Separate names with a comma.
Stämmer bra det. Jag har en tråd om det. ;) Det är i Desire-delen men det verkar vara fallet för alla Androidlurar:...
Du behöver inte köra någon wipe.
Den behövs inte. Man kan dock ta backup på den nu också om man vill. Bara starta med power + vol down (den stannar på ZTE-loggan) och köra Backup...
Det gick så fint så. Tack kallt_kaffe. :)
Nemas problemas. Jag är grymt nöjd med min Light nu. :)
Det är inte gratis.
För oss som redan kör Light Roast RLS3, vad behöver vi göra?
Jag får inte upp något om pinkod. Den visar en bild på ett simkort och sen får jag inget nät (förstås).
och nu vet jag varför. Jag har pin-kod och med den aktiverad så ber inte plattan om kod när jag går ur flygläget. Lösningen var att avaktivera...
Ingen aning. Antagligen blir den uppgraderad till Gen2 då den versionen vi flashar är en läckt originalrom som flashas in på servicecentra's i...
Den som man får på köpet med 2.2 finns ju där. Vissa appar installeras direkt på kortet men de flesta får du flytta själv. Det finns appar på...
När jag går ur flygläget så hittar den aldrig nätet igen. Det går inte ens att ansluta manuellt till rätt operatör. Omstart krävs då. Någon idé?
Enhetshanteraren I 7 skriver du bara "enhets" i sökrutan. :)
Titanium Backup orsakar en soft reset när jag försöker återställa appar mellan rls2 och 3. Aldrig stött på det förut.
Men tusan då. Jag måste ju installera detta. Köra flygplansläge när jag har wlan och bara ha kortet aktivt när jag är ute.
Dessa är bra att installera ja.
Den andra delen är ersatt med en länk till kallt_kaffe's rom. Den är bättre att slänga in än den jag skrev om innan jag redigerade min guide.
Det går inte att klocka eftersom att vi inte har tillgång till källkoden för kärnan i 2.2 än.
Är du 100% säker på att den ligger i rätt katalog?
Hur då hänger sig? Det är inte så att den får en comport?
Med gen1 så kommer du bara in i recovery som jag har förstått det. Det kanske går att få till något om du startar med power + volym upp och ner.
Gör din 2.2:a det? Gen2 ska nämligen inte göra det.
Vad bra. Jag trodde inte att volkombinationen funkade då plattan inte visade något alls men det är ju bra att veta. Använd...
Dvs, högerklick och "Kör som administratör" om det behövs.
Se till att den patchade filen verkligen hamnar i rätt katalog innan ni kör den.. Se ovan.
Den skapar en ny eller skriver över den som finns i vilket fall men ta en kopia på den innan.
Alla appar ligger på minneskortet men telefonen ser dem som att de skulle ligga på det interna minnet. Att ta "Flytta till minneskort" eller...
Ja, du kan ju testa det.
Titanium Backup.
Stämmer. Starta med vol ner + power. Du kommer inte att få "FTM" på skärmen utan ZTE-loggan kommer att stanna kvar. Du får dock en COM-port i...
com6 kan du säkert använda i flashprogrammet.. Från masslagringsenheten så är det bra om du installerar drivarna som ligger där på.
Man kan ju flasha via "fastboot flash" men vilka filer du behöver och så vidare har jag dålig koll på. kallt_kaffe kanske vet?
Du råkade inte vara inloggad på Telias "mina sidor". På din mammas konto tänkte jag. Sent from my Light using Tapatalk
I Titanium Backup så kan man se det. Sent from my Light using Tapatalk
Att partitionera med clockwork går tyvärr inte. Den trasslar bara till det. Gör på det gamla hederliga sättet via en av mina linuxsnurror. ;)
Det har ju tyvärr hänt en annan person här i tråden också. Android, frågan är om det är adb-drivrutinerna den letar efter.. du har inte SDK'n...
Gjorde en partition på 512MB och Titanium Backup säger 230 och 62meg ledig..? "Installeras" a2sd vid första boot eller något? Tänkte om mitt...
Min tappar wlan i stand by och sen kommer det inte igång igen när den vaknar. Blade wifi-fix tycks inte hjälpa. Edit: Jo, nu kom det igång men...
App2sd+ är ju annars väldigt uppskattat både på 2.2 och 2.3 och jag kör det förstås i luren också så jag vill ju ha min ext-partition. :) Jag fick...
Min vägrade att montera kortet när jag startade sen men det löste sig genom att plocka ur och sätta i kortet igen.. märkligt fel med en märklig...