Separate names with a comma.
Om man kör på originalupplösning så syncas de nästan omgående. Om man kör på den fria lagringen så ska Googles servrar antagligen processa bilden...
Ficklampa?
Jag har root och xposed. För mig så vill den förstås inte installera. LG bridge laddar ner kdz:an så jag får väl flasha manuellt.
Visst, det beror på vad du ska ha förstås. ;)
Hej, Letar efter en billig Sony Xperia Z1. Har du någon liggandes som du kan tänka dig sälja så ge mig ett bra pris. Skärmen/LCDn spräckt är...
Man har ingen aning med Google... Att få ett visst stöd för svenska har ju tagit åratal. :/ Det skulle kunna ta några år till i värsta fall.
Så har min fjärde G4 i ordningen börjat att bråka med laddningen. Den tar helt enkelt inte vad den behöver. USB-mätaren visar mellan 500 och 600mA...
Men å. Får ett nervöst sammanbrott varje gång det kommer upp ett meddelande på klockan om att en systemuppdatering har laddats ner. Det kom en...
Poängen var att djuren inte däckade omedelbart när man sköt pilar på dem och att sövning inte är det bästa alternativet vid alla tillfällen. Om...
Att söva ett så där stort djur med pilar kan ta tid och hade utsatt ungen för en enorm risk. De gjorde det som situationen krävde. Se på tex...
Ursäkta mitt otroligt långsamma svar. Har varit lite mycket på senare tid. Jag är inte i så stort behov av pengarna. Vill mest leka med något...
Jahaja. Om man har root, kör Marshmallow och vill kunna radera foton från minneskort direkt i Googles fotoapp så:...
Jahaja, Jag läste i den långa tråden som finns på Google's produktforum om Photo-appen. En person föreslog att konvertera appen till system-app....
Idag när jag satt i ett möte och slöknappade på mobilen så dök det upp en ruta om som handlade om möjligheten att kunna säga "Ok Google" från alla...
Man behöver inte gå ur programmet. Om man är med i betaprogrammet för Android 7 så kommer man att få den skarpa versionen när den släpps och det...
Kom till min Nexus Player ikväll. Hade dock redan betan. Gick med för någon vecka sen. Uppdateringen var på hela 4,4 MB. Delta-uppdateringar is...
Ser ut som något som kommer från ett ärendehanteringssystem eller liknande som PostNord's IT-avdelning hanterar. Du har väl fått något nummer som...
Jag gissar nu men den mäter antagligen motståndet mellan pinnarna i kontakten. Motståndet minskar i takt med att pinnarna blir blötare och...
Jag köpte en Nexus Player här på köp och sälj för 500. Mer skulle jag troligen inte betala. När jag var ute och kollade för bara några dagar sedan...
Hej hej, Finns det något intresse för den här? [ATTACH] Fin och tunn platta. Magneter på baksidan (superlimmade) så du kan sätta upp den på...
Jag tror att du kan flasha officiella oförändrade versioner av LG's egna släpp. De är väl signerade så att de kan installeras på hårdvara med låst...
Aldrig haft problem med garantin pga programvara. Samtliga fel jag har haft har berott på hårdvaran och då är jag alltid tidig med att låsa upp...
Första generationens Chromecast med kartong, usb-kabel och väggplugg av något annat märke (har så många olika). Funkar förstås lika bra som andra...
Var i Stockholm finns du?
Jag har skrivit om det på Webhallens Facebook. Kan klistra in det här med reservation för att det är snabbt skrivet och lite rörigt. ;)...
Tycker inte att det är okej och nu när jag tittar runt lite så ser jag att det är väldigt vanligt att ange den interna kapaciteten utan att ange...
Nja, det är 12000mAh men vid 3,7 volt. Så, det är sant. I sig liksom. Jag hade dock förväntat mig lite mer av Webhallen. ;) Kollar man runt lite...
Mobil LG G4 port 2.1A: [ATTACH] Mobil LG G4 port 1.0A: [ATTACH] Platta Lenovo Miix 2, 8 tum, Windows 8.1, port 2.1A: [ATTACH] Platta Lenovo Miix...
Det kom en uppdatering idag. Förhoppningsvis förberedelser inför Wear 2.0. ;-)
Ja, jag tycker att det verkade billigt. Jag har fri frakt så jag la en beställning med hemleverans. Om den är enkel att öppna så kikar jag på...
Webhallen rear ut denna: http://www.webhallen.com/se-sv/mobilt/248533-zagg_powerbank_ignition_12_12000mah_21a_svart Kapacitet mAh; 12000 (OBS!...
Det är ofta kabeln som har blivit sliten.
Edit: Jag skojade bara. Trodde att det gick att ta bort foton nu men jag lyckades göra fel och tog ett foto som lagrades internt i tron om att jag...
http://www.elgiganten.se/cms/electroworld-avvecklat/electroworld-avvecklade-verksamheten-1-februari-2016/ Samma ägare som Elgiganten och det var...
https://m.reddit.com/r/AndroidWear/comments/4l3px2/android_wear_20_update_list/
Vadå? Kan man köra Android Wear 2.0 på G Watch R? Det finns inget på XDA vad jag kan se.. Vi har ju testversioner till Urbane... Jag gillar min...
Reklamationsrätt 3 år. Känt fel, alltså inte svårt för dig att bevisa. De lär inte tjafsa om det. Viktigt att säga att du vill reklamera om de...
Min fjärr bara slutar funka ibland. Det verkar enbart vara när jag har hörlurar anslutna till fjärrkontrollen. Den bara slutar att svara och...
Tack! Ja, nu sa den "Uppdaterar" på shielden när jag köade installationen från din länk. Det verkar som att enbart huvudappen "Plex" har...
Jag har inte det där valet. Som jag fattar det så dyker det upp om man kör Plex Media Server som i sin tur har Samba-funktioner (vilket är dumt,...