Separate names with a comma.
Blev du upprörd över min fråga till henne? Som inte ens har det blekaste med dig och göra.
Seriöst vilken attityd du har? Har du käkat taggtråd till frukost eller är det nått annat som bekymrar dig?
Ditt andra svar är väl ingen fråga? För det var den jag reagerade på.
Men lägg ner. Jag frågade för att jag bryr mig.
Eftersom jag inte läser här så vet jag inte hur surret går. Ni kanske kör med sarkastiska eller bisarra skämt här i den här tråden [emoji6]
Det är väl bra att folk bryr sig iofs. Men verkar lite dramatiskt att polisen kommer och knackar på mitt i natten. Nu vet jag ju inte dock varför...
Läser inte här vanligtvis. Men är du allvarlig nu?
Det stämmer, S7 har nog den bästa kameran i dagsläget.
Får kika där. Tack för tipset. Alla tycker väl olika men en nackdel med glas är att det är lite tjockare. Och sen är det svårare tillverka...
Man kanske ska köpa härifrån dårå. Tips här då?
Glas är populärare nuförtiden men det finns plastfilm fortfarande, jag kör med det på Iphone 6S. Här har du:...
Yes har USB Type-C. Måste beställa en extra kabel nu när dom flesta ändå verkar gå över. Några tips på bra och inte världens dyraste kablar? Ebay...
Har en polare som är mycket nöjd med den och sen var @Menno nöjd också med P9:an. Men vi får se, det står mellan den här eller OP3 igen. Men ska...
Jag tyckte döytorna var hyfsat små men va vet jag, har en iPhone 6S just nu :cool:
Jag vet inte. Ska testa den iaf. Fick skön känsla när jag pillade på den, lagom stor, snabb och gillade kameran. Kör du med en?
Just do it :) Klippte Comviq's erbjudande som dom har nu, P9 månadens mobil. Grabben behövde ett abonnemang och jag tar luren.
Huawei är största tillverkaren av telekommunikationsutrustning i världen. Telefoner har dom mest sålt i Kina. Men Huawei P9 är en riktigt bra...
Synd att kamerabilden blir mindre bara. Annars är 400 lagom :)
Verkar vara lite olika hos olika banker.
Hos min bank kan man ha 2 aktiva bank-id samtidigt. Aktiveringarna kan du radera på din banksida.
Hardcore Henry, en helt skruvad film. 5/10 pistoler men kan tänka mig att vissa älskar denna. Mr Right, en skön actionrulle. 6/10 pistoler.
Du vänjer dig snabbt. Det är onekligen ett fynd för pengarna och en riktigt fin telefon.
Du kan inte väcka telefonen med hemknappen om du inte har fingeravtryck inlagd. Då är det dubbeltapp eller powerknappen som gäller.
Har du pratat med kundtjänst eller en butik angående nytt sim-kort? Jag har 3 och har bytt sim-storlek några gånger igenom åren och aldrig behövt...
Independence Day 2, suck. Besviken är första ordet som ploppar upp. Knappt godkänd.
Det mesta skiljer 5S och 6S åt. Om du har bestämt dig för en iPhone så har du steg 1 klart. Vilken storlek är nästa steg. Liten: 5S eller...
Med root. Inte annars.
Nåja ingen världslig sak det här [emoji4]
Skum tid på auktionen. Var borta på möte i 30 min och auktionen var slut [emoji23] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du kan använda en DASH USB-kabel i en vanlig laddare.
Jag hade valt mellan OP3, IPhone 6S och S7. Alla har sina fördelar men OP3 har nog den största, priset. Ynka 3700 kr för den är ett rån :)
Köpte en telefon från tojjetok, allt gick snabbt och smidigt till. Kanontrevlig person. Rekommenderas varmt som säljare!
Gör en återställning och se hur den reagerar. Kör med endast dom nödvändigaste apparna i början. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ca 2 veckor. Ska beställa jag med.
Köp från DBrand. 30% rabatt [emoji106] Skickat från min iPhone med Tapatalk
Lulzfactor köpte en telefon av mig och allt gick kanonsmidigt till. Trevlig person och rekommenderas varmt!
Japp hade dom inställda men testade ändra till internet.tele2.se och då drog allt igång. Tack för hjälpen :) Skickat från min ONEPLUS A3003 via...
Samma problem med 3G Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
Testar med 2 sim-kort men med sim-kort nummer 2 (Tele2) får jag ett utropstecken över staplarna. Nån som vet varför? Kan inte surfa heller....
Kiitos samoin [emoji6] Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk