Separate names with a comma.
Det blev några mail till fram och tillbaka till Hannes på Navigon men han försökte i varje mail lösa mitt problem. Jag mailade på eftermiddagen i...
Dell D620 Intel Core 2 Duo (T7200 @ 2Ghz), 2GB ram, 320GB HD, Intel 945 express (256mb), batteriet verkar bra....
Jag skickade till den som föreslogs här, det vill säga [email protected]. Svaren kommer från [email protected]. Jag mailade första...
Supporten svarar snabbt och korrekt på mina mail iallafall. Idag skrev han att han hade gjort ändringar i mitt konto så att Traffic Live ska funka...
Alla uppdateringar har funkat kanon. Har inget alls att anmärka på förutom att jag förlorar traffic live i ICS men det löser sig nog. Det beror...
Ny uppdatering idag. Nya inställningar m.m. i appen. :) Via inställningarna så kan man nu slå på "Aktiv körfältsassistent" vilket ska anvisa...
Vet inte vad du behöver men jag har en Dell D620 över. ;-) Intel Core 2 Duo (T7200 @ 2Ghz), 2GB ram, 320GB HD, Grafik Intel 945 express (256mb),...
Det finns några kommandon hos Cerberus som man kör via SMS. Typ som att den ska söka efter och ansluta till öppna wifi-nätverk automatiskt....
Finns det någon mailadress till Navigon i Sverige? Jag kommer att få börja bråka snart. När jag byter till ICS, helt ren installation så...
Problemet blir när buset stoppar i ett oreggat simkort utan pengar. Antar att den använder sig av utgående sms för att skicka larm? Om inte annat...
Grymt! Tack för tipset!
Borta!
Nej tack, du ska ha tack för att du tog dig tid. :)
Som sagt, jag har noll koll. Tack ändå!
Inget alls alltså? Ointressant men tack för visat intresse. Jag har noll koll. ;)
Vad är det för objektiv på en sån där? ;-)
Stämmer. 10 är riktigt bra!
Tack för visat intresse men jag har redan en server. :-)
Jag vill göra ett byte med dig. Jag har skickat dig ett PM men inte fått svar. Jag kommer eventuellt att byta min surfplatta mot en Galaxy tab...
Edit: SÅLD
Den finns som torrent. Det gick också segt men mycket snabbare än Netload. Jag har inte haft en enda omstart med hybridromen. Kör överklockat...
Nej, jag lämnar inte telefonen eller mina kort obevakade. Skulle jag tappa bort kort eller telefon så kan jag ju spärra mina kort. Antar att man...
http://www.dustinhome.se/product/5010609162 I lager och snabb leverans. Sent from my HUAWEI MediaPad using Tapatalk
Vad har ni för upplevelse då? Ni som har testat senaste ICS och senaste officiella? Om man jämför alltså. Buggar i 3.2 respektive 4.0.3? Jag har...
Vad är det för hybridrom? Jag har också lite random reboots med 4.0.3-rommen.
https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=12249&page=3
Enligt rykten i en annan tråd så ska stöd för svenska komma i år. Q2 närmare bestämt. Det är information från Google Sverige.
Det verkar finnas flera olika ICS-rommar. Vilken är den senaste? http://esei.de/tmp/index.php?dir=ics_v4%2F Jag brassade in den översta från den...
Ja, nu kommer jag åt Q4 via NAVIGON Fresh på datorn. Det finns Q3 och Q4, vilka man får via appen vet jag inte..
Ja, telefonen vilar inte på linsen längre.
Jag ville bara testa. Det är inte värt det enligt mig. Jag väntar på en stabil version nu istället.
Jag har samma erfarenhet. Min startar inte om med GB men det händer rätt ofta med ICS-rommarna. Går inte att använda för dagligt bruk med...
Man får kanske hoppas på Q4 och få en överraskning Q3 istället. ;-)
Kanon. Tack för infon. I år då.. kanske... typ.. eventuellt. ;-)
Kan meddela att mobilen sitter grymt bra i Brodits bilhållare (jag har aktiv för fast installation). Det förväntade jag mig dock. Jag ersatte...
Det är enligt mig inte ens jämförbart med Google Maps. Röstanvisningarna är bättre, kameravarningar, möjligheten att välja olika vägar baserat på...
Navigon slår Google Maps på fingrarna. Många gånger om. Så länge man får uppdaterade kartor så är jag supernöjd.
Det är en djungel med alla standarder. ;-) Enligt MHL-standarden så ska mobilen laddas och man ska kunna styra den med fjärren till TVn. Jag vet...
Hur menar du? MHL är en standard och det finns hos många olika tillverkare idag. Har inte TVn MHL-stöd så gör det inget, det funkar som en helt...