Separate names with a comma.
Det där är långa trådar, välkänt att robotar inte fixar sånt eller mörka mattor. Tyvärr. Kanske borde ha kollat upp lite mer innan köp.
Det där blir svårt, man får nog sticka in något för att bända upp det med risk för att man skadar ramen/släden/SIM-kortet. Ett tips är att kolla...
De absolut dummaste, det är därför den typen av mejl ofta är dåligt skrivna... För köper mottagaren det så vet scamern att man har med en idiot...
Det brukar finnas en så kallad nyckling som gör att man inte kan stoppa i kortet fel, hade tänkt skriva det förut men missade det. Ena kanten på...
Kolla Sim-kortet och testa tipset utan SIM men även om ni kan "skip all the connectivity options" helt som det nämns. Från en utvecklares...
Men är inte det första appen för att ladda ner alla uppdateringar. Vet att det var så när jag testade på sambons telefon efter att hon fick problem
Hittade även detta som iofs inte är för en Huawei produkt men ger samma tips som i föregående länk men nämner också att man inte ska ha Sim-kortet...
Här verkar det vara någon med liknande problem my phone is stuck at "searching for updates" need help(en)
Märkligt, är ni säkra att det inte går att hoppa över det steget också? Ett alternativ om hon har en telefon är att hon delar wifi/surfzon från...
@keyser allt påskrivet nu?
Telia generic router [emoji1316][emoji1787]
[emoji1787]
Vad menas med, det att man själv ska fylla i det eller att skatteverket fyller i och man godkänner det?
Märkligt, blev precis nekad med Google Pay 3 gånger med 2 olika kort. Fick till slut Swisha
Prova AppBlock annars, det går väldigt fort att sätta upp
Någon som har snöat in sig på elcyklar? Sambon är sugen på en ny när hon börjat jobba så att hon kan cykla till jobbet. Kollade lite snabbt men...
Beroende hur smart du vill hade hade jag sagt Automate eller Tasker annars AppBlock
Det är väl max. Finns inget jobbigt att en affär ska behöva ta flera dagar bara för att man måste vänta 6-10 timmar för att få svar. Jag förstår...
@220volt däremot kittlar just right [emoji1305][emoji57]
Prova tejpa över cliff-sensorerna... Om det nu är så att du inte har trappor eller random grop som den kan trilla ner för [emoji13] Vi har tejpat...
Aha så i ena fallet, ISK, så betalar jag men det sköts automatisk. Och i andra fallet, KF, så betalar banken.
Hm okej [emoji848] så vad är då fördelen med KF som jag nu efter att ha läst runt lite ser att de flesta rekommenderar för utländska aktier just...
Någon som kan förklara detta, jag har läst igenom det ett par gånger men är inte med på det sista gällande avräkning på max 500kr... Varför skulle...
Lånar tråden så det inte verkar finnas en dedikerad tråd för Home Assistant @pitrus- get on that already Hur funkar det med Home Assistant, jag...
WhatsApp backup är tyvärr låst Google Drive
Ja det blev det till slut, kommer ihåg att du var tveksam till det dyrare priset... Men det är kvalitétsgrejer det där
Jag som precis tänkte föreslå en Mediapad m5 lite 8... Fick hem en sådan till grabben idag, riktigt trevlig pjäs. Lagom stor också.
Ja det här är ett sätt att använda lådan på
Bitwarden men annars har du denna tråden Vilken lösenordshanterare använder ni?
Oj det var länge sen... Trodde de hade gått i graven
Vi ansökte om lån till hus senast för ett antal veckor sedan och då dök frågan om krediterna upp. Vi har också bra ekonomi och mycket eget...
[emoji1787] Om dom gjorde!
Att ge junior couscous till lunchen idag var inte så genomtänkt
Kört det här hemma i ett halvår, sjukt smidigt. Riktigt goda recept också!
@bernard https://feber.se/internet/amazon-prime-pa-vag-till-sverige/421488/?utm_source=rss&utm_medium=feed
[emoji3166]
Kan inte veta var alla bor
Sketen direkt