Separate names with a comma.
Precis, antar att det är bara att göra.
Någon som fått mejl om att fylla i/komplettera uppgifter angående skatteinformation?
Woho! Inte en dag för tidigt, snart kanske vi slipper alla frågor gällande detta då :teeth::cry:
@eastbound single handed keeping the thread alive :D
Tack, I'll make sure to tell the IT department of the multibillion dollar company
Programmet heter zIPS (Zimperium) Verkar kräva en hel del
Kan man sandbox:a appar? På jobbet har man fått för sig att införa att man måste ha en antivirus app för att komma åt mejl och använda Teams på...
Dem första namnen som försvinner är namn på idioter och gamla ex, lover boy :-*
Styrbjörn is up for come back annars
Jisses, ja det är inte så konstigt. Nog många tankar som far runt då. Bröt själv ihop vid ett tillfälle när jag blev inlagd pga covid. Skönt att...
ÄNTLIGEN! Har det gått bra för samtliga parter?
Diabetes
Kan man inte ställa in Googles sökwidget på smartlauncher som man kan med Nova? Vilken del av processen upplever slö förresten, är det att få sök...
Vad är fördelen med app dialer kontra att bara använda Goggle widgeten?
Svepsökning? Jag kör med Nova och ställt in att Googles sökwidget ska söka på apparna och upplever ingen delay
Absolut men nu ser regelverket ut som det gör.
Hur menar du bestraffas, moms ska man betala och det är väl bra att korrekt moms syns så att man inte luras att köpa på felaktig totalbelopp?
Borde ligga under /system/data/apps/com.teslacoilsw.launcher Du kan dock behöva ha root för att komma åt mappen Edit: Förresten är det en...
Testa du att leta upp och ställa in knappen då?
Enligt tillverkaren så går det inte att avaktivera Google Assistant Button-Motorola Community Det kan iofs ändrats med uppdateringar, har du...
Märkligt att man gömmer sådan information, man hade svara trott att man vill basunera ut alla anslutna tjänster... Eller så är det just där skon...
Ja den var riktigt snygg
Apparna jag tipsat om har stöd för vilken sida som helst som har stöd för RSS-flöden och vissa tillåter att ange en URL också. Så vad de har...
Trycker du på pilen i nedre högra hörnet så bläddra den till nästa grej. Annars har jag hört att Inoreader ska vara bra. Såg att det fanns en som...
Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig? Du ska veta att jag saknar dig Det finns känslor som aldrig tar slut
Är det en RSS reader? Isf kan jag rekommendera Feedly
Hur är det med blodsockret när man äter så där?
Ja, lite orolig blir man ju
Hårt
Har du testat Mi Home? Dvs inte Roborock MiHome eller Roborock. Det finns 3 olika med andra ord Mi Home Roborock Roborock MiHome Gällande...
Hur var det med @220volt, någon som hört från honom?
Haha ja det är det nog. Undra om man kommer pressa Google mer pga sådant här. Sen vad är det för jävla svar från VW
https://feber.se/bil/volkswagen-falld-for-android-auto-reklam/425318/
Success, skam den som ger sig
Aaa yes the wonderful imaginary country of Enflands 'fniss'
Jag visste, @keyser eller @jnsson vem kommer kommentera först. I call bullshit on you @keyser, se bild. @jnsson Beror på... Tycker det blev...
I'll guess I'll start and open up the flood gates... Var ett jävla träningspass att dansa, hopps och skutta till Ukrainas låt med lillgrabben.