Separate names with a comma.
Det blev visst en iPad Pro 11” istället. Tur att man inte är velig av sig ;)
Haha, ja jag blev lite paff om du redan fått hem en macbook air. Men håller med, den känns riktigt trevlig. Men jag använder rätt sällan ”en...
Funderade också på en MacBook Air 2020, men kom fram till att jag till 90% vill ha en platta. Resterande 10% kan en iPad vara en ”mac”. Finns ens...
Hoppas tredjeparts smart folio kommer till pro 2020 snart. Förvisso har man en svindyr platta men ändå blir man snål när apples smart folio kostar...
Hade en pro 11” när den släpptes. Kände inte då att den var speciell då. Återgick istället till en air 3. Men nu med pro 12.9 2020 är det en helt...
Kanske är ngt nytt med att batteriet är fulladdat, första gången för mig :)
Köpte just en ipad pro 2020 och reagerade på att batteriet var 100% när jag startade upp den. De flesta saker jag köpt av Apple är inte 100%...
Åkte och köpte en 12.9 PRO 2020. Spontant, känns bra. Lite som en dator i surfplatteformat :)
Spelar förvisso mest clash of clans i nuläget:) Men jag vill ju lite åt att det ska vara lite som dator samt platta. Tänkte iaf ta en 256gb...
Ja som rubriken lyder. Vilken strl bör man skaffa? Kommer mest användas till slösurfande, lite mediakonsumption, spel. Inte direkt några...
Finns många diskussioner i olika forum om att skärmen då och då är oresponsiv. Många med både iPad Pro 11/iPad Pro 10.5. Hittade en ev lösning...
Du har nog citerat fel snubbe :)
En liten reflektion jag har är att jag upplevde batteritiden på min gamla s10 ganska kass. Bytte sen till iphone 11 pro och det är mkt stor...
Ja det börjar jag tro. Hade inte dessa bekymmer på iOS 12. Men det har ju kommit åtskilliga uppdateringar sedan dess som inte åtgärdat det.
Min iPad Air 2019 har fortfarande touchproblem. Även med os 13.4. Oavsett vad jag gör (spelar, surfar, hemskärm) reagerar inte skärmen vid...
Ja jag har alltså inte problem med 6.2.
Upplever inte batteri som ett problem på min non lte aw5 med 6.2.
Så kanske det är. Blev paff och glad och tänkte, nu äntligen:)
Hmm tyvärr verkar telefonen gå tillbaka till 3G när jag ringer. Har dock svag 4g där jag befinner mig. Får testa mer imorgon när jag är stan.
[ATTACH] [ATTACH]
Japp 11 pro.
Fick nya operatörsinställningar idag, 41.1. Verkar som jag kan välja voLTE nu. Kan det stämma?
Dock ska du vara medveten om att du måste ha betalversion av google foto (lagring) för att få ner 4k inspelningar. Gratisversionen sparar högst...
Har det ibland på mina oxå. Låter som en ”ljudstörning”. Men förekommer bara vid samtal och inte vid tex musiklyssnande.
Alltså ett konstant knastrande på ena?
Ja mina nya par pro uppvisar än sålänge ungefär samma ”brister” som mina returnerade pro. Kanske att de nya har varit liiiite mer stabila. Får...
Hade ett sånt problem med s10. Riktigt störande. Hände titt som tätt. Fick aldrig reda på vad det egentligen berodde på, sålde den sen. Antagligen...
Vet inte om det är ett fel. Kanske mer ngt i mjukvaran som buggar.
Med andra ord blir det repor man bara tittar på dem ;)
Returnerade mina ”gamla” airpods på netonnet och fick lite prisavdrag för första gången. Har handlat massor där och returnerat en hel del så blev...
Har nu köpt ett nytt par airpods pro. Skiljer drygt två månader från mitt första par så det är alla gånger en ny batch. Har inte hunnit jämföra...
Du kanske har missuppfattat, det är frugans vanliga airpods (ej pro) som var lite sisådär i skarvarna. Jag köper alltså ett par nya pro som...
Beställde ett nytt par. Ska bli intressant om det blir ngn förbättring.
Finns nog ingen speciell inställning till sånt.
Frugan fick dem idag och har inte kommit fram till om de ska bytas ut. Enligt andras kommentarer verkar även de ha lite ”skavanker”.
Har 2B588, vilket är från dec. Visst NC fungerar ju bra men helheten med andra appleprylar är inte alls bra. Ska ge lurarna någon vecka till....
Skönt att inte vara ensam. Har du samma setup som mig, aw, airpods, Iphone?
Haha, spelar ingen jätteroll men reagerade på det. Man skulle inte acceptera såna skarvar på en mac, ipad etc. Förutom att betala högt pris för...
Frugan fick nyss ett par airpods 2. Men skarvarna är inte symmetriska och det känns lite illa för att vara en applepryl. Vad har ni för mjukvara...
Den är säkert bra men den var enligt mitt tycke sämre rent bildmässigt än min w2000. Upplevdes ”blaskigare” i färger etc.