Separate names with a comma.
Kanske borde man försöka nedgradera till MIUI 11? Jag tror inte du kommer tycka 120hz gör enorm skillnad. Det är ganska subtilt även om det...
Ja dimensity 820 är nog lika bra som Helio G90T var för ett år sedan. Måste säga att jag föredrar Note 8 Pro över Note 9S. Snyggare design,...
Några andra grejer jag noterat. Note 9S och Redmi K30 har bättre haptisk feedback när man skriver. RN8Pro ligger dock lite bättre i handen.
Har fått tag på en Redmi Note 8 Pro nu. Den känns faktiskt lite snabbare än Redmi K30 5G trots att den senare har SD765. Dock ångrar jag nästan...
Dave Lee lyfter en del problem. T.ex. variabel refresh rate. Verkar ha varit samma problem på Redmi k30 Ultra, en uppdatering verkar dock ha fixat...
Har länge varit sugen på att testa Redmi Note 8 Pro. Om den slår Note 9 Pro i upplevd snabbhet slår den säkert Poco X3 också.
Det var ord och inga visor. :) Håller med om att allt detta är tråkigt. Dock är det svårt att komma runt prisvärdheten. Har kollat på en hel del...
Tyska chinahandys recension av X3: Poco X3 Testbericht - Preis-Leistung neu definiert?
Ajdå. Var detta nyligen? Kan det skilja från lur till lur? Jag testade gpay för några veckor sedan på Redmi K30.
Undrar om Xiaomi kommer fasa ut Redmi Note 9 Pro nu. Den känns ju helt överflödig när man kan få Poco X3 för samma pris. Man kan alltid hoppas på...
Ja, den som vill ha MIUI utan bloat och med diverse tweaks kan ju alltid installera Xiaomi EU. Numera är den kompatibel med Google Pay trots...
Xiaomi verkar verkligen ha gjort det igen får man säga. Poco X3 kostar nu bara hälften så mycket som OP Nord. Enda påtagliga fördelen NORD har är...
Om ett år tror jag Xiaomi kör OLED på alla sina midrangelurar. Gjorde en beställning för en stund sedan. 2225 kr med gratis frakt får jag det...
Är inte P40 Lite en sjukt underskattad midrangelur? Prestandan är ju i nivå med SD765 som t.ex. sitter i OnePlus Nord. Batteritiden verkar också...
Funderar också på det. Rom-stödet är ju närmast obefintligt (t.ex. Xiaomi EU) men utöver det har jag svårt att se några nackdelar. Mediatek har ju...
Det är nog Apple som drivit på detta. Iphone 11 Pro Max väger 226g trots relativt beskedliga yttermått (158 x 77.8 x 8.1 mm). Hoppas...
Telefoner från Oneplus brukar väldigt sällan reas ut. Som du är inne på är nog Mi 10 den som ligger närmast. Dock bör du redan nu kunna hitta Mi...
Se upp för bandtalibanerna på forumet. ;) Jag bor själv i Umeå och har klarat mig bra utan band 20/28. Så pass bra att band 20 i princip varit en...
Techtablets har verkligen lagt upp mycket matnyttigt om X3. Utöver recensionen jag postat ovan har han även gjort en riktigt bra kamerarecension...
Priset på Mi-store kommer säkert ligga på minst 2995 kr för instegsmodellen. Dock finns det ingen som helst anledning att köpa från dem.
Ja. Vikten är en besvikelse. Hade hoppats på samma vikt som K30 och Redmi Note 9S. Speciellt då chassit är byggt av aluminium och plast....
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=bb-r8_GujW4
Poco X3-eventet streamas via youtube senare i eftermiddag: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=K_pll3rzF3E Eftersom nästan alla spec....
Vad upplever du som bättre på Nord (utöver ev. preferens för mjukvaran)?
Utifrån mina preferenser är K30 Ultra nästintill det perfekta flaggskeppet även obeaktat priset. Riktigt kraftfullt chipp, 120hz AMOLED, stort...
Kan du beskriva hur felet uppenbarar sig?
Precis. Bank-id tror jag bara skulle göra skillnad på marginalen. I slutändan är det enda rimliga att den som har 0 eller endast något enstaka...
En fördel på lurar med snapdragon (som MI 10) är ju annars att man kan installera gcam-moddar om man gillar googles bildbehandling.
Ja, precis det har ju ryktats som SD732G på senare tid men igår på GSM-arena läste jag SD730 till min förvåning men antingen läste jag fel eller...
Söker någon av av ovanstående lurar. Bör vara felfri, i fint skick och med fräscht batteri. Bor i Umeå så mest troligt blir det en distansaffär....
Om det är samma skärm som sitter i Redmi K30 borde man inte behöva vara så orolig. Det var en av mer ljusstarka IPS-skärmar jag testat. Upp till...
På måndag lanseras Poco X3 globalt. Enligt den senaste läckan har den en 6.67" stor LCD-skärm med 120 hz. Systemchippet blir Snapdragon 730....
Ja, det är klart alla företag kan drabbas av tekniska problem. Men sannolikheten borde vara mycket mindre för ett företag av amazons kaliber. Mitt...
Jag beställde en Redmi 9 från amazon.de för typ 6 veckor sedan men telefonen försvann på vägen. Har varit på semester så väntade ganska länge med...
Ja, om det bara är kinalansering som är bekräftad i september dröjer det nog ett antal månader innan den når Europa (om den kommer alls).
Är det bekräftat att X7 Pro släpps i Europa under September?
230 gram? Hur tänkte de där.. Höjd och bred är väl acceptabel men blyklumpsvikten gör att den blir ointressant.
Version 7 av ColorOS ska vara betydligt mer avskalat och vanillalikt jämfört med tidigare versioner. Har dock inte testat den själv utan bara...
Det är en ovanligt bra deal för att att vara en Samsungtelefon men Mi 10 och Poco F2 Pro ger fortfarande mer för pengarna. Bra batteritid ska vi...
Köp något från Xiaomi. Överlägset prisvärde utifrån dina kriterier. T.ex. Mi Note 10 Lite eller Mi 10 Lite 5G.