Separate names with a comma.
Jepp, men jag ska ha en S21 Ultra, valet pendlar på mellan SD888 eller Exynos 2100 .. avbokade min för att invänta lite mer tester o recensioner :)
Beställde följande skal .. Jag vet att det är rätt många, men jag blir också trött snabbt på skalen så jag skiftar mellan de då och då .. Fusion...
bra fråga!! Jag tycker också nån transistor eller battery finns i pennan för att stödja denna knappen, kanske kommer lite mer info så småningom om...
nja, det är inte så utan allt beror på vart man förhandsbokat sin lur, är det utanför Samsungs shop så kan du inte välja annat än svart o silver.
Det beror faktiskt på hur stor hand du har, vilken grepp din hand har runt om telefonen, vilket skal eller kanske utan skal, men med min hand som...
Än så länge så verkar folk här på forumet har valt att köpa den svarta... det är kul o se hur folk tycker o tänker :)
Det är den lilla ploppen som dyker upp i mitten, till höger om skärmen för att få upp listan över "apparna" som man kan använda pennan till ..
Kollar man dessa två unboxing på S21 Ultra, den ena med en svart och den andra med silveraktig lur så ser man faktiskt att bägge lockar till sig...
Hmm .. nu verkar det finnas orosmoln kring Snapdragon 888 då den blir för varm vid belastning .. hela +57 grader enligt denna tweet: OBS: Detta...
Är det Japanska? i så fall de kör också med Exynos.. EDIT: nej det är koreanska!! det finns motstridiga uppgifter om vilken chip de använder sig...
Hade bumpen varit i Navy så hade jag slagit till :) men men .. det är ju smaksak ..
Ojdå!! En silver med rött skal? hur tänkte du där? lol .. Svart med Röd skulle funka för mig men inte silver med röd :/
När jag förbokade först (vilket jag annulerade sen) så var den svarta självklara valet eftersom den är anonym men efter jag sett några video med...
Hoppas de har rätt i detta trots att de fick telefonen igår. Man kanske kan se hur pass bra eller dålig batteritid när allt är installerad och man...
Jag tyckte också Navy såg bra ut dock gillade inte "kolfiber" på kamera bumpen .. så det blir antingen en svart eller silver :)
Bra jämförelse mellan Note 20 Ultra (Exynos 990) och S21 Ultra (Exynos 2100) .. han nämner att S21 Ultra blir varmare än Note 20 Ultra men att...
För min del, pendlar jag mellan Svart och Silver .. den svarta verkar locka till sig damm och med den silvriga syns det inte ..så jag lutar åt den...
Vilken färg köpte/bokade ni på S21 Ultra? Och varför har ni valt just den färgen?
Nu är denna videon för S21 (standard) verison men med Exynos 2100, va killen nämner att telefonen blir varm vid spelande och app nedladdningar men...
Läser lite på Twitter, verkar finnas missnöje även med Snapdragon 888!! Den blir också överhettad lol .. så Exynos 2100 är inte ensam!!
Precis, det är bara marknadsföring o inget annat!
Jag har också sett en knapp på den vanliga S-Pen som är avsedd för S21 Ultra men det verkar inte finnas någon funktionalitet för den, vet inte...
Jepp, Samsung brukar ha typ 1 veckas embargo för att folk ska ha tid och testa ordentligt och inte ha bråttom med sina omdömen.
Jag har haft telefoner med 4K inspelningsmöjligheter sen 3-4 år tillbaka, har i princip aldrig spelat in i 4K, problemet med dessa video att de...
Jodå, de flesta "unboxing" video har visat det.
Även om det finns såna appar skulle aldrig tro de är seriösa eller verkligen fungerar eftersom just sån funktionalitet ligger på systemnivå, inte...
Dual fysiska SIM kort + eSIM om du köper den Svenska modellen. Köper du däremot Snapdragon modellen från utlandet, till exempel från Hongkong så...
Jag hade S20+ (Snapdragon) och bytte upp mig sen till S20 Ultra (Snapdragon) kan säga att det är stor skillnad i kameran, även displayn!! Jag...
Jag skulle inte alls rekommendera det, även kända märken brukar inte fungera som man tror med fingeravtrycksläsaren, du får vänta lite o se vad...
Dessa är fake video.
Jag har haft S20 Ultra Exynos tidigare och jämfört med SD (som jag äger nu) så fanns det skillnad, fick ofta krispigare, ljusigare samt bättre...
Snapdragon behandlar kamerasignaler på annorlunda sätt än Exynos. Med S20 Ultra så finns det skillnad till Snapdragons fördel. Kolla dessa tråd...
Efter 72 timmars användning.. [MEDIA] View: https://youtu.be/6ESXmk84EiI
haha nej, tvärtom det är därför vi delar med oss info o sånt, det är så man slipper bli blåst på saker o ting, ser att Wonda har 256GB varianten...
Det känns som att Snapdragon variant ännu en gång vinner över Exynos, det är min åsikt, sett ICE Universal postar bilder tagna med Snapdragon...
Tack!! Jag känner mig mer osäker nu, ringde Samsung och avbokade min lur, pallar inte med Exynos efter jag har använt Snapdragon i S20 Ultra, får...
Snapdragon variant?
Precis min tanke!!
Jag kan inte Tyska!! lol men sa han det?? damn!!! Alltså alla klagade på Exynos 990 att den blir för varm nu är Exynos 2100 ännu värre? ... fattar...
Här är en video till och det är på Tyska .. men tydligen gör han en benchmarking på S20 Ultra, S21 Ultra, iphone 12 pro och Mate 40 Pro .....