Separate names with a comma.
Inget nyttigare än lite socker till frukost
Kör iptv på en Nvidia shield funkar alldeles utmärkt. Även testat på Chromecast med Google TV även där funkar det bra. På bägge har jag kört med...
Dem enheter som nämnts i tråden får anses vara golvdammsugare som kan användas som handdammsugare. Tror att det jag söker är en handdammsugare...
Koppla No upp tillbaka på In i Power source plugged in Blocket
Tråkigt... Så den du köpte var varken bra för bilen eller hemmet?
Amatör
Fick du något svar från Dyson?
Menar du efter att startat om telefonen eller bara om du backar ut ur appen? Edit: Det är inte någon batterioptimering som dödar appen i...
Inga problem här. Du kanske ska uppge var du bor... Det är inte någon inställning. Du skrev att du nyligen bytt, har du haft 4G tidigare i veckan...
Detta borde väl räcka... [ATTACH]
Borde väl vara hyfsat enkelt, vad är det du inte får att fungera?
[MEDIA] View: https://youtu.be/bXB5SN7euiQ
But the second mouse gets the cheese!
The early bird gets the worm?
Ja
Tack, ja hen verkar snöat in sig på den jag länkade ovan. En LCD skärm.
Explain
@Nicole du skulle visat upp twitter för dem :P
Hm i respektive fall? Tror inte hen har bestämt sig för det ena eller det andra
@220volt vad var det man skulle tänka kring panelen vid tv-köp? En kollega funderar på denna
Share your real-time location with others - Android - Google Maps Help
Man kan ju skriva ner inloggningsuppgifterna, förmodar att iOS också har någon typ av anteckningsfunktion. Lär inte ta många sekunder att leta...
Dom väntar på Swedroid 3.0 If you build it they will come...
Ååååh noooooes [ATTACH]
Vill helst inte säga :|
@keyser never change :*
Åh Big reset låter intressant, I'm intrigued - Tell me more, är det som premissen i serien Mr. Robot?
Första android man hade [ATTACH]
Good on you Rick [MEDIA] View: https://youtu.be/wM9febKLMac
@bernard
Känns som man ändå kommer sätta skal på telefonen men kanske tricky med nya designen
Valid point =)
Fast har man inte wifi 6 kompatibla enheter så kvittar det. Och uppgraderingen från det hen har idag kommer väl ändå vara betydande även om det...
Lol Så mycket vi fått höra om dina semlor så tycker jag att vi förtjänar en bild på dig med tröjan och fejset intryck i en semla. Make it so!
@jnsson måste ju få en
@keyser @bernard hur var Dune?
Frågan är om alla dessa Apple trådar behöver vara pinnade dock
2026 står det ju
Skulle nog också rekommendera en egen domän