Separate names with a comma.
Snabb nybakad r5-rapport: Wifi fungerar. Mobil data fungerar. Mobilt BankID fungerar. Yäy. Market är väl inte bara på svenska IGEN? Det är väl...
Gör en Nandroid backup via recovery eller kör via Rom manager. Då kan du gå tillbaka till exakt det du hade innan.
Jag har inga problem med min touch så jag ser det inte som ett problem. Jag tappar inte samtal när jag håller mobilen annorlunda heller så det är...
Jag anser å andra sidan att det är bättre att ha alla funktioner i samma program (så länge de hör till funktioner som inte är helt och hållet...
Hade mobil data och mobilt bankid fungerat så hade jag lätt kört r4 nu. Mobilt BankID fungerar ... typ... och ber mig fylla i mitt lösenord men...
Jag kör Truecaller enbart för att kunna uppdatera mina existerande kontakters adresser med hjälp av en knapptryckning. Allt annat är avaktiverat...
Ingen svarade mig när jag frågade så jag trodde inte att det var så känt. Restore testade jag utan att det löste mitt problem.
Samma för mig. Mobil data fungerade inte med r4. Skrev två gånger om problemet i tråden på Modaco utan svar.. Det blev att gå tillbaka till MCR3.1...
Dummaste jag har hört som lösning på mottagningsproblemet då. ;) Fixa telefonen ffs. Annars har man ju hört mycket dumt men folk verkar ju köpa...
Skal var nog det dummaste jag har hört/läst. :D
Behåll ditt pris gör så att man kan behålla samma prisplan även om slutar sälja messa mera ja.
Du kan troligen göra samma modifikation i vilken usb-laddare som helst men det gäller att den klarar av att ge minst 1A men modifikationen måste...
Sen så är det ju så att batteriet håller bättre efter ett tags användande.
Jag körde den här en dag ungefär. Data slutade fungera för mig och BankID i mobil fungerar inte heller. Den tillåter bara en siffra mellan 0 och 1...
Förklaring till varför och en lösning har jag försökt skriva ner här: https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=175184&postcount=48 Brodits...
Re: Bankdroid - Ännu en bankapp Jag kör froyo och hos mig så står det "SSEK xxxxx" överallt. Ersätt x med valfritt belopp. ;) Kan man få bort...
De borde ju släppa en app så att vem som helst kan göra inspelningar i olika miljöer. ;)
Jag håller inte heller med. Utrymmet är i minsta laget ja. Jag kunde dock installera ett större antal program innan jag fick problem. Nu har jag...
Då ska vi se. Hur säger jag emot mig själv i min text? Jag pratar BARA om billaddare i den här tråden. ;) I HTCs billaddare, original alltså, så...
Denna ständigt återkommande diskussionen.. inte bara här utan även på engelskspråkiga forum. Jag blir lika galen varje gång och försöker förklara....
Precis. Rootad lur och sen Nandroid från Recovery ger dig en exakt kopia. ;)
Gå till dialern. Tryck *#*#4636#*#* Gå in på Batterihistorik. Första valboxen. Välj "Användning av delaktivering". 4 6 3 6 = I N F O ;)
Fast den MÅSTE ju inte få hjälp från nätverket. Skillnaden är att det går mycket snabbare att hitta satelliterna med A-GPS. Med A-GPS så får...
Jag kör 5. De längst till vänster och längst till höger är tomma.
Ah, ja, då ska ju skärmen hållas igång. Jag kör inte NaviPanel men jag fick det med i min rom. Jag kör min widget. ;)
När gör den det menar du? Alltid?
De på xda har väl inte lyckats trigga dockningsläget via något externt än va? Jag har också den där installerad och kan få igång den med något...
Jag använder den inte som dialer och jag stör mig idag på att jag inte kan välja vilka som ska synas i min standarddialer. Man kan ju som tur är...
Drog in från market. Specialnummer som 888 visas om Telenor hos mig. En polare har roat sig med att skriva "öööh vadå?" och liknande på sina...
Jag tror att den är signad på något sätt. Vet inte om man kan gå förbi det i recovery.
Det låter helt korrekt. Konstigt att du har dessa problem må jag säga. Missade din ConnectBot-fråga. df -h kan du köra när du är inne på...
Verkar konstigt. Är du säker på att a2sd+ funkar som det ska? Hur har du skapat partitionerna?
Funkar. Tänder blå fint. :) Blandar man grön och blå så blir det ljusblå och blandar man blå och amber så får vi lila. ;)
Ja, de ligger kvar men du bör rensa innan. Går att göra via recovery, sdext kallas det där har jag för mig och gör en wipe. Du kan ju alltid...
Filen skickar vidare till http://s.2030.tk/marketenable som i sin tur skickar vidare till nerladdningen som finns på...
Med tanke på att jag kör samma så är det ju rätt mystiskt. Frågar andra program om su?
Buggarna finns där från förra versionen. Jag fick inga NYA buggar förutom det med batteriet då. Däremot har endel felöversättningar och andra...
Ja, det stämmer. Väldigt märkligt.
Vart hittade du marketenabler? Det finns olika versioner. Denna? http://s.2030.tk/marketenable Strular lite på luren så ladda ner apkn till...
Nej, det spelar ingen roll. Vad händer när du kör det då?