvånad av att dom andra operatörerna inte har gjort en respons mot Fellos kampanj. Skulle du säga att Fello släpper ut...
Problemet med priset är ju den dyra 5G modemet. Hat inte hittat en telefon under 5000 kr med en 865. Operatörerna och tillverkarna gör allt för...
Buggen för dualsim ska vara fixat av Google sedan 2019. Har läst på r/Android.
Jag får den lilla prompten att man kan aktivera RCS så nej. Man måste få den stora prompten för att kunna aktivera RCS.
Håller med, i en perfekt värd så borde alla använda Signal som standard och dumpa alla andra IM appar. Enda fördelen med RCS är ju seamless...
Yapp det är bara smörja för att ha kvar kunder. Som andra har sagt i denna tråd, om man vill ha tekniken så kan man byta operatör. Det kommer när...
Det är positiva nyheter från kundservice men hoppas inte för mycket. Im calling it, om vi inte får teknikerna innan 31 december så kommer man igen...
Vad jag har sett så får jag en liten prompt längst ner i skärmen medans andra får en heltäckande prompt som leder till att RCS aktiveras. Fello...
Lilla eller stora prompten?
Fy fan vad dålig Fibios webbsida är och avtalet är skit dåligt. Vem fan tar ut anslutningsavgift?
På F-droid så finns det en open source äpple som tar data från SMHI. Vädret (Weather app for Sweden) - https://f-droid.org/packages/fi.kroon.vadret
Någon frågade Fello om RCS och fick svaret att VoLTE, VoWifi och datakort/esim prioriteras före RCS. Svaret är annorlunda än tidigare men RCS är...
För var det halv klart RCS för Fello tackvare Telias RCS server. Men jag fattar inte hur dom missade registering hos Google.
Kom på en grej, har märkt att det finns två olika prompts för Chat. Har själv fått den lilla meddelandet medans i media och i andra telefoner på...
Har någon provat det gamla tricket för att aktivera RCS? Inget för mig(3T och Fello), har fått prompten att aktivera RCS men är fast på setting...
Så alla vet så märkte jag hos IKEA Barkaby att man säljer Lillhult USBC-USBC kabel för 49 kr, alltså 20 kr billigare. Lillhult funkar bättre än...
Vilket är toppen. Trodde dom dödade tid med att säga snart kommer utrullningen. RCS kan vänta.
Om du vill förbereda så kan du gå med Beta versionen av Android Messages. E2E borde först testas.
Så nu märkte jag att setting up är tillbaka. RCS installeringen stoppades under en kort tid och man fick den blå skärmen där man blir tipsad att...
Har också Fello men jag kunde deaktivera chat utan SMS kod.
Om det hänger sig på setting up.... så kan ni använda denna länk för att deaktivera RCS https://messages.google.com/disable-chat
Signals utvecklare på Reddit sa att dom inte tänker implementera RCS. Bäst skulle vara om Apple accepterar RCS som standard.
GDPR. Jibe servern finns väl utanför Sverige. Borde inte RCS funka utan ett surf paket om man har 3G/4G/5G?
Det finns punkt med klagomålet att RCS är nu en IM app men RCS funkar väl även om man inte har ett surfpaket?
Kör Pixel 4A. Använder själv Oneplus 3T och innan Samsung galaxy S2. Oneplus är som Samsung rätt dålig med att hålla deadline på uppdateringar.
Telia stängde av SMS+ för att exklusivitets perioden var över sğ kanske är det anledningen till att Fello inte får RCS men är servern Google Jibe...
När jag var på Vimla så fick jag inte RCS men när jag skaffade Fello så fastnade man på installering av numret till Telias RCS server.
Nu när Zuckerberg förlorar användare så vill flera inte använda Facebook produkter. WhatsApp grundare varnade att man ska sluta använda produkten....
Dom har provat detta med Gtalk, Hangouts, Allo,Google+ men vad som fattas är en fluga. När WhatsApp och iMessage släpptes så var SMS dyrt och dom...
Tänk dig seamless messaging. RCS behöver inte registering av ett konto som iMessage men är en global standard.
Enkel fråga, vad skulle ni tycka om en 50 kr klass abonnemang? Eller ett special abonnemang för Fello kunder som uppgraderar till ett...
Det borde komma en respons från andra operatörer efter Fellos höjning av surf sedan Mars men icke. Nu när Vo5G/VoNR(FM radio kommer förr eller...
Byte innan erbjudandet surfen från 20GB till 6GB pga tidigare strul med priset. Chattade med kundservice och fick Fello att ändra mitt abonnemang...