Separate names with a comma.
Grejen är att jag har handlat av andra asiatiska butiker med men dom är ju snabba! Tycker just gearbest är skruvat långsamma med nästan runt 2...
Mjao men det finns andra alternativ än Samsung Pay så sett om man är ute efter det. Sen har jag för mig att Magisk Root ska kunna gömma att...
Samsung köpte ju upp Harman Kardons DAC. Det kan ju vara den som är i...
Svårt sånt här för tekniskt sett så kan vad som helst vara fel. Men eftersom du kommer åt bootloader och download mode så måste det sökert gå att...
Nä inte direkt. Att den är knoxad dock kan ju göra att du inte kan använda typ Samsung Pay eller Samsung Health så om du inte har vetat det innan...
Det e nog så...
Jag HATAR f.cking Gearbest... 1) The adress is 100% right. 2) I ordered with insurance but not with tracking option. I have contacted my local...
Det kan vi nog ordna ;) PM
https://forum.xda-developers.com/le-max-2/development Mycket trevliga romar :)
Förra året var Exynos bättre och det verkar som att detta året så är det samma. Men vi kan nog glömma andra ROMs än Original baserade om man är...
Priserna går att disskutera via PM ;)
14:- på frimärken kan du la lägga nu när jag var så snäll o rotade i min laddare låda ;)
[IMG] Uhm, svart?
Är 100:- för mycket? Och så något frimärke.
Jag testar allt. Även iPhone. Men känner mig alltid lika lost i iOS. Och ingen lust att fördjupa mig i det för allt som jag anser Basic går ju...
Vad är du villig att ge?
Jag tror att före Note 7 så kunde man tänka så. Dom har inte råd o faila så hårt igen. Såg en video där JerryRigEverything punkterar batteriet i...
Jag fick fråga 2ggr efter den så damp den ner i mailen.
Samma erfarenhet här och samma önskan
Beställde direkt efter presentationen på Samsung.com :) Men gjorde även en på Inet där jag ligger runt 10 i kön :p Orchid Grey.
Gör det så löser dom det nog. Får en känsla av att Samsung nog kommer vara först med sina leveranser ändå. Speciellt vi som har beställt från Inet...
Från Samsung: Det har varit en del problem i vårt system för orderbekräftelser vilket lätt till att det dröjt innan de blev utskickade. Vi ber om...
Bytte en katastrof baksida på en iPhone 6 plus till en splitter ny... Tog bara 3 timmar ... :D Bytte även kamera, batteri och skärm. Älskar o meka...
Det är för nya beställningar. Deras första batch är "slut". Dom har dom i central lagret och ska börja skicka dom den 18. Dom tror även att...
Shit. Inet har ändrat status på s8 o s8+ till Skickas om 14 dagar... ?
Mysigt! Kolla om posten tar emot den idag för gör dom det så har ni den på tisdagen
Såld till @RuffyM
Wow! Det är ju ett bra tecken. Kommer bli intressant nästa vecka vilka som skickar först.
@selko verkar var först och han ska swisha snart så den e troligen såld.
Hehe mitt BankID strular fortfarande men kan ta emot via Swish ;)
[ATTACH] Har ett sådant över. Tänkte mig runt 200:- plus eventuell frimärke :)
@Psicosis Försöker göra min egna mowned men minns varje gång varför jag hoppar det. Har nog ägt nästan allt sen Motorola MicroTac Elite... första...
Alltid tyckt deras recept är skizzofren. Jag har känsla av att dom vill kännas vid som en lager affär men med samma look som elgiganten. Som...
Bah skit... Beställde en sån soundbar från dom LG SH3 vid black friday. Slutade med att jag fick hem en LG SH5 ... bra fail från deras sida.
Kan man förvänta sig att mediamarkt kommer online igen ikväll? Uppe! :D
Hmmm ... fick orderbekräftelse av Samsung nyss... ?
2500? :)
Därför har jag bokat på båda ställen haha :D
Jag har fått som svar att dom kommer börja skicka den 18... Har även hört att om man har bokat innan den 30mars så kommer man få på dom första...
Frugan fick ett sånt samtal. Hon skrek det högsta hon kunde in i telefonen.... Sen dess har dom inte ringt henne igen iallafall.