Separate names with a comma.
Köpte en telefon av dek! Allt gick mycket smidigt till. Trevlig person som rekommenderas varmt!
Håller med om att det är dyrt. Sen kan jag inte säga om det är värt det för dig. Men jag älskar känslan i skalet och för min del är det värt det...
Det jag gillar med Peel är dels den sköna ytan med bra grepp och sen att den inte bygger på telefonen så mycket. Den är verkligen minimal men...
Sålde en IPhone 7 till swiftier och allt gick snabbt och smidigt till. Rekommenderas varmt!
Zagg HD Dry. Bästa till S7 som täcker hela skärmen. Finns bla hos Kjell & Co.
Kostar och ligga på topp @Menno ;) Kämpa :o
@Menno
Från början sticker dom ut men brukar "fila" ner dom genom att dra nageln fram och tbaks.
Om du kommer överrens med storleken av 7+ så ja, sälj dina och köp den. Annars kan du behålla din 6S för den fortfarande en jättebra telefon och...
Kör också med Peel skal och dom är helt suveräna. Men hur är skärmskyddet? Kant till kant? Edit: enligt deras hemsida verkar det vara kant till kant.
Står i rubriken. Guld.
Gillar MyMail. Finns både till Android och iOS.
Härlig bild med mycket glädje [emoji4]
Bara 3/Hallon som låser sina telefoner nuförtiden.
Tidningen Mobil har publicerat bilder som påminner om den förra bilden som finns i den här tråden. Dock med skal runt luren. Länk:...
Det här med saknaden av hemknappen är inte optimal för mig heller. Men blir skärmen nån slags fingeravtrycksläsare så fungerar det, alternativt...
Håller med, struligt som sjutton. Polaren beställde en.
CDON har bra priser på gen 1 just nu.
Det kanske finns andra sätt men du kan inaktivera Google Now i inställningar och appar.
Sålde en Apple TV2 till silverfang. Allt gick bra och smidigt till som vanligt.
Honor 8 för 2490 kr eller P9 för 2990 kr från Tele2 eller OnePlus 3T för 4295 kr från deras egna hemsida.
Som du själv va inne på, Honor 8 2490 kr alternativt P9 2990 kr hos Tele2. S6 går bort pga batteritiden.
Om du inte gillar glasbaksida så hade jag iaf tagit en P9. Det är ju inte en sämre telefon, utan tvärtom!
Oavsett så kan du avsluta abonnemanget nästa dag så då kostar det ingenting extra.
Kolla här. Honor 8 för 2490 kr: https://www.tele2.se/handla/aktuella-kampanjer/mellandagsrea
4800 kr ska den ligga på.
Tack :o
Köpte en Honor 8 av jimpa77. Allt såg bra ut och som beskrivet. Snabbt skickat och en säljare som rekommenderas varmt vid distansaffärer!
Letar efter Iphone 5S 16/32GB i vit/guld till en tjejkompis dotter som fyller år. Den måste vara i vit/guld men minnet spelar ingen roll. Olåst...
Men du är medveten om att du skrev bud va?
Finns inte på OP3/OP3T tyvärr.
Brukar köra med denna: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hb.dialer.free&hl=sv
Kolla på Spotify familj för 2 eller upp 5 personer för 149 kr. Lite billigare i längden.
Sålde hörlurar till qube och allt gick snabbt och smidigt till. Trevlig person som rekommenderas varmt.
Sålde en förstärkare till Hanseman. Allt gick kanonsmidigt till. Trevlig och seriös person. Rekommenderas!
Hade valt en P9 även jag. S6 är en ingen dålig telefon med tex batteritiden är överlägsen på P9.
En tanke, kolla igenom notiser i inställningar. Om man inte stänger av vissa där så kan man få notiser bla från appen Tips i tid och otid. En...
Sålde en Dbrand film till Hubbatix och allt gick kanon till. En trevlig och snabb affär! Rekommenderas!
IOS 9.3.3. Men jailbreak är på G till IOS 10.1.1. Beta än så länge och ostabilt som sjutton.
Hur ligger dessa ljudmässigt jämfört med Sonos? @jagu såg att du skrev att dom har bättre ljud men vad skiljer?