Separate names with a comma.
Den tanken slog mig häromdagen när jag skulle skicka ett videoklipp över hangouts. Det är på tiden att vi kan skicka stora filer till varandra...
Jag hoppas på en ny nexus-telefon såklart! En som är anpassad för mina små händer tas tacksamt emot :) Det ska bli kul att få höra lite om den nya...
Tråd rensad från OT. Detta är en annons inte en tråd om en butik i Lund.
Till min S2 köpte jag ett större batteri men det tillverkades och såldes av samsung som en originaldel. Jag letade lite på nätet efter något...
Yes den ska synas på all staff. Bernard vill säkert ha feedback på den.
Kolla på specs här: http://www.mi.com/en/headphones/ Vad jag kan se så är det skillnad på färgerna?
Jag läste till mig det på nätet någonstans när jag gjorde egna efterforskningar men det är ju möjligt att jag missuppfattade den.
Om man vill ha pistons så är det 2.1 som gäller. De finns bara i brun/guld de andra färgerna är 2.0 och har inte riktigt samma innehåll.
1. Japp 2. Jag förstod inte dig så jag slängde in ett frågetecken. Jag vet hur mycket man får :) 3. Jag förstår inte vad du menar. Riktigt hemskt
Vad tycker du är den bästa förändringen? :)
1. Absolut, finns det jobb, ta det. 2. Att man som arbetslös ska kunna leva 100% på det man får från staten? Det vore najs. 3. Jag vet det suger....
Testa att rensa cache och data för SMS appen! Tyvärr tror jag dina konversationer försvinner då.
Är det bara notifikationen eller gäller det alla ljud i telefonen?
@RAMGuy Kan du hjälpa Sreppling tror du?
Om du behöver ett jobb så tar du vad du kan för att överleva. Ingen har råd att vara petig när det handlar om att klara sitt uppehälle. Om du...
Vill man ta del av arbetslöshetsförsäkringen så är det bara att anmäla sig och sluta gnälla.
Det finns ju appar som lyssnar efter snarkningar när man sover. Det kanske går att använda en sådan?
Eller så har jag hackat webbkameran som sitter vid entrén till ICA som ligger bredvid dig ;)
Men barbie har rätt Ascii, du är ju riktigt fräsh ju. Ut på dateingscenen med dig!
Ouu, chocolate [emoji14]
Sooo m m m many
^^ This is why we can't have nice things.
Ah du ser, precis vad jag menar. Dags att stämma skiten ur staten, jag vill ha tillbaka mina korvören.
Ja alltså vi stressade inte så det tog ungefär åtta timmar. Men vädret var najs och sällskapet gott :)
Jag gick stranden från Kivik till Åhus för ett par år sedan. Ca 30km på en sandstrand som sluttar. Min vänsterfot var svullen två veckor efter det :)
Har för mig det är ett par månaders garanti på batterier. Sex månader låter bekant.
Stänger denna tråd och hänvisar till: https://swedroid.se/forum/threads/batteriproblem.122337/ <3
Ja om jag minns rätt nu så är löparknä att fästet för lårmuskeln har tagit stryk och börjar luckras upp. Det gör skitont strax under knäet då men...
@Zooklubba http://www.techworm.net/2015/05/two-security-researchers-break-rsa-4096-bit-keys-with-phuctor.html
Jag blev tipsad om Xiaomi Piston 2.1 här på forumet och köpte ett par efter att ha skummat igenom recensionerna på headfi. Där folk jämför dem med...
Låt dem hålla på att jiddra med publika trackers så vi som sitter på privata kan fortsätta ligga lågt :) Undrar om man kan kräva tillbaka...
På utsidan av knäet passerar senorna som fäster hamstiring. Över knäskålen går senan som fäster lårmuskeln under knäet och det är vanligt att...
Var i knäet sitter smärtan?
@keyser dags att säga ifrån.
kolla word options > save så ska sökvägen till autosparade filer stå där.
@Ior inne på Word Options > Save ska man tydligen kunna hitta vart kopiorna sparas. Vad jag vill minnas finns det också en recover funktion i word...
Vossen fälgar. 80 papp för ett set, sen ska man ha gummi på dem också..
Dagens gift. [MEDIA]
Usch det där hemska spelet. Jag har fått tre poäng två gånger. Aldrig två och ett poäng ett antal gånger. Men mina nerver klarar inte av det där i...
Fick precis besök av denna. Riktigt schysst! [IMG]