Separate names with a comma.
Nej det behöver nödvändigtvis inte vara nått fel på batteriet. Var dock uppmärksam hur batteriet fungerar.
Håller med. Kolla bara på OnePlus 3 som har samma storlek på skärmen men är mindre och betydligt skönare och hålla i än en Iphone 6S+. Nog för att...
Tycker Samsung är rätt ute, om man nu vill ha 2 olika modeller med en lite större så kör man med lika bra kameradel.
Så j-vla orättvist att plus modellerna ska få bättre kamera. Alla vill ju inte ha en så stor lur till vardags, då ska vi som föredrar mindre lurar...
Japp den har väldigt snabb autofokus. Tar bra bilder i mörker, iaf så bra en mobilkamera kan ta.
Samsung Note 7/Samsung Galaxy S7.
Läste nånstans att 6S modellerna går ner en tusenlapp i pris.
Så är det :) Och smaken är som baken :)
Huvudsaken att man själv är nöjd!? :innocent:
Det kan ju vara så att det börjar klia i köptarmen iaf. Bara för att det är nått nytt. Vi får se :)
Det vet jag :cool: Har inte riktigt bestämt mig än. Vill se hela paketet först.
Grymt nyfiken även om man troligtvis sett den redan på läckorna!
Inga omstarter här.
Vore lite kul om han var smygmedlem här, trots allt den största Android sidan i Sverige/Norden [emoji4]
Jag har inget och anmärka på skärmen. Kör med sRGB läget.
Länk låsa upp: https://forums.oneplus.net/threads/guide-oneplus-3-how-to-unlock-bootloader-flash-twrp-root-nandroid-efs-backup-and-more.448149/...
http://www.breakit.se/artikel/4624/han-hoppade-av-skolan-och-grundade-en-mobiljatte-i-kina
Var lite otydlig men jag menade självklart vad man kan få utanför Swedroid. Jag ska inte skriva mer nonsens i tråden nu.
Har också en Volvo, en V60. Får inte riktigt ihopkopplingen fungera dock, tror det beror på OPLite. Samtal fungerar men inte media.
Sålde en ny oöppnad S6 förra veckan på Tradera och fick 3300 kr för den. Ger en fingervisning vad din är värd iaf.
Om du återställer den till stock så kommer du få OTA uppdateringar.
Yes Sir hela vägen tyvärr. Eller först kan du juh testa lägga in en rom (stock eller custom) så det är inte där felet sitter. Fungerar inte det så...
Finns en bra guide i OnePlus forum.
Nått har gått fel helt klart. Skulle nog återställa luren.
Telenor låser inga telefoner. Den är med högsta sannolikt olåst.
Bättre? Vad händer om du stänger av luren och sen startar upp den? Ligger dom fortfarande kvar? Och sen sista frågan, av vilken anledning gör du...
Jag testkörde betan på SE och den fungerar kanoners som daily.
Oroväckande hur knäppa/dumma/elaka människor kan bli bakom en dataskärm eller telefon.
Nej inga problem här. [IMG]
Nej inte alls. Vad gör du när den blir varm? @gizox
Mms går via surfen så det stämmer nog.
Har en Apple TV2 i kanonskick. Skicka PM om det är av intresse [emoji4]
Alltså OP3 fungerar ju bra utan custom rom biten eller root. Det negativa är att notiser strular efter en stund i viloläge. Men annars är...
Att telefonen blir tom på appar, dina inställningar och allt annat. Som du får den vid nyköp.
I värsta fall om du inte hittar nån annan lösning, så gör en återställning så då borde iaf problemet försvinna.
Kör OOS 3.2.2 just nu. Rommen heter OPLite.
Testa Textra sms appen. Grym!
I Aroma installationen så kan du ändra DPI mellan 3 lägen, 480, 440 och 400. Upplever inga buggar i olika appar men å andra sidan så försöker jag...
Joo precis, självklart får vi A7 men frågan är när. Kanske överraskar OnePlus oss med uppdateringen tidigare. Och för mig spelar det ingen roll,...
Smaken är som baken. Huvudsaken är att man själv är nöjd [emoji106]