Separate names with a comma.
Mjo likadana människor iallafall. Klonade har vi nog inte blivit, ännu hehe Fan länge sen man såg den sjätte dagen med Arnold. Dags att gräva...
Pluto kan iofs bara bli en planet om vi människor ändrar definitionen på vad en planet är. Det är alltså något vi bestämmer så det kan ju inte...
Agreed. Ingenting som händer eller har hänt i det universum vårt har knoppats av från har någon påverkan på vad som händer här. Om man går på...
.. Jag är väldigt intresserad av kosmologi faktiskt. Jag gillar ditt svar till Diggler! // mobilt
Då förväntar jag mig en fullständig redovisning när du har använt den ett par dagar! // mobilt
Kanske en ssd disk? eller en större disk för mer lagring?
https://www.youtube.com/watch?v=So9Nfm6uVdc
Jag har aldrig känt mig välkommen hos de där extremisterna! Skål!
jag som trodde att människan bara funnits i niotusen år och att den första stamfadern levde i nästan tusen! Du raserar min värld nu :(
Hade varit riktigt najs i det här fina vädret men jag är faktiskt lite småsjuk så jag avstår :)
Bra att du säger till. Med detta menar vi att man ska uppdatera den första posten,inte bumpa tråden med bud man fått i PM. Och i fp ska...
Nej det orkar jag verkligen inte lägga ned tid och energi på! :)
Du förutsätter att människor och djur fanns före jorden. ;) // mobilt
Härligt :) // mobilt
Z3C verkar riktigt het, jag gillar verkligen att yttermåtten inte svällt!
Nu är det partiledardebatt på expressen.se. Högst upp på sidan! // mobilt
Funkar fortfarande på min! // mobilt
Så skönt med sovmorgon. Har legat i sängen i drygt två timmar och bara njutit :) // mobilt
Nu när det finns en helt ny tavla för OnePlus så tycker jag ni kan starta trådar där, alternativt ställa frågor och chatta i den stora allmänna...
Kolla in jawbone up 24. Vet inte hur den är med vattentåligheten men i övrigt väldigt bra med mycket statistik i appen. // mobilt
Kollar på utfrågningen av Sjöstedt nu. Han är verkligen timid. // mobilt
Njae egentligen så är det väl inte okej att låta en femåring göra som den vill men jag förstår din poäng. En sån där granne ska ju avhysas efter...
Då får du ta och skaffa bevis sedan kontakta värden i första hand. Funkar inte det så får du starta krig med grannarna genom att säga till eller...
Jag tycker du kan fråga om de har märkt någonting utan att använda några anklagande ord. // mobilt
Har inte ens börjat sätta mig in i kommunalpolitiken här.. Måste ta tag i det. // mobilt
Säger till föräldrarna. Det är olagligt att stjäla post. // mobilt
Skulle inte du plugga systemvetenskap?
Jag tycker att 2013 är året då i princip alla flagskepp kom såpass långt att man inte längre kände behovet av att upgradera. Skulle man byta en...
ganska korkat att ta små lån utan säkerhet.
Jag betalar 5100 för min tvåa. Inklusive lånet, den är på 45 kvm. // mobilt
Hund låter som ett riktigt hundgöra ;) // mobilt
Jag gillar sense, det är riktigt bra! // mobilt
Ja det fanns förut men inte nu, jag testade däremot att långtrycka på tråden ute i forumet och där fanns. Så problemet löste sig :) // mobilt
Vad ond du e! Får väl gå via webben då :) // mobilt
Facemeat Klistrar denna hemifrån om ett par timmar. Tapatalk har inte den funktionen. Grattis! // mobilt
Låst. // mobilt
Det är användbart att få notifikationer på datorn men annars fattar jag inte heller hur man ska använda det.. // mobilt
Ja det där var ju på nyheterna, riktigt riktigt tråkigt.. // mobilt
Jag tror att fler som byter mellan partier i största hand beror på att så många partier liknar varandra. // mobilt
aha nu såg jag att du skapat en tråd :) Vem vet vi kanske lär oss något nytt ändå!