Separate names with a comma.
Så länge man har ett barn så går det att teckna student abonnemang. Har man inget barn och man är inte student så kommer man att köra fast med...
Om du ska ha singel så denna är mycket bra!! Tillbehör till Galaxy S21 Ultra Duo gäller denna: Samsung EP-P5200 (Trådlösa laddare) har haft den i...
Tack för recensionen!! jag behöver faktiskt ett liknande skal dock ska den skydda ordentligt .. så jag får avvakta med ett köp.
WHAT?? lol .. alltså vilka dåliga ursäkter!!! Anpassar de telefonen i en liten verkstad i deras lager eller? Jag har en retur (S21 Ultra) som de...
Jag hänger med, beställer med en sån.
Affären blir av med @thelars Stänger tråden.
Säljer två stycken helt nya oöppnade Samsung Smart Tag. Om du köper en kostar 250kr exkl frakt. Köparen bestämmer fraktsätt ifall den ska...
Det är bara i början ... sen blir SD alltid senare i uppdateringarna .. men det handlar inte om så lång tid .. 1-2 veckor, större uppdateringar...
VoLTE, VoWifi, Samsung Pay .. allt funkar med telefoner köpta hos Wonda.
Vi tackar för att du delar med dig såna fina saker :)
sjukt najs!! vilka inställningar har du där?
Har en S20 Ultra Snapdragon om du vill ha Qualcomms chipset. Är redan på annons .. Samsung Galaxy S20 Ultra (Snapdragon)
Snyggt skal!! Hur mycket kostade enbart skalet? Hur mycket är tullavgiften (för hela kalaset)? Hur lång tid tog det från beställning till leverans?
Bara så du vet, det finns en hel avdelning för att sälja sina saker.. Köp och sälj
Noterad.
Jag säljer helst allt.
Galaxy S21 Ultra med Snapdragon har fått ny uppdatering.. [ATTACH] [ATTACH]
Har en Samsung S20 Ultra 256GB/12GB RAM med Snapdragon 865 i kanonskick och suverän batteritid. Färg: Svart Inga repor eller skavanker. Allt...
Samsung Galaxy Buds Pro + Smart Tag Helt nya, oöppnad kartong. Kvitto finns från Samsung. Mitt pris: 1500 kr (sänkt pris från 1600 kr)...
Galaxy S21 Ultra Snapdragon Efter tredje laddningen och med Adaptive Power Saving aktiverad (kickade in vid cirka 35%), annars allt annat på...
Jag gillade också de mer realistiska färgerna eftersom vissa av Snapdragons bilder i nattläge såg lite "rödaktiga" ut. Jag tror att båda Exynos...
Folk på YouTube jämför så .. även killen i videon jämför så .. dock missade han dessa detaljer som jag bevisade, alltså man kan inte lita blint på...
¨ Exynos har ALLTID dragits med såna problem!! Den största anledningen till att jag valde bort S21 Ultra Exynos (som jag provade i cirka 3 veckor)...
Om du har bägge telefonerna i handen då kan du se de skillnaderna jag pratat om. Killen på den videon du lagt har missat några saker o sagt (ser...
Ska jag vara ärlig här .. så tycker jag att videoinspelningen i Snapdragon varianten ser klart bättre ut än med Exynos, jag pratar nu från egen...
Tittade på "tradingshenzhen", deras priser på Samsung är högre än Wondas .. de flesta i Sverige som köper telefoner från Wonda är ute just efter...
Det är rätt många som har provat Wonda o därför rekommenderar det. Annars hade varit trevligt om flera rekommenderar andra butiker, det är ju...
Pfft, var mycket pengar där! har inte hört nån betalat så mycket i tullavgift men det var ändå najs att få tillbaka pengarna direkt från Wonda.
Ah du menar så, men tycker ändå de har billigare priser på de mesta, typ kollade för nån månad sen vad en OnePlus 8T med 12GB RAM/256GB och den...
Nej, man skickar ingen faktura, man betalar avgiften, ta screenshot på betalningen och sen skicka via mejl till Wonda så återbetalar de summan via...
Vad beställde du för att betala så mycket i tullavgift? Har importerat minst 5-6st telefoner från WondaMobile och det har alltid varit mellan...
Man betalar en mindre summa ändå i Sverige, en tullavgift kallas det för, fick betala precis 196.50 kr för min S21 Ultra som jag fick i onsdags...
Beställde en S21 Ultra (Snapdragon) med 256GB variant från Wonda Mobile, den skickades i måndags, fick den i onsdags förmiddagen, kostade totalt...
Mycket bra, telefonen lär sig din användning och anpassa sig därefter..
Visa gärna skärmdump på din användning..låter som att du stödladdar lite hit eller dit..och telefonen visar inte rätt statistik eftersom...
Det är just 4G batteritid som jag var mest besviken på S21 Ultra Exynos, därför köpte istället en Snapdragon eftersom jag har redan en S20 Ultra...
Batteritid med min S21 Ultra (Snapdragon) efter (första laddningen), mycket installationer av appar, konfigurering av inställningar, några samtal,...
Nu kom det, ett mejl och SMS från DHL om att betala tullavgift på 196.50 kr. Jag har gjort det, skickat skärmdump på betalningen till Wonda Mobile...
Fick min lur (igår) onsdag. Har inte fått nån begäran än att betala något extra. Jag betalade dock extra för tullen i förra året, jag tror...
En sak till .. räkna med mycket längre leveranstid om du beställer de speciella färgerna .. annars om du väljer Silver eller Svart så räkna med en...