Separate names with a comma.
Oj, jag beklagar sorgen. Stod ni varandra nära? Bra låt. Hehe nej jag ska upp tidigt :) Tog 16 år av mitt liv, jag håller mig till öl :) // mobilt
Det är sant, där är ju en aktivitet som jag gör dagligen! Jag borde räkna får nu men nej då, ligger vaken som vanligt......
Jo men det är ju när man ser folk promenera skitfort i träningskläder, istället för att springa. Jag har aldrig sett en man göra det. Så det känns...
Ja det var länge sen nu. Det märks att det är sommar, allt är så lugnt och tyst :) Nej inte riktigt. Vi lagar mat, äter och snackar hobbys. Hela...
Ja det räcker med en annars skulle vi behöva åtminstone en moderator till för alla rapporter ;) // mobilt
Är det skillnad på om jag skulle sitta med ett par polare och käka middag än om vi skulle kalla det för herrmiddag? Jag har aldrig riktigt...
japp det är den! MyBreeze har jag själv inte lyckats klura ut vad det är men jag har den fryst (root grej) och telefonen har fungerat utmärkt...
Om det inte fungerar med att återställa. Jag vet inte varför den hängde sig, du har ju allting helt original efter ruu.zip. Jag flyttade vår...
Det kan ju ta en stund när den startar efter en uppdatering. Men det ska inte vara några konstigheter. Bara att köra rebootRUU, starta telefonen...
I fastboot läget ska du kunna välja factory reset direkt på skärmen. Om du har usb inkopplad måste du först gå in på bootloader, sen välja factory...
Udove.apk samlar information om du telefon och skickar till HTC. Funktionen går att stänga av i inställningar. QXDM2SD.apk är ett...
Ja om telefonen vill uppdatera sig kan du låta den göra det. // mobilt
Det kommer nästan alltid lediga platser i slutet på augusti så ge inte upp ännu! // mobilt
Ja eftersom du redan har s-off så är det bara att dra in en helt ny firmware. Du blir dock av med allt på telefonen. Inklusive bilder, musik osv...
Nix det vet jag inget om :)
Jag om du har en telefon som är "brandad" med operatörens logga och egna appar, så är det operatören som skickar ut uppdateringar. Jag tror inte...
Kan också vara något som har dålig kontakt någonstans.
Yes man måste ha s-off. Om du bara ändrade cid med befintlig rom så hittar den inga uppdateringar. Det är nämnligen så att romen har en, eller...
Hur menar du? En mjukvara blir ju inte sämre med tiden som hårdvara kan bli. // mobilt
Jag har alltid haft en dröm om att gå bärsärk i en lampaffär med slagträ. Det skulle jag göra om jag var dödligt sjuk. Finns det en chans till...
Trippar den knox? Har du en länk? :) // mobilt
Om jag minns rätt så säljer tre m7 med nordisk cid men jag kan ju ha fel såklart. Det finns en app som heter cid getter eller liknande på Google...
Ämne flyttat till köpråd! // mobilt
Hmm jag antar att det interna minnet inte är ett alternativ. Kanske kan du lösa det med hjälp av en extern lagring på nätverk? // mobilt
Skönt att det löste sig för dig. Lycka till nu! // mobilt
Är helt på samma linje utseende först, hårdvara på andra plats. // mobilt
:) // mobilt
Jamen dåså :) om du bara kör igenom hela grejen igen fast med en korrekt firmware så kommer allt bli prima! // mobilt
lightningmaps.org är kul att roa sig med. // mobilt
Någonting jag som inbiten ölfantast har grämt mig över länge. Varför måste jag gå till puben för att få avnjuta det lokala bryggeriets öl? // mobilt
Alltid lika välkommet :) // mobilt
Det är en väldigt fin telefon men dyr =)
Outlander s01e01 Serien handlar om en kvinna vars make deltar i andra världskriget medan hon gör sitt bästa för att ge sjukvård till de som blir...
Ja om du inte kan starta telefonen i bootloaderläge så kan vi inget göra. Volym ner + power är din räddning. // mobilt
Uppdateringsfilerna är aldrig kompletta firmwares. Då skulle ju hela din telefon bli helt ny vid varje uppdatering. Om inte htc1guru fungerar så...
Jag ser nu att m3johan har länkat en uppdatering. Är det den du drog ned? En uppdatering är nämligen inte ett komplett system. Men det löser vi...
Du kan testa att manuellt starta bootloadern. Försäkra dig först om att telefonen verkligen är avstängd. Ibland blir nämligen skärmen svart fast...
Kan inte göra mer än att rekommendera LG g2. I mina ögon den mest prisvärda Android sedan den släpptes förra hösten och fortfarande oslagbar. //...
Om man läser texten så framgår det att artikeln handlar om missuppfattningar! // mobilt
Jaha nu ligger han säkert pyrt till.. // mobilt