Separate names with a comma.
Det är klart smaksak men just den biten på toppen känns som en tejp eller plåster lol, inte nåt annat, den är snyggare på den svarta modellen för...
Tycker den är ful .. speciellt på toppen av telefonen, den har en vit linje!!! Alltså hur kunde de ha en sån ful design just på den sidan?
November uppdateringen är på väg till Exynos, först av alla länder är Tyskland .... Galaxy S21 has already started getting the November 2021...
Nu pratar du om HELT annan grej, det jag menade att Sony har visst VoLTE/VoWifi stöd i sin Xperia XZ3, de har haft i flera äldre modellerna innan...
Absolut inte, Sony är bäst på att lansera det senaste inom radioteknik tack vare deras tidigare samarbete med Ericsson har de bra radioavdelning...
Precis :D
Tog dessa.. Handhållen.. Tycker bilderna blev likadana.. Troligtvis för att de är "oäkta" alltså "Ai" gör sitt och det blir samma bild oavsett..
Enligt Ice Universe så verkar den slutgiltiga designen vara denna.. [MEDIA] View:...
HD ikonen kan visas även vid 3G samtal. Så länge du inte har VoLTE ikonen där uppe så är det ingen VoLTE. Prova stänga av Wifi och gör ett...
Du ska helst ha en dator.. Men det finns vissa som lyckats med att använda USB Type C hörlurar och då tryckte knapp kombinationerna flera extra...
Hmm, alltså om du ska använda telefonen för båda jobb o privat så tycker jag det är lönt med de extra priset för S21 Ultra. Annars får du försvara...
Om du inte lyckas med att lösa segheten på det sättet prova den metoden som finns här: Snabba frågor & svar samt allmänt S21+
Orkar du med större telefon som S21 Ultra? Jag tycker den har betydligt bättre batteritid och kamera än S21+.
Det är mycket svårt att veta vad som segar din telefon. Men du nämner att tangentbordet blir mindre responsiv, har du provat annat tangentbord än...
Enligt rykten så kommer "LED lampan" o sitta i samma hål som AF lasern.. därför i nån av bilderna på ett skal till S22 Ultra saknas det ett hål...
Rykten om S22 Ultra.. 45W laddning .. på 35 minuter laddar den upp till 70% 5000 mAh batteri Källa: [MEDIA] View:...
Det här är normal .. reflexerna från belysningen som är säkert "LED" som är värst.. Kör du med nån zoom?
Kan vara på grund av migreringen till nya IT systemet
Du kanske har bjudit in nån vän och du behöver inte betala nån faktura?
Så om vi sammanfattar det hela, där 3G lagt ned så finns minst likvärdig 4G täckning vilket såklart ger flera fördelar med va det innebär.
Hur är 4G och 5G täckningen på de ställena där 3G har försvunnit?
Din fråga är redan besvarad i Android 12 tråden för S21 Ultra .. Android 12 för Galaxy S21
Magic Eraser .. det funkar fint, till o med verkar vara bättre än Samsungs.. Bei Facebook anmelden
Första kamera samples .. av Google .. Vissa ser väldigt bra medan vissa tycker jag ser inte alls bra ut framförallt de i mörkare...
Och såklart.. så har Beta3 släppts i flera länder .. Third Galaxy S21 One UI 4.0 beta update is out now in more countries
Goda nyheter!!! Samsung förbereder sig släppa skarpa versionen av sin OneUI 4 (med Android 12) snart!! All signs point at Samsung preparing One...
Här är mina (Samsung Galaxy S21 Ultra): [ATTACH] [ATTACH]
Det är special case för vissa. Man kan använda e-Sim för jobbet och fysiskt privat. Jag har det så i min mobil!
e-Sim tycker jag inte ska vara nån prio, det finns jättemånga telefoner som saknar e-Sim och dessutom så funkar det lika fint med ett fysiskt SIM...
Du får ett mejl och sen ett SMS dagen innan o efter migreringen ..
Du ska definitivt prata med Fello, Xperia XZ3 är en "certifierad" telefon av Telia och med Fello så borde den funka. Har du förresten kollat dina...
Det är just för att de stänger ner 3G nätet, du får bättre kvalitet i samtal, telefonen behöver inte koppla sig ner till 3G vid samtal o sen igen...
Som sagt, även med 3G har man HD voice :) Om jag kör Fello - Telia samtal .. eller även Fello - Fello (med aktiverad VoLTE) så får jag till o...
HD betyder inte VoLTE.. den funkar även under 3G... prova stänga av Wi-Fi o se om 4G symbolen stannar, alltså samtalet förs över 4G nätet.
iPhone har väl ingen "VoLTE" ikon som Android telefoner?
Som titeln säger.. så kommer Kina först med en beta för Android 12 (OneUi 4) enligt Ice Universe .. [MEDIA] View:...
En ny läckas som visar S22 Ultra skal (fast saknar den ett hål för blixten) .. [MEDIA] View:...
En fråga till er som har fått VoLTE igång, skulle kunna ni vara snälla och uppge vad för telefon ni kör med och om VoLTE (4G Samtal) och VoWiFi...
Nu har de även lagt lite text om hastigheten "I samband med att ditt abonnemang får VoLTE och WiFi-samtal uppdateras också hastigheten till...
Och enligt länken så ska samtliga kunder vara klara under december.. Så man får räkna med migreringen när som helst..