Separate names with a comma.
Men har för mig att något liknande har hänt även med sms/iMessage.
Nej nu när jag försökte framkalla det så blir det bara så med messenger.
Om jag skriver text i fb messenger och sen vill ha en emoji så täcks min konversationsruts med emojipaletten. Prova själv.
Använder original.
Ett litet irriterande moment är när man skriver sms eller på tex fb messenger är att det man skriver hamnar under emojifältet. Rent allmänt...
Kan tänka mig ett tillfälle där ett stort minne är bra. Nämligen om man åker utomlands med familjen och filmar 4K/60fps en hel del. Det tar minne.
Ja jag kan ju egentligen bara hålla med dig. Ska fundera ett tag till. Apple är ju smarta, hade de haft en 128gb version hade saken varit avgjord...
Är jättenöjd med min X men jag känner kanske att jag lagt liiite för mycket pengar på den (13.190kr). Har 60 dagars öppet köp via netonnet och...
Ska köpa en triss lott. Ibland har man tur.
:cool:
Ja iPhone se är betydligt nyare än iPhone 6. Nåväl, känns bra att det inte var yttre påverkan som orsakade felet.
Har nu fått diagnos på telefonen. Hårdvarufel och telefonen ska skickas till apple för skärmbyte eller att hela telefonen byts ut. Är himla nöjd...
Jag köper heller inget och tänker att detta ska jag sälja. Men jag är av naturen väldigt varsam och snudd på pedantisk. Och, om jag säljer så är...
Lite off topic. Men har du inte redan ägt en x? Vad har fått dig att gå tillbaka? Ang silverramen. Har svart själv och har sett/läst på flera...
Undrar hur det gått till isåfall?
Kommer inte ihåg hur det var förut. Men nu har de iaf slopat 60/600 och har endast fast pris.
Nån som hört något om att vimla tar bort sina 60 samtal/600 sms nu när hallon gjort det? Kommer nog bli en flykt till hallon inom kort då hallon...
Självklart. Den är inlämnad och jag inväntar besked.
Jag har inte mätt eller tittat på användningstid etc. Men min upplevelse är att den har betydligt bättre batteritid än min förra iPhone 7. Väldigt...
Jag brukar alltid ställa in den som ny. Vet egentligen inte varför. På nåt sätt känns det som att det kan följa med nån skräp fil när man...
Tog en ny bild på skärmen. Ser riktigt skum ut. Undrar vad det beror på? [ATTACH]
Vad ska man skicka med när man lämnar in för service? Bara telefonen eller ska allt med, kartong, laddare etc? Man kanske får en utbytesenhet?
Kan kolla med hemförsäkringen. Är väl 1500kr i självrisk + värdeminskning. Får ringa dem på måndag.
Åker in till netonnet imorgon. Är det en fuktskada får jag helt enkelt ta den smällen. Nästa telefon dottern köper blir tillsammans med apple...
Har avslutat risoperationen med negativt resultat. Ingen skillnad. Så hur sjutton ska man göra? Åka till netonnet och fråga? Vad kan de göra?...
Valde att fortsätta med iOS. Så jag får stå ut med ”nackdelarna” på iOS :)
Då skippar jag Google photo. Vill ju filma i max upplösning. Kan betala 29kr/mån för 200gb på iCloud istället.
Använder idag icloud (gratis 5gb) för foto/film etc. Såg att det var gratis med lagringsutrymme på google photo. Dock fick man filma högst i...
iPhone se
Har ingen sån affär i Örebro. Ingen ”äkta” apple store. Köpte luren på netonnet. Återkommer om ca två dagar och delger er min risoperation.
Om den nu skulle vara kaputt, en skärm som ser ut så är det i min värld. Är det värt att lämna in för service? Garanti är väl bara att glömma?...
Ligger redan i ris. Hon får köra med en gammal 4s tillsvidare.
Ja hon har ju telefonen i stallet flera timmar om dagen. Det är ju ingen värme att prata om i ett stall förvisso. Men att man inte ska kunna ha...
Nej det flyttar inte på sig. Tog bort glasskyddet. Lägger telefonen i en påse med ris. Om nu dottern talar sanning om att hon inte tappat den i...
Kollade på dotterns iphone se nyss och blev lite konfunderad över hur skärmen såg ut. Visst det är kallt ute och hon har väl haft den utomhus i ca...
Ok. Ja jag får ju det mellan iPhone x och min asus router. Det är nog ngt med unify apn. Hade min iPhone varit defekt hade det ju inte fungerat så...
Har pillat lite med att ändra kanaler etc. 2.4 verkar blivit bättre. Köpte en unify för att de är lättplacerade. Routern står i källaren och visst...
Får precis som du mer än vad jag betalar för med Bahnhof. På 5ghz med min nya ap. Tanken med unify ap om man tex har två är att de roamar mellan...
Jag får ju bra hastigheter med min router också. Men det är min nya ap som inte verkar gilla iPhone x.
Klart jag främst använder 5ghz. Men räckvidden är lite längre med 2.4ghz, fungerar bättre på altanen tex. Frågan är ju mest för att jag tycker...