Separate names with a comma.
Dom skriver det, men mina var kvar. Ska återställa nu.
Yes
Äntligen en uppdatering! Från 4.3 till 5.1.1 haha [ATTACH]
Äntligen 5.1.1![ATTACH]
Bra byte :) Menade mest på att det var HPs gamla designspråk, därför den ser gammal ut haha. Trodde du att det var en Pro? [emoji14]
13" MacBook Air Early 2015 :) Den bärbara har några år på nacken, ja :D
[IMG][IMG][IMG] Dagens haul haha
Kör samma approach :3 [IMG]
Nä ;) Haha, stackare [emoji14] Du får sätta en timer som stänger av datorn åt dig :) Vet du om det blir stream på Söndag? :D Blev sjukt sugen...
Haha, han döver en bra haha Nai
Precis :p Brukar lägga mig och sova till hans streams haha HAahhaahha, kanske ska ändra min profilbild till en kopp the, immunitet vettu ;) :teeth:
Kul!
Nä, tittade aldrig på Twitch typ, men har börjat följa söndagsstreamen sedan September. Använder inte Twitch annars.
Började följa när han la upp dom första ETS2 videorna, kanske var 20 000?? Svergie, Svergie2! :p Haft det namnet sedan jag var 6-ish, första...
Yes, heter det överallt förutom Swedroid :p Följt han på Youtube sedan han hade 2000ish subs :)
Jah :D Skickade ju en delivery för typ 10 min sen :p Han kunde inte uttala mitt namn över huvud taget hahaha
[IMG] "JayNS" [emoji14] @jnsson
Kul att det passar någon iaf :)
:D
Bra! Undrar hur (om) 3 svarar på detta.
Ska fungera. Vissa har dock haft problem med det så prova med ett USB-minne först så att du vet att det fungerar :)
Ready or not, here i come, you can't hide, gonna fiiiiind you, and take it slowly. Ready or not, here i come, you can't hide. Gonna fiiiiiind...
Gör det :)
Attans :/
Är routern såld?
Hur är 11"-arn? Snålt med 2GB ram på en sån dyr laptop haha
[IMG] Någon som spelar? :p
Du är medveten om att dom diskuterar Pythagoras sats och inte USB kontakter hahah
Abrupt avslut
35 dollar för Chromecast
Chromecast audio :3
Rör mig bara mellan skolan och hemmet, förra månaden var jag uppe i 8 GB [emoji14] Brukade ligga runt 5 gb
Wifi överallt nu haha [IMG]
#3Masterrace
Borde införas förbud mot mobiler med kameror på fester. Shiit
Sitter på facebook nu :)
Var på dator jag testade Haha #OSXMasterrace ;)
Sälja för en tusing till mig? <3