Separate names with a comma.
http://www.netonnet.se/art/dator/komponenter/processor/intel-socket-1150/intel-intelpentiumaeg3258/206574.8097/ Pentium Anniversary (G3258) för...
Okej :) Hör av dig när du behöver mig [emoji14]
Rullar ej på Lollipop än :( Men är gärna försökskanin om behöver ;) -- Corsair CX 600M måste väl vara bättre än Cooler Master B500 VER.2, 500W?
Nope. Bvb's Soft Shadows [IMG] Grattis! :) Löv it när den funkar som den ska :) Mindre problem än Z2 iaf.
Processor och PSU...
Nja, besviken på min kamera iaf. Har Z2. Ibland går det att få jättefina bilder [IMG][IMG][IMG] [IMG] Makro presterar den jättebra i. Fan...
Eller hur lol
Tack, men jag behöver inte längre ;) Bra om någon annan får nytta av den dock :p
Precis. :)
Vad gjorde du då? [emoji14]
Fick också det mailet.
Grattis? [emoji14]
Skickar i en egen låda då [emoji14] Har massa nu ;)
[IMG] Måste man köpa en låda historia DHL? Dom skickade med en vadderad påse. @ASR
Återställ mobilen så blir det bättre :)
Min erfarenhet också.
Np :)
jogg.se :)
ååååh letat efter något så att det blev 300 spänn, och när jag skulle använda koden hade den gått ut :( Har du någon till? :p
Haswell
Då så [emoji14]
Jag ska ha ett med 1155. Eller om det var 1150..? [emoji14]
Skulle precis sänka priset på mitt PS3 som ligger på blocket, så smsar en och skriver att han kan komma och hämta med en gång :D 1200 rikare [emoji14]
Beror på stereon du installerar. Ibland finns det och ibland inte :P
Fast, M7 alla dagar i veckan mot en sketen iphone 4..
Tyvärr :(
En iPhone 4... Det, är segt..
Bryr mig inte om det så mkt [emoji14]
Nope, skickade in request igår kväll :/
Väntar på fraktsedel... Dryg. ;)
Eller hur..
Fixat :p
Svergie2 brukar jag heta :p https://www.google.se/maps/@58.3793019,11.2626384,331m/data=!3m1!1e3 Kom på Lindalsskogen och skulle svänga vänster...
Höll på att krocka imorse [emoji55]
Menar självklart utan modifikation. ... :( Tog på skalet efteråt, på vissa ställen av telefonen har glaset pulveriserats och "fäller". Så jag...
Går ej..
JA [emoji27] [emoji27] Först var det bara en linje, brydde mig inte, men nu har den spruckit upp till den linjen... Det knastrade när jag...
Köpte Sony... Den har spruckit av sig själv. ..
Fml... [IMG]
Hehe, okej tack :) Nope. Har crossdäck iofs, så jag har kört hela vinter. Men nu ligger frambromsen på duktigt och jag har ingen bakbroms......