Separate names with a comma.
Om du laddar ner ACR från Google Play sen gå till Galaxy Store så hittar du en ytterligare liten uppdatering där, om du kör på det så blir appen...
Jag tycker rätt allmänt om SoT överstiger 6 timmar med en enda laddning oavsett hur man använder sin telefon är mycket bra! Lägre SoT och...
Istället för att telefonen ska alltid leta efter 5G banden så blir klart lite bättre batteritid när du inaktiverar 5G läge och satsa på 4G/3G/2G ..
Dock gör även Androids eget "adaptiv" batteri det om man inte aktiverar Samsungs energisparläget men det blir extra minuter med Samsungs eget...
Lite benchmark tester visar stabila resultat överlag för Exynos 2100 mot Snapdragon 888 (S21 Ultra) [MEDIA] View: https://youtu.be/fc1pj1QiPYg
Hade du QHD upplösning innan? så när du ändrade till FHD så blev batteritiden bättre?
Det är mikrofoner där uppe, hoppas inget har skadats, men det skulle du kunna väl testa, ringa ett samtal och ha musik igång i bakgrunden om...
Många reviews har påpekat detta att QHD förkortar SoT, det är ingen rocket science för att förstå detta. Här hittar du många recensioner du får...
Glöm inte WQHD+ förkortar SoT med upp till 2 timmar..
Skillnaden i upplevelsen att ta foto, jag menar zoomen är väldigt bra för att kunna få fina kort, det är just den som gör skillnad, Samsung vet om...
rensa chache, avinstallera uppdateringar o sånt, men inte annars, du kan inte själv påverka denna appen så mycket, det ingår i Googles framework ..
Du får avvakta lite med summeringen så telefonen lär din användning o sånt så blir det förhoppningsvis bättre, kom ihåg att hålla koll på Smart...
om du inte jobbar imorgon (lördag) så kan du bara inaktivera SIM 2 i dina inställningar, behöver inte plocka bort fysiskt .. finns i...
Om man vill vara systematisera det hela.. Kör ett par dagar med vanliga och standard inställningar, efteråt kör ett par dagar med högre...
Du har också dubbla SIM aktiva samtidigt, den drar ner på batteriet en hel del. Om du kör med singel SIM, FHD+ upplösning med adaptivt läge, Wifi...
Ny uppdatering för S20 Ultra, Snapdragon [ATTACH] [ATTACH]
Kan vara så .. vi får se hur det blir framöver när vissa kanske fortfarande ser skillnader o vill ha snapdragon..
Verkar som få har intresse att importera en S21 Ultra med Snapdragon, vad säger detta? att Exynos denna gång är bra? eller att folk har inte...
Haha äntligen!!
Battery test för de som är intresserade av S21 Ultra med Snapdragon 888 mot flera andra telefoner, dock ska ni veta att testet gäller bara 60hz,...
Det är klart fint resultat ..
Det är klart bra!! Alltså cirka 2 timmars SoT för varje 20% Du bör få minst 7-8 timmars SoT .... dock kan jag tänka mig du kör mest på WiFi ..
Men om jag inte se nån större skillnad så kan det vara en hel annan sak .. min S20 Ultra Snapdragon är hur bra som helst :) Så jag kan vänta ifall...
LTE (4G) drar mycket mer än Wifi ... så det är förståeligt om man får sämre SoT.
Jag har faktiskt lekt med en S21 Ultra idag, kan säga att jag såg ingen större skillnad mellan dess kamera och den kamera som sitter i min S20...
Ny review [MEDIA] View: https://youtu.be/XiuE8HVW6dk
Det är därför jag skrev rykte för att vi har inte sett det än.
Det man konstaterar just nu att Smart Switch & Chrome verkar påverka batteriet negativt.. [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Ja precis, använd INTE nån backup efter återställning, jag gör aldrig det faktiskt, känns som att den medför med sig skräp och dålig konfiguration...
Här finns en post i Samsungs forum, de diskuterar dålig batteritid och det verkar finnas problem med Smart Switch som påverkar batteritiden...
Dessa barnsjukdomar hatar jag mest om det är Android eller iOS telefoner, många såna mjukvaru issues som gör att man vill bara kräkas, de borde ha...
Fick faktiskt en wow känsla mellan Note 10+ och S20+ (SD86) med 120hz.... och sen 20 Ultra (SD865) för kameran..
Han kör mer Snapdragon 865 och S20 med detta chip är fenomenala.
Hmmm okej, det är jobbigt, nåt med Google Play Services som spökar, vänta en vecka till om inte detta blir bättre, skicka tillbaka luren. Det ska...
Jag kan hålla med dig, S20+ och Ultra med Snapdragon är väldigt bra och kompetenta telefoner, de har uppdaterats till One Ui 3.0 med Android 11 så...
Se mitt svar ovanpå ditt inlägg, jag rekommenderar det.
Jepp, jag blev förvånad när de hoppade från 865 till 888 och skippade 875, det är händer när det inte finns mycket konkurrens, de blir lata!
Har använt denna i 3 år, dock nu när telefonerna blir bara större och större så blir det tajt.. Funkar bra för min Galaxy S20 Ultra med skal på.....
Drop test... [MEDIA] View: https://youtu.be/y2vGmjDlc3c
Det är Snapdragon 888.... Inte alls bra! Men, testaren för helt fel när S21 Ultra ligger på 45% batteritid medan Mi 11 ligger på 81%! Klart...