Separate names with a comma.
Danke! :cool:
Någon som på iOS+Safari som kan gå till framsidan på Swedroid, öppna menyn (tex trycka på ämen), och sedan testa trycka utanför någonstans och se...
Hmm. Ja, bra fråga. Vi hade en linje mellan rubrik och artikelbild innan, men den kändes lite överflödig. Kanske flyter det ihop lite mycket utan...
Du skulle ju nästan kunna bygga en från scratch tänker man, finns väl "kit" man kan köpa och sedan bygga sin egen låda. Blir nog mer ljud per...
Nu bör bloggen se lite annorlunda ut på särskilt mobil. Bättre eller sämre, och hittar ni några buggar? Swedroid
Visst borde pingen vara bättre med 5G SA? Är det då vi kommer få se något i stil med <5ms?
Ja, man skall ju få en chans att säga upp innan ändringarna träder i kraft, även om det sker under bindningstiden. Borde inte vara några problem...
Ja, "kontrollern" är USB 2.0 även om de har ett USB C-uttag, förmodligen för att hålla nere kostnaden. Ska man spela något som kräver riktigt...
Det är bara USB 2.0, så begränsningen ligger på 480Mbps, men av någon anledning verkar de flesta adaptrar lägga sig på 100Mbps, kanske för att...
Garmin har lanserat en radar man kan sätta bak på cykeln, för att hålla koll på bakomvarande trafik, rätt coolt. Visst kan man ha en spegel, men...
Ah! Det visste jag inte. Använder de konstiga bekämpningsmedel menar du?
Ah, den ser trevlig ut: https://www.komplett.se/product/1207223/mobil-klockor/smartwatches/huawei-watch-gt-runner-46mm-gps-svart Tog upp i en...
Ja, antingen är det stadsnät i vilket fall det brukar finnas en portal varifrån du väljer operatör, eller så är det knutet till den operatör som...
Vilken havre lämpar sig bäst till havregrynsgröt enligt panelen? Jag har efter mycket testande fastnat för dessa: Fina Havregryn - Saltå Kvarn...
Blev 50 punkter, och nu följer bankerna efter: Efter Riksbankens nya dubbelsmäll: Danske Bank höjer listräntan på rörliga bolån De andra lär väl...
Aldrig tidigare sett. Hur smakade den?
Finns inte Huawey Pay i Sverige? Jag har inte testat själv, men hade för mig de lanserat det. Xiaomi går väl att betala med i alla fall om man...
Haha, högst otippat, men intressant. Såg väldigt "Guy Ritchie-filmat" ut.
Hade satsat på en Huawei Watch GT2 bland dem. Bra batteritid, stöd för det mesta du nämner och hög byggkvalitet samt episk skärm. Huawei...
Ta skärmdumpar och spara all dokumentation där Tele2 påstår att de kan leverera till din nya adress. Du har ju tecknat avtalet under förutsättning...
Fixat!
Hur är det nu?
Om du har möjlighet att välja, så välj absolut inte en portabel. En portabel AC bör ses som en nödlösning i brist på andra möjligheter. De är inte...
Det är riktigt trevligt med elcykel då man blir mer benägen att ge sig ut även när det blåser på ordentligt och därutöver kan man ju lasta på...
Det kan också vara bra att skaffa ett verktyg för att kalibrera bildskärmen sedan, men oftast kommer skärmarna avsedda för grafiker rätt hyggligt...
Hyresgäst laddade batteri till elcykel i lägenhet – anklagas för brandskador på 250 000 kronor - Hem & Hyra Rätt knepig sits. Man måste väl ändå...
Haha, tjusigt!
Hur blev ljudet nu när du är klar med allt?
Ah, utmärkt. Deras paket har väl inte gått att hämta i box tidigare?
Nu, nu flyger den snart! [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=-1wcilQ58hI
Funkar gör den, men den är lite klen bara och har inte så bra räckvidd. Vill man dock ha något kompakt och lätt är det inget större fel på den....
Någon som vet varför Fello inte erbjuder surfpaket om man reser utanför EU? Det var ju vanligt tidigare bland de stora operatörerna, innan de...
Geez. Snacka om uselt, man kan ju inte vara särskilt tillfreds med sig själv om man inte kan unna en 2-åring en liten lekstund på den "privata"...
Ja, nej, det är ju sisådär med garantin om man mixtrat med speedmod, så för en så påkostad motor vet jag inte om det är värt risken. Bosch är ju...
Har försökt återskapa det, men av någon anledning hoppar den inte upp för mig. Har i alla fall skickat in en rapport, så hoppas de kan hitta felet.
Årets första grill.
Ahh, telefoner av metall. Ett minne blott: Mobiler vi minns: HTC One från 2013 Känslan av ett chassi utskuret ur ett block aluminium, med...
Hmm. Ny Evil Dead: https://www.filmstaden.se/film/NCG426593/evil-dead-rise Var rätt länga sedan man såg den typen av film på bio.
Ja, klicka bara på inställningar->säkerhetskopiering. Du kan också ställa in hur länge bilderna skall förvaras lokalt på telefonen innan de tas bort.
Tror det blir väldigt svårt att åstadkomma. Det finns fästen som är mer kompakta än andra, men det blir ju inte utan att glapp mellan TV-ramen och...