Separate names with a comma.
Verkligen!.. Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Så det ligger .apk Er där? Men då fixar jag det säkert :3 tack alla! Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Inget som blir typ korrupt då? Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Japp Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Med typ root Explorer? Bara till att radera alla filer? Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Hur kan man göra telefonen helt stock? Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Hjääälp!! Frågar igen, har sålt min Galaxy Mega. Den är rootad och jag har gjort Cerberus + Android lost till systemappar. Efter en omformatering...
Dock är jag bara 15 :p Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Du ska köra sopor va? Skönt att inte vara arbetslös iaf? :D Fan vad batteritiden suger på min iPhone :( Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Shhh :p Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Börjar vecka 25 i ett gatukök på en camping :D 75 kr/timma och + 21 kr vid OB :) Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Sommarjobb!! Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Vi säger så :* Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Nej! Nu är det ju rätt, fiskis som gjorde fel :3 Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Jaså, okej :D Sent from my iPhone using Tapatalk
Folk är ju dumma på riktigt! Sent from my iPhone using Tapatalk
Den lägger låtarna där det finns mest plats när du skaffar appen. Ring uppsägningsavdelningen så ska dom förmodligen kunna fixa det utan att du...
Ja, för mig med (fast den lossnade helt) :( Den är nu i 3-butikens händer :/ Sent from my iPhone using Tapatalk
Om Sony tar det på garanti/DOA så är jag nöjd, men om dom inte gör det... Sent from my iPhone using Tapatalk
Till exempel Möjligheten att välja ett inlägg man vill citera även fast man scrollar ner. Om man skrollar ner efter man har valt ett inlägg så...
En sketen 4! :( Tapatalk till Android är såå mycket bättre! :/ Sent from my iPhone using Tapatalk
Inget att skratta åt! :'( [IMG] Sent from my iPhone using Tapatalk
:( Sent from my iPhone using Tapatalk
Suck, om inte Sony tar detta på DOA och säger att det är självförvållat vet jag inte vad jag ska ta mig till! :(
NEJ! Inte haha! Nu sa han i butiken att jag måste åka 6 mil till butiken och lämna den för att den ska skickas på verkstad och avgöras om det är...
Nu sa han att det inte är säkert att den går på doa, han sa att dom i verkstaden skulle avgöra om det var självförvållat eller inte. Blir så...
Pratat med 3-Butiken och de var inte säkra på om det skulle gå på DOA, han skulle ringa Sony och återkomma. Såg att jag har fukt INNANFÖR...
Asså seriöst! Har fukt innanför kameralinsen med!
Men vafan!! Nu fick jag min magnetiska docka, och gissa vad? NU ÅKTE MAGNETPORTEN AV TELEFONEN!! Aargh! Måste DOA idag, har haft den i 14...
Men vafan!! Nu fick jag min magnetiska docka, och gissa vad? NU ÅKTE SKITEN AV TELEFONEN!! Aargh! Måste DOA idag, har haft den i 14 dagar...
+1 Vi kanske kan köra i konvoj sen? Jag har gjort cerverus och Android lost till systemappar med root. Hur får jag bort dom? Telefonen skickar...
Dom gjorde det, most wanted 2 :D Skickat från min Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition via Tapatalk Pro. Puh! ;)
Vattentäthet? :D Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk Pro
Har du laddat ner från steam är det Steam > SteamApps > Common och markera Euro truck mappen. [IMG] Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk Pro
Laddar man inte ner spelet igen fast från steam då? Men platsen du har är rätt för CD versionen. Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk Pro
Aktiverade du på steam? Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk Pro
En port är ju ingen lucka? Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk Pro
Han har inte sagt något om någon lucka :) Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk Pro
Har han det i dagsläget? Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk Pro