Separate names with a comma.
Ska skaffa Hallon student när mitt abonnemang hos 3 går ut. 5 GB data, obegränsat antal sms och samtal för 199 kr i månaden.
Hur stor lägenhet/ hus? I vår femma så tror jag det ligger på 400 eller något.
D: Hur kan man inte gilla deras design? Awesome ju! Nog för sprickor osv, men den ser ju riktigt premium ut :)
Klart det gör, men hur bra den är, det är ju frågan ;)
Får samma sak.
Så har aldrig jag gjort iaf, men så kan du väl göra om du känner för det :)
[emoji14]
Blev ett jävla kackel här [emoji14]
Skriver som en kratta på det bara :/
Köpte mitt sidewinder X4 bara för belysning [emoji14] Kostade 300 :)
Det ska ju låta [emoji5]
Jag med [emoji14]
Fiskis holme lol
[IMG] Jag väntar på lilla torget ::)
[ATTACH] Haft denna på datorn typ aslänge. Såg på Suits igår och ba, wtf det är ju hon D:
Kört brorsan med sin snowracer bakom min moppe :D
Cm12 :)
Ser att du får erbjudanden om Z3 serien. Du är medveten om att man kan få en sprillans ny för runt 2500 kr från Tele2?
Yayyy
Tänkte också skriva Z3C om du gillade upplevensen med din Z3 i övrigt :)
Det får jag verkligen hoppas att det gör. "root är de facto-standard för och det gängse namnet på administratörskontot i Unix och...
Använder du Samsung webbläsare då? Har alltid använt Chrome, men blev riktigt besviken när det inte flöt på. Började använda den inbyggda läsaren...
Är Mate 7 inte intressant?
Trooooor att det gick bra med kinamärken, bara han kunde köpa det över disk här i Sverige c:
Är väl baksidan som kan självspricka. Har inte hört något om skärmen :)
Som någon annan skrev så verkar väl Huwei Acend Mate 7 uppfylla dina krav? Man vänjer sig snabbt med storleken.
:p
Såpass ja.. ;) [emoji14]
Asså[emoji14] Vad kan man jobba som då när man har gått ur din Skola? Och vad Fan är mekatronik?! ;)
Jaså? Vad läser du då? :) Får väl hoppas att det är lite kul Iaf i ettan så att man inte får dödslängtan veckan efter man börjar ;)
Och bränner den på beats ;)
http://www.tekniskagymnasiet.se/program/el-och-energiprogrammet/?returnTo=http://www.tekniskagymnasiet.se/orter/uddevalla :)
[IMG] :)
SWR-10 :)
Ah, okej :) Inga problem, lättare att filma än att behöva förklara :)
Jag har ett smartband du kan få köpa! :)
@maxperes hade en N6, fråga han :) Är du sugen på en Sony så tycker jag att du ska vänta på Z4, "The head dev" för Sony har sagt att det kommer...
Snö!