Separate names with a comma.
Knivsta är ännu bättre. Jag har bott där för x antal år sedan.
Jag bor väldigt nära Arlanda. Det är inte så långt till Uppsala. ;)
Möjligt. Har ju bud på 1200 i andra tråden men G3an är intressant. Det beror lite på hur snabb du är. ;) Vars finns du? Det finns ett Samsung...
Vallentuna eller Upplands Väsby. Jag kör bil så det brukar gå att lösa. Gillar snabba affärer så förhoppningsvis är detta slutfört ikväll. :)...
Absolut!
Tyvärr. Jag kör Surface Pro 3. Har ingenstans att stoppa en ssd. Tack ändå!
Du kan ta en backup på alla med tex Titanium Backup. http://www.appbrain.com/ Sist jag använde AppBrain så kunde man synca listan över...
Använder knappt klockan. Mycket fint skick. Kvitto och kartong finns förstås. Köpt hos Inet i december 2014 Finns i Stockholm. Skickar mot...
Byter (säljer för 2250) min S5 mot någon kul mobil eller något annat elektroniskt. Skickar med ett svart S-View Flip Cover med fönster och stöd...
och jag köpte LG G2an av Lasse och kan bara instämma med övriga. Rekommenderad säljare!
Nej precis? Du har ju tre lägen. På dimmad av
Always screen on togglar man också med dubbelklick på knappen men det betyder att den släcks helt istället för att gå över i dimmat läge. Menar...
Den finns ny för ditt pris.
Vars i Sthlm?
Antennen behöver vara ansluten någonstans misstänker jag.
AMOLED AM = Active Matrix OLED = Organic Light Emitting Diode
Intressant. Jag kommenterade en artikel på Swedroid med exakt den farhågan.. suck. Någon svarade mig att samma antenn som för BT används. Jag är...
Dags för ett ordentligt språkstöd nu kan jag tycka...
Den kommer via blåtand från mobilen?
Det är antiskakfunktionen ja ;-)
Det går inte att bumpa upp trådar längre? ;)
Visst kan du göra det. Du kan streama valfri tab direkt från Chrome.
Ja, alltså det är det den är till för.
Inte intresserad av några Apple-produkter men tack ändå. ;)
hm, inte helt säker. Måste fundera på det.
LG G watch R i fint skick inte så mycket använd. Kommer med det som den ska inkl låda och kvitto Finns i Stockholm och byter mot någon...
Du får spola till slutet ;)
Äntligen! Som jag har väntat....
Jepp. Kontakter stoppas fortfarande för mig. Great wörk Samsung!
Själv föredrar jag K9. Tusen inställningar. Gratis. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fsck.k9
Det kan också vara så att TVn ger för lite kräm i USB-porten men det märker man. Vissa apparater har "Service Only"-usb-port. Den använder jag på...
Det är vilket som. Den kan nog må bra av att startas om ibland. Mina rullar dygnet runt. En nackdel kan vara att du får sitta och vänta på att...
Du riskerar kanske att ota-uppdateringar inte funkar så att du får uppdatera själv. Det är en officiell rom så eventuellt Knox-triggande bör inte ske
Det kan du.
Det gör mig inte så mycket. Det händer inte så ofta så att det motiverar mig att stänga av funktioner. Förhoppningsvis så löser det sig... sen ;)
Jag synkar Facebook ja. Synkar allt möjligt. ;)
Du är inte körd på något sätt. Det är möjligt att garantin är påverkad men din reklamationsrätt är oförändrad!
Jag rensade ALLT. Gör alltid det mellan större versionsuppgraderingar. Kontakter stoppas minst 1 gång om dagen men oftast bara när jag går in på...
Byter telefon en gång om året. Växlar aldrig.
Radbrytningen gör så att det första jag såg var massor av "INTRESSERAD AV BYTEN"