Separate names with a comma.
Ursäkta för OT, men läs min signatur och tänk till lite.
Prova att söka så får du säkert svar på nästan alla frågor.
Klockan är två timmar off för mig, men jag använder ClockSync som ser till att tiden är korrekt.
Vad exakt har du gjort?
ROM-utveckling låter som att det passar under Utveckling.
https://checkout.google.com/viewWallet
Skapa en tråd om ditt problem om du vill ha hjälp.
https://chrome.google.com/webstore/detail/boeokoabnakleidcgonddhmfldpnjaef Duger inte det kan du prova att nyttja den nya söktjänsten som heter...
Ah, lol. Det var i OT-tavlan vi var i. Då får ju vara lite tydligare om du ska få någon hjälp.
Om du pratar om zoom-knapparna går det att gömma dom via inställningarna.
Long-press på en widget och släpp fingret, då bör du kunna ändra stolek på widgeten som bilden nedanför visar. [IMG]
Svedrojd. Men när jag uttalar Android använder jag det engelska ordet.
Du kan ändra storlek på Widgets, du får tillgång till LP widgets och du ger uppskattning till utvecklaren för den tid han lägger ner på det. :)...
Det beror på vad du menar med "HTC Tema", medföljande widgets till LP är sensifierade rent utseendemässigt.
Om du läst på om det hade du inte behövt ställa frågan.
Om du köpt appen LauncherPro Plus Unlocker behöver du även installera appen LauncherPro för att få launchern. När du installerat den är det bara...
Statusgrej det där vettu, precis som att samla vänner på Facebook.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :D
Mig veterligen går det väl inte att inkludera basbandet i romen? Vilket som, det skiljer i princip ingenting mellan dom just nu.
Det kunde varit varmare. ;)
Testa AK Notepad då. :)
Kika i inställningarna för LP.
Jag har aldrig använt Blades anteckningar, så jag vet inte om det går och isf hur. Men du har väl 10 fingrar att undersöka saken själv med? Jag...
Det brukar kunna gå att exportera anteckningar. :)
Nu finns ju även Cut the rope ute, lagomt toaspel. :)
En RC byggs av utvecklaren själv och testas innan den publiceras. En nightly byggs automagiskt av servern och där kommer allt man pushat ut under...
Grattis gubbtjyv! :D
update-cm-7.1.0-RC1-Optimus2X-signed.zip :)
haha. ;) Tack! Jag blir 28 år ung i år. :) Setik01_24062011
Jag hatar dig. :D
Grejen med GO är väl att den har lite gulligare utseendet med stöd för teman.
Det händer sällan något på mitt skrivbord. :p [IMG]
https://swedroid.se/forum/46102-zte-blade-999-pa-ica-maxi-uppsala.html
Det är ett nytt tangentbord du är ute efter, att byta ut meddelande-appen gör ingen skillnad. Jag rekomenderar SwiftKey, även om du stavar som en...
Välj helskärmsläget i webbläsaren.
Det skulle väl inte vara en sådan dålig idé tycker jag. :)
Det är bara namnet som ändras. :) RC är en akronym för Release Candidate och är som namnet avlslöjar en kandidat att släppas som stable. Om...
Det mår inte bättre heller, det spelar absolut ingen roll vad man gör. ;)
Både ja och nej. Ett antal utvecklare jobbar individuellt med varje telefon och det går ju olika fort av många anledningar, därför släpper man en...
Fördelen med denna typen av människor är ju att dom får en att framstå som väldigt smart, eftersom man enligt dom vet precis allting. :D