Separate names with a comma.
Googla // mobilt
Ja precis fast siffrorna då. Det blir *#*#3424#*#* . Jag borde kanske skrivit det istället :) // mobilt
Det brukar hjälpa att ta ur simkort och batteri och sedan vänta ett par minuter. Det gör att kopplingen mellan simkort och telefon glöms bort....
Det jag hittar pekar på att man måste ha root. Jag antar att *#*#DIAG#*#* inte fungerar? // mobilt
Jag kom på att det finns ett inbyggt "hardware test mode" som man kan aktivera genom att slå in en sifferkombination i dialerappen. Sitter och...
Jag tycker faktiskt att det låter som att du gjort allt du kan vad gäller mjukvaran. Om du inte hittar någon annan information så blir det nog så...
Tidigare i våras så var det en bugg i Google Chrome som gjorde att detta hände. Det ska vara löst nu så du kanske behöver uppdatera Chrome? //...
Hur gick du tillväga när du fäste det? går det att stretcha så att det inte blir fult i över böjda ytor-?
Är det klister som fäster det på baksidan eller hur funkar det? Gör det telefonen mycket större? Så stor att den inte går ned i ett skal?
Serienumret är knutet till någon komponent på moderkortet. IMEI kan flyttas mellan enheter av service stället om det behövs. Så vi som fått...
Ditt Oscar 2?
Självklart är det okej. Jag har lämnat kvar de inlägg jag bedömde vara relevanta för varan du annonserar!
Människan är inte evolverad som en köttätare. Och det finns många bevis för detta, det jag kommer på såhär på rak arm är: Vi har färgseende,...
Ser man på vad märkligt. Jag kan se efter om jag kan få tag på någon admin och höra efter vad som händer.
Folk som pratar kanske kan vara någonting? Grimaser och sånt tänker jag på för ibland ser man ju lustig ut.
Frågan är vem som ska knipa inlägg 3333. Diggler hur många fps kan du spela in i då? Testa att göra en burnis på grus med bilen och lägg kameran...
Flertrådig återgivning chrome://flags/#impl-side-painting Och Tillåta mer ram chrome://flags/#max-tiles-for-interest-area Kanske löser...
Invites kan efterfrågas här: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=110757 OnePlus One Invites // mobilt
Din hboot, är din bootloader. Du har version 1.57. När din dator startar har moderkortet ett BIOS som kontrollerar all hårdvara ända tills...
Ja firewater behöver root för att fungera. Jag tror snarare att det har att göra med Android OS, mappstruktur eller behörigheter. // mobilt
Temprootinstruktionen fungerar inte på allt har jag för mig att det står på deras sida. Då är det riktig root som gäller med andra ord. // mobilt
Su är begäran om root. Så du måste köra med temprootinstruktionen eller roota luren först. // mobilt
Om du loggar in på Gmail och väljer kontakter. Är de borta därifrån också? // mobilt
Om du går in under konton och trycker på ditt Googlekonto. Står det "synkroniseringsproblem" bredvid kontakter? // mobilt
Jag förstår att du inte tycker om reklam. Dessvärre ger det ingen inkomst till driften av denna sida :/. Att scrolla förbi en reklambanner är väl...
Ni har en one plus one tråd att diskutera i. Detta är annonsforumet. // mobilt /edit. rensade även all chatt.
Är inte mobogenie listad under installerade appar? Finns den inte där så kan du testa att avinstallera det med hjälp av appen clean master som...
Jag skulle börja med att läsa mig till hur en Android är uppbyggd, rent generellt sätt. Tillverkare har ofta egna lösningar men i grund och...
Nu indikerar inte avatarerna för artiklarna hur många kommentarer varje artikel har. Problemet verkar ha kommit tillbaka med den senaste...
Då börjar slutspelet i Dreamhack SC2. Soffläge resten av kvällen med andra ord! http://www.twitch.tv/dreamhacksc2
Jag flyttar ditt inlägg till avdelningen för ROM-filer och Utveckling i Galaxy S5 avdelningen. Diskussionen som kommer att följa är bättre lämpad...
De senaste dagarna har jag lirat Hearthstone, tyvärr har dreamhacks spelschema varit så fullspäckat att jag inte haft tid att sitta ned med det så...
Jag har min inställd på 35grader. 40 var default har jag för mig. Så fort batteriet är fulladdat och svalnat lite kör power to give igång. Det...
Du behöver s-off för att nedgradera systemet. Kolla upp firewater s-off. // mobilt
Google Nexus 10 är en schysst platta för en rimlig summa. Fördelen med en Nexus är att man får den renaste formen av Android, utan såkallad...
Detta är inte en tråd om adblock. Den diskussionen kan ni ta under allmänt. Om ni inte har något att säga angående topic är det bättre att inte...
riktigt kul spel! https://swedroid.se/helgtips-rival-knights/
Jag är så jävla glad att de tog tillbaka 24 till skärmen. Om det finns någon som är odödlig är det fan Jack Bauer. Har sett första avsnittet...
Europas fetaste skivbolag har släppt ännu en grym låt på youtube! Helt klart värt en prenumeration på denna kanal för er som inte redan gör det!!!...
Ni som får rött tint kan med fördel skicka in telefonen på service. Två veckor utan telefon är helt klart värt det med tanke på att man får många...