Separate names with a comma.
Google Pixel 3 är köpt så nu letar jag någon av surfplattorna :)
Lägger också till OnePlus 6T 8/128GB som en potentiell telefon.
Ingen som har något av det jag söker till försäljning? :D
Lugnt :)
Sony Xperia XZ3 i silver som är i nyskick. Använd sedan 2019-02-25. Kvitto finns och kartong med orörda tillbehör + pengar från mig.
Ändrar om lite i annonsen :) Är även intresserad av att köpa Google Pixel 2 64/128GB svart eller vit samt Google Pixel 3 64/128GB svart eller vit....
Annons uppdaterad, telefoner tillagda :)
Vill köpa en Samsung Galaxy Tab S3/S4 eller Tab A SM-T595 med 4G och WiFi. Surfplattan ska vara i fint skick utan några skavanker/defekter....
3700kr + frakt
Tack men nej tack :)
Vill köpa en Android telefon för max 3500kr. Har följande kriterier nedan annars är jag öppen för förslag :) - Ingen notch/tear drop. - Ingen...
Vad ligger batterihälsan på iPhone X?
Sjukt tråkigt men man
Hopp då har Elgiganten skjutit fram leveransen till 20/3.
Vill köpa en Google Pixel 2 XL 64/128GB i färgen panda eller en svart Xiaomi Mi A2 6/128GB. Vill att telefonen gärna är i nyskick utan några repor...
Sålde ett par RHA True Connect hörlurar till @droidzzz. Snabb betalning och trevlig kontakt. Smidig affär rakt igenom. Rekommenderas!
52.0.A.3.202 dök upp via OTA nu imorse med februaris säkerhetspatch.
PM :)
Jajjamen :)
Sålde en Apple TV 4K 32GB till @trenton. Snabb betalning, trevlig kontakt. Rekommenderas att göra affärer med!
Sandstrøm Constellation Hercules BT högtalare Fullt fungerande och i ett mycket fint skick. Kartong med alla original tillbehör följer med vid...
Saknade min gamla Google Home Hub så fick bli att införskaffa en ny :) [ATTACH]
Nopz det var i förra veckan jag beställde klockan och fick den i måndags :)
När jag köpte min Fossil Sport 43mm via Fossil.de var det någon drive på klockan så jag betalade 219EUR, kanske bli något inom snar framtid igen...
Söker en Android surfplatta med följande kriterier nedan :) 8 - 10,5". WiFi + 4G. Minst 3GB i ram. USB-C Android 7.0 och uppåt. Inte intresserad...
Stort tack för informationen :)
Tror också det är en fördel med den gråblåa gällande damm och smuts :) Är det 20 eller 22mm på banden?
Armbandet drar åt sig mycket damm/ludd :) annars tycker jag klockan är mycket stilren. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Vet inte om det är placeboeffekt men den upplevs lite rappare efter jag drog ner till 0.5 Ja 2.6 borde landa hos dig under veckan :) Hoppas...
Hmm intressant. Jag kör med version 2.6 på min däremot är det samma med Android 8.1 och säkerhetapatch frän5 okt. Ja det känns knappt att man har...
Är riktigt nöjd med min Fossil Sport 43mm som jag fick igår :) Upplever den rappare än de andra Wear OS klockor jag ägt samt att den är riktigt...
Köpte ett par RHA True Connect hörlurar av @Juturna. Trevlig kontakt, snabb leverans och välpaketerat. Klockren affär från början till slut....
Köpte en Sony Xperia XZ3 av @Mr.Tom. Betalade i förskott via Swish. Snabb leverans och välpaketerat samt trevlig kontakt. Rekommenderas!
Sålde ett par Google Pixel Buds till @m1cke. Återigen en mycket smidig afför! Mycket trevlig kontakt via PM. Tydlig återkoppling efter ha mottagit...
Sony XZ3, fick bli en tillfällig telefon tills min Nokia 9 Pureview kommer :) [ATTACH] Blev sugen att testa en Nvidia Shield. Får se om den ska...
Den har jag redan köpt ;)
Kunde inte sagt det bättre själv. Har svårt både för notch och punch hole. Har gärna lite bezels :D
Hehe ja och priset tycker jag är bra så hoppas kameran är i Pixelklass eller bättre :D
La en beställning via Elgiganten istället och ångrade min beställning som jag la via Nokias hemsida först :)
Jag var också sjukt nöjd med allt på Note 9 förutom kameran när jag hade den :) Tyckte priset var helt okej på Nokian så var bara att slå till :D