Separate names with a comma.
Har du testat torrent länken? För mig tickar den på i 2.2 MB/s just nu. Okej det är ju inte superfort men att säga att det går sakta är ju att...
Hur ser din ut nu? Bild tack :cool:
Nej stock kameran fungerar inte i tex CM.
Hoppas dock dom löser allt för jag byter gärna ut Samsung dialern. Den är helt iskall.
Okej har läst igenom länkarna. Jag tror att du fortfarande kommer behöva stock dialern att svara bla. Can I disable my default dialer? The short...
Avsaknaden av 100% fungerande 4G och support/service i Kina gör valet lätt. Z2 eller Z3!!
Jag har inte sett nån som lyckats med detta. Alltså byta ut den. Jag tror inte på det innan jag ser detta :)
https://swedroid.se/forum/threads/htc-one-m8.118537/#post-1652859
Kanske inte nått fel på batteriet. Ligger det nån app som drar wakelocks så behöver ju inte batteriet vara dåligt.
Du kan ju det med jailbreak men det vet du juh redan [emoji5]️
Alla dialers går över. Du kommer inte ifrån detta om du inte byter rom till en icke baserad TW-rom. Den är alltså inbakad i alla Samsung stock rom's.
Cold in july, helt okej thriller. 5/10 kameler.
Inställningar, ljud och bocka ur dom du vill från kommentarer.
Nån som har en S4:a i riktigt bra skick? Brorsans yngsta son börjar komma upp i åldern där han vill ha en smartphone. Har en del prylar kvar sen...
Finns Samsung kontot i inställningar och konton? Om det finns där, klicka på kontot och sen klickar du på meny (dom tre prickarna) och väljer...
Japp med en app som heter Finger Security från Google Play. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rickclephas.fingersecurity
Det där låter ju inte bra. Telefonsäljare är ett skumt släkte. Många gör allt för att lura kunder och man får verkligen passa sig för. Jag skulle...
Hur kan man ha haft dåliga erfarenheter med nästan samtliga operatörer? :eek: ;) Alpha är en bra "liten" lur om man gillar designen och föredrar...
Jobbigt läge. Frågan är när 8.2 kommer!?
Har du provat återställa den? Rekommenderas egentligen efter varje uppdatering för optimalt resultat.
Håller med. 11 stjärnor av 10 ;) :cool:
Dom har fortfarande brandade telefoner tyvärr. Om man vill ha 3 så ska man köpa dealen hos Phone House istället så man får en olåst och obrandad lur.
Den är riktigt bra och sevärd :cool:
Skulle tro att det är Dashclock men kan vara Chronus också.
Tack för svar. Om det blir köp så lägger jag nog in tex denna:...
Funderar på att beställa en från Webhallen för finfint pris,...
Jo jag tror det har varit såhär, så länge jag kan minnas iaf. Men jag kan ha fel här....
Också intresserad
Nexus 5:an ligger fortfarande grymt lågt i pris :)
Ähh så farligt är det inte. Och kan faktiskt tänka mig att det är värre här i Stockholmstrakten än där uppe..... Har man bara lite kyla och inte...
Om du har rootat och kör in stock rom så försvinner alla varningar vid uppstart. Det enda som syns är i Odin läget där det finns spår av väckt knox.
På Blocket går det hitta oöppnade Iphone 5S och Samsung Galaxy S5 i mängder förvisso
Det är helt korrekt. Blandade ihop den här med en annan tråd. Är trött idag och ännu tröttare imorn efter att jag kommer gå upp kl 04 och kolla på...
Jag vet att hon spanat in dessa 3 men jag skulle nog lägga till Samsung Galaxy S5 och Iphone 5S eller 6 hon inte har nått emot Apple sidan. Vi...
Där fick du till det :)
Du behöver lite spänning i livet :) Sålde min N5 pga batteriet och kameran. Annars är det en fenomenal lur. Batteriet är dock det stora...
Det är sant men troligtvis så löser dom väl det inte alls utan i kommande Z4 får vi nog se nått som inte spricker ;) Men det är är fortfarande en...
Måste hålla med här. Z2 är en grymt bra lur för ynka 3000 kr. Och den slår Nexus 5 på många viktiga ställen. Batteriet, kameran, vattentäthet. Men...
Tack! :) Telefonen är såld nu.
Meh, har inte provat ändra färgen. Och vill inte ändra färg heller :)