Separate names with a comma.
Tack för den tabellen. Visste inte att Note 10+ hade så pass stor faktisk skärmyta.
Ja, håller med. Jag kör Meizu 16T nu, den har nästan samma aspect ratio som Max 3 (18:9 vs. 18.5:9) och är notchlös. Skärmen är på 6.5". Tycker...
Vi kan nog helt glömma Mi Max 4 tyvärr. Kollade lite på presentationen av Redmi Note 9 Pro (Max) idag och Xiaomi låtsades då som Note 9 är en...
Xiaomi avtäckte Redmi Note 9 Pro och Redmi Note 9 Pro Max idag. Skillnaden mellan det två lurarna är dock små. Endast kamerahårdvara och...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=rPa-1cDhxAw&t=262s
Tyvärr har glas helt tagit över för premiumlurarna. Förutom OP5T har du Zenfone 5z, men det finns nog inte mycket mer än så.
Beror på vad man menar med rimligt. Utbud och efterfrågan styr. Min gissning är marknadspriset för en begagnad Mate 20 X är runt 4000 kr vilket är...
Gjorde ett byte med @Jimmy 76 . Som vanligt gick affären supersmidigt. Rekommenderas varmt!
På torsdag (12/3) släpps Redmi Note 9 Pro i Indien. Oklart när den kommer till Europa. Specifikationenra har läckt: Aurora Blue, Glacier White &...
Bjuder 500 kr plus frakt.
Hade en Mate 10 för runt två år sedan. Designen på den är verkligen läcker. Det är något speciellt med 16:9 ratio och tunna kanter.
Max 3 väger faktiskt 221 gram. Dock känns den ganska lätt på grund av den stora ytan och att den är relativt tjock. Tycker inte vikten i sig säger...
Verkligen. En annan grej som är synd är att black shark-familjen av lurar är så fula rent estetiskt. Var faktiskt riktigt nöjd med Black Shark 1...
Ja jäklar, Black Shark 3 Pro är en riktig bjässe. Hade missat den! Synd att den väger 253 gram. Nog en av de tyngsta telefonerna i modern tid.
Färg?
Sedan uppdateringen till android 10 verkar det helt kört med gcam till Max 3 tyvärr. (även med root).
5z för 2500 kr är väldigt prisvärt för den hårdvara man får. Dock tror jag Asus haft en del kvalitetsproblem och att servicen är dålig. Vill...
Har mycket svårt att tro att webbhallen skulle sälja icke-europeisk version av Note 8. Om det skulle vara en kinesisk version skulle den dessutom...
Sant. Använder mest Meizu 16T just nu, men om jag någonsin går tillbaka till Max 3 som daily driver blir det nog att införskaffa ett glasskydd....
Ja, kanske borde göra det, dock brukar jag ha svårt för glasskydd.
Menar du Redmi 8 eller Redmi Note 8? Redmi 8 är en lågbudgetlur som inte är i närheten av 5z. Om du menar Redmi Note 8 är det lite jämnare men 5z...
Jo, den står sig fortfarande hyfsat bra. Vet inte om det är någon skillnad mellan officiell firmware och Xiaomi EU, kör EU på min och flytet är...
Tack. Har också en 9T i nyskick.
Ja, det kanske har med det att göra. Får hoppas det lossnar snart eller att den lanseras officiellt i Europa.
Inget har hänt med priset på K30 hos importhandlarna trots att det nu gått flera månader sedan den släpptes. Normalt brukar man se en rejäl...
Har en svart Xiaomi Mi 9T (6/64) i nyskick med kartong, kvitto och alla tillbehör (plus ett extra orginalskal). 2263kr inkl skicka lätt Edit: Har...
Ja, tyvärr är det många som rapporterat problem med eglobal. Det finns mig veterligen bara fyra riktigt seriösa butiker som erbjuder bra...
368 Euro inkl EU-frakt. Inte så dumt pris: realme X2 Pro 8GB 128GB NFC Handy Smartphone 4000mAh EU Version Quick Charging | eBay
Krister Petersson har fått den frågan i en intervju och han sa då att de inte kan namnge personen men att de kan förklara händelseförloppet kring...
Verkligen, känns egentligen inte som det finns bra belägg för någon gärningsman utifrån den information som är känd för allmänheten men...
Ja, så blir det säkert. Dock är det intressant att de trots det tänker ge en förklaring till vad som hänt och vem som är gärningsmannen.
Krister Petersson som gick ut i media förra veckan och lovade en förklaring av hur palmemordet gick till och vem som var gärningsmannen innan...
Tycker Realme X2 Pro är snyggare med symmetrisk placerad kamerasetup på baksidan och snyggare notch på framsidan (fult med dubbel kameraö)....
Mi 9, Mi 9T och Mi 9T Pro är alla lika "Sverigeoptimerade" så länge du köper den i en europeisk butik eller i "global version" från Kina.
Instämmer. Har ju som du haft Enjoy Max som nästan är samma telefon som 8X Max, tycker den var rätt likvärdig med Mi Max 3 förutom att mjukvaran...
Det tog en dryg vecka om jag minns rätt. Tror inte X50 Pro kommer finnas på deras ebaybutik redan på måndag.
Jag köpte min Realme XT härifrån: realme X2 Pro 8 GB 128 GB 6.5" NFC Handy Smartphone Snapdragon 855+ EU Version | eBay
Ok, skönt att du sluppit krångel. Deras bemötande mot mig var så kasst att jag nog aldrig mer kommer vilja ha med dem att göra. En del andra på...
Ja, dock är väl mi-store.se inte direkt kända för bra service så det är oklart om det verkligen är en fördel.
Den är dock billigare på andra butiker: Xiaomi Mi 9 (6GB RAM) 128GB (Mobiltelefoner)