Separate names with a comma.
Är ju mest nyfiken på gw nu när den ingår vid köp av en s10. Just fenix 5 finns ju för 3590kr hos netonnet.
Har använt endomondo en del så den är helt ok, förvisso bara gratisversionen. Synd med begränsat app-utbud, konstigt egentligen. Tizen har ju...
Tusen tack för infon. Men finns det annars mycket att välja på? Är van genom apple watch att ha hur mkt som helst att välja :) Har hört att...
Har ingen android ännu. Kan förvisso testa via iPhone.
@Miiliio köpte några ipad pro covers av mig. Han betalade på en gång. Seriös och pålitlig.
Oj vilken prisskillnad. Intressant.
Är det liknande dome? Alltså uv lampa etc?
Om man vill dela sin plats med google maps (liknande hitta vänner), är gps:en ständigt igång då? Om så är fallet lär ju batteriet ta slut fort....
Nja, inte enbart på priset. Men visst uppskattar jag tillverkare som kör med kampanjer. Det som lockar med samsung är att de inger en känsla av...
Hmm. Lite bökigt att hålla på med återställning så ofta eller? Använder du displayskydd på telefonen?
Bör man vid större uppdateringar göra en factory reset? Eller var det mer så förr? Fingerläsaren, vad skulle ni säga att träffsäkerheten ligger...
Vilka träningsappar använder ni till era klockor? Tizen är väl ganska begränsat men vad kör ni med, och hur nöjda är ni isåfall?
Haha, inte bytt än. Har ju dock försökt med både s10 och op6t, men föll tillbaka och köpte ny aw och ipad. Men men. Vilka höstnyheter tänker du...
Jaha nu kör elgiganten en mkt bra deal med s10. En galaxy watch för 199kr. Blir riktigt sugen på att testa en s10 igen. Gillar verkligen klockans...
S10e/s10/s10+ och köp en galaxy watch för 199kr hos elgiganten. Samsung Galaxy S10, S10e och S10 Plus smartphone - Elgiganten Jäkligt bra deal.
Ja alla är vi olika. Så som jag nyttjar en iPad skulle jag inte betala de pengarna.
Menar att kortsidorna (som jag håller i till 98%) på pro’n är tunnare.
Säljer allt i ett paket. Ett Smart Cover, använt i ca en månad, bra skick naturligtvis. https://www.amazon.de/gp/product/B07L2MMF68/?tag=oid02-21...
Returnerade min ipad pro 11” idag och köpte istället en air 3. Så varför gjorde jag det? För mitt användningsmönster på en surfplatta kände jag...
Kameran på en ipad är enligt mig föga av intresse. Möjligtvis att facetime kameran ibland har använts.
Aj det sved, en air för 6k till varje unge. Ja det är rykten jag sett/hört lite varstans. Antingen var det 10.2” eller 10.5” som den nya...
Ska ju komma en ersättare för ipad 2018. Det ryktas att den ska vara på 10” och ligga i samma prisklass.
Nån som har koll på om/när nya iPads kan komma?
Jo jag kan också även nöja mig med en iPad 2018, men visst, en air 3 är ju lite snabbare och har åtminstone 64gb. Men den borde kostat kanske...
Håller med dig i det du skriver. Jämför man iPad Air 3 / iPad Pro 10.5 så har ju nya air bättre processor men sämre skärm. Visst uppskattar jag...
Hittade en silver pro 10.5 hos proshop i danmark. 5990kr. Vet inte om jag "törs" handla utomlands när den kan få skärmproblem....
Hmm, får kolla efter den istället kanske. Är lite fundersam om jag istället ska invänta de nya som borde komma snart. Den vanliga ipad 2018...
Funderar på att lämna tillbaka min ipad pro 11”. Tycker den är liiite väl dyr för mitt användningsområde egentligen. Det är ju ett monster till...
Ja hoppas verkligen att note 10 också får qhd. Svårt att tro när note är deras superduper premium lur.
Jag skulle absolut vänta när det är så nära släpp. Inte primärt för att iPhone 11 verkar vara jättespännande men att priserna på xs kommer sjunka...
Okomprimerat material i whatsapp?
Svårt det där när man kör android. Man vill ju utan krångel kunna skicka originalbilder etc. Är inte tiden mogen för android att ha ett likande...
Inte lika mkt som tex mms? Just detta var något som störde mig när jag hade en s10, bilder etc blev sämre. Där glänser imessage.
Komprimerar fb messenger bilder?
Misstänkte det ;)
Har kollat in två olika. Men den dyrare, vad ger den extra egentligen? Säg att jag har 4K material på nasen. Kommer båda klara av att streama det...
Ser där ja, perfekt. Så allas telefoner synkar till deras egna mappar på ett smidigt sätt? Det fungerar bra alltså? Gillar när ” allt bara funkar” :)
Funderar på att köpa en nas, synology 218play. Kan man ställa in så att ens telefon skickar foton/filmer till nasen, liknande som en molntjänst...
Det jag hoppas på med note 10 är att fingerläsaren fungerar bättre. Annars tror jag note 10 (ej +) kommer bli mycket intressant. Kul med en note...
Tyvärr.