Separate names with a comma.
Jag lägger till den i fp när jag har möjlighet!
oh sorry det glömde jag att svara på. Android använder sig av AES 128. Jag kan inkludera ett par länkar med info om det här: [SPOILER] Vad jag...
Oj vilket långt inlägg jag tvingade fram med en sånt enkelt påstående [emoji2]
@Rebecka det ser ut att passa in riktigt fint :) . men vad mycket skalet byggde på storleken det trodde jag inte!
slutresultatet såklart!
picture or it didn´t happen!
vill du ha två instanser av explorer igång samtidigt? Jag tror inte det går!
Aha det förklarar saken. Första gången jag bryr mig om att testa det just nu :)
Vad betyder stjärnan? [IMG]
Du har ju kapillärkraften som gör att vattnet stiger upp också. Vem vet, det kanske räcker för att ställa till med problem!
Yes jag kollar det i morgon eller senare i veckan. Tror jag träffar honom igen på torsdag om inte imorgon.
jag tror den senaste versionen bara dyker upp om man man lollipops framework installerat men har säkert fel :P
Jag har den inte som default men kan testa någon gång då jag behöver skicka
ja krypteringen är kvar men jag är tveksam till att det går att roota i efterhand! misstänker att du behöver ordna root först och kryptera sen men...
vad märkligt det fungerar utmärkt för mig men jag tycker det är väldigt meckigt. Man måste ju trycka på typ tre ställen för att lägga till en...
de är tydligen svårsålda och spelen är inte värda så mycket säger han. De kan bli lite lättare att sälja om man flashar in custom firmware så...
han har en äldre modell psp2000 slim med custom firmware på sin hemsida för 800 utan spel. jag träffar honom imorgon så jag frågar vad han tror om...
Ni måste fört avinstallera launchern innan ni installerar den äldre versionen så att ni inte bara skriver över den. Annars kan ni ta och dra ned...
tack! nej det har jag glömt. vad skulle jag fråga? vad en begagnad psp kan gå för? vilken modell var det?
jag behöver filmtips. ska lägga mig i sängen och får panik om jag inte har något att somna till!
bästa!
läskigt alltså, så synd att man ska behöva leva i ett samhälle där människor utnyttjas och luras till den grad att de känner sig tvingade att ta...
nu var jag såklart jättelat och googlade ett par minuter bara men denna verkar populär, hyffsat uppdaterad och ser ut att kunna hämta info både...
Annonsen är låst och så passade jag på att ändra prefixet. I fortsättningen ska du ändra prefix själv när din annons inte längre är aktuell. Bumpa...
Jag tror också att vi användare ställer löjligt höga krav på våra mobilkameror. En mobil är långt i från en dedikerad kamera för ett par...
Välkommen till forumet! Det låter troligt att det är någon typ av kalenderaktivitet som du själv är inne på, eller så är det någon annan app du...
Du är riktigt duktig, lycka till!!
det går bra att roota kitkat och sedan ota upp till 5.0 utan att ta bort root först men i och med 5.0 måste man ta bort root innan man kan ota sig...
jadå men jag är inte så säker på att bootloadern låter dig använda fastboot boot. På M7:an blockerade dem det kommandot för lite drygt ett år...
Vad gäller garanti så lämnas ju det av tillverkaren så du bör kunna lämna in den på service hos en verkstad som tar emot Nexus enheter. Tyvärr vet...
Jag brukar konfa min telefon att vara lika smart som en tegelsten om jag inte håller den i handen med tänd skärm. Min one m7 håller 1-3 dagar...
Om du har en äldre version av android så att din telefon kan ansluta till datorn via UMS (USB mass storage) så kan du tilldela usbenheten en...
ja nu iom lollipop så kommer det att göra det. Du måste vara 100% original för att applicera en ota. Annars så räcker det med att alla appar som...
Ring 0 - dammade av dvdhyllan och kollade på denna igen. Var ett par år sen sist och den är störtskön alltså. Mycket viktig bakgrund på sadako och...
ah tyckte du skrev chromium, för den håller jag med om att den buggar. vanliga chrome funkar däremot utmärkt :)
idag har jag lagt märke till att bifogade bilder genom tapatalk bara syns i just tapatalk och inte när man besöker forumet via webbläsare. Är det...
Aha men kör chrome ist det gör jag
Kanske är det något med din distro då klubban? Jag har inga problem alls på ubuntu!
www.allabolag.se för att kolla upp omsättning med mera. http://www.allabolag.se/5566219704/HoneyBee_AB <-- detta kommer fram om man söker på...