Separate names with a comma.
Skumt, jag fick Mars uppdateringen! lol Vissa fick bara Februari och andra fick Mars! [ATTACH]
Såååå avundsjuk på vad amerikanerna får för sina pengar när de köper S20 Ultra! Helt sjukt att vi i Sverige får i princip ingenting!! [MEDIA]...
Battery life .. (Snapdragon) [MEDIA] View: https://youtu.be/gm9yzDpslD0
Samsung uppdaterar Galaxy Note 10 och Note 10 plus En ny mjukvaruuppdatering till de två modellerna ska bland annat ge bättre ansiktsigenkänning...
Nejdå, den är ny uppdatering som jag nämnt tidigare, kom först till Tyskland o nu dags för Sverige. Uppdateringen har fortfarande Feb...
Skumt att jag inte fått det .. men väntar ... kanske dyker upp när som helst..
"Frosted glass" är najs, dock inte det viktigaste så länge det finns vettig kamera, 120hz skärm, stort batteri och trådlös laddning... Vi får...
Jag hoppas verkligen att kommande OP8 Pro inte har framsidans kamera på nån sida varken höger eller vänster, i mitten är den bästa placeringen!...
Första intrycken & omdömen OnePlus 8
Första intrycken & omdömen OnePlus 8 Pro
Tillbehör för OnePlus 8 Pro
Tillbehör för OnePlus 8
Bilder tagna med OnePlus 8 Pro
Bilder tagna med OnePlus 8 ..
Det verkar vara så att OnePlus 8 "serien" kommer att lanseras lite tidigare i år. Exclusive: OnePlus 8 series set to launch in mid-April | TechRadar
trist :(
Det har varit skärmskydd på de senaste modellerna sen S10.. Note 10 .. så jag antar fallet är samma med S20, allt på grund av den nya...
Om nån är intresserad av såna här tester.. [MEDIA] View: https://youtu.be/cs3RSMBSA2I
Skönt att det funkar nu. Hoppas det funkar bra för dig.
Lite vilseledande... Vad menar de med S20 nu i butik? Jag tolkar det som att de har telefoner att köpa, men tydligen bara demo lurar då release...
Det är såna recensioner jag inte kan lita på, han påpekar om bristerna (framförallt i kameran) och ändå säga den är så bra.. En 15000kr telefon...
Prova att inaktivera "Touch sensitivity".. [ATTACH]
Är inte det normalt? det har jag för mig att det är så ..
Tack för påpekandet vänner, Asus borde vara mer tydlig.
Jag läste det från min telefon men står inte det att det kommer tillsammans med en telefon?
Det här måste vara det bästa erbjudandet vi har upplevt/haft i Sverige ASUS Shop Sverige: ROG Phone II SuperPack [ATTACH]
Då så... Som jag trodde att detta kommer gälla alla som förhandsbokar S20 Ultra och kan hända även för de som köper efteråt eftersom erbjudandet...
Det är därför man ska vänta på att appar och hemsidor anpassar sig. Har faktiskt även problem med färgarna när jag accessar Fellos hemsida i...
Man kan forcera fram mörktläge i Note 10 genom utvecklare menyn för Android... Den är bra men inte perfekt, hade den ett tag men för Facebook var...
Jag märkte faktiskt en stor skillnad men tycker den ska inte gälla överallt, typ, inte när man ser på video eller dylikt... Samsung verkar jobba...
som jag påpekade tidigare att det verkar inte vara så eftersom man aktiverar erbjudandet i Samsung Members som ALLA kommer att kunna ha i sin S20...
Appen stödjer inte "än" mörkt tema.. samma som med Facebook "förutom lite" och WhatsApp .. tyvärr.. kan dröja lite till .. vi får se.
vad spelar det för roll om det är SD eller Exynos ? SD varianten släpps ju i USA före Europa. I USA ska det vara i början av Mars medan i Europa...
Svårt val.. S10+ har bättre batteritid medan note 10 är lite nyare, har mer lagringsutrymme + S-Pen o dessutom är billigare!
förvånar mig inte om det blir förseningar .. det har blivit för många kunder i USA .. så det kan bli samma för Europa, koronaviruset verkar vara...
bara ultra..
haha .. att byta operatör är bästa alternativet men inte flytta :D du kan byta till Comviq eller Vimla kanske, de flesta som har det verkar inte...
Hmm .. kan absolut inte uttala mig för det, som sagt allt beror på.. Jag bor och jobbar i Lund, jag kör med Telia och jag hade problem med...
som sagt.. med Telia o Tre så verkar den har mer begränsad stöd för 4G+.. beroende på plats o täckning så räkna med sämre stöd än Svensksålda...