Separate names with a comma.
det ska gå. Om du vill köpa en ny adapter så finns jättebilliga prylar på kjell.com och liknande butiker. Brukar kosta nån 50-lapp och passar en...
på appstore finns något som heter matpriskollen där lägger jag in mina favoritbutiker (söker via gps om man vill) sen så listar den alla matvaror...
precis. därför jag är lite orolig. Nu kan jag ju ha min boxee igång dygnet runt. sitter jag på toa och vill höra madonna så trycker jag några...
undrar om Sony har tänkt på att fixa så streamning av ljud,video, youtube och spotify från telefonen blir lika smidigt till Boxee som med iPhone...
gallstenarna bråkar. not skoj
däremot blir man ganska bra på matte där man räknar i alla elkurser
kan egentligen ingenting om nuvarande skolan och hur det ser ut, men tänkte bara berätta Jag gick El, industri och installationselektriker (...
hur menar du nu? Om nu XL fungerar utmärkt åt en person, kommer då denna person vara mer nöjd med S2? Sluta titta på faktablad och börja...
ämne flyttat
har också lagt märke till det. Har noterat att det bara hackat rejält på de som haft sony ericsson i toppen. hoppas det betyder något svårt att...
ny uppdatering både till Boxee och TV. Lyckan är gjord dessutom picture-in-picture så man surfar och kollar på tv samtidigt love teknik
kör på samsungen ;) båda är från samsung :)
1337
jodå, den funkar utmärkt igen såfort det "bara" blev -16 grader elda gör man för att spara pengar och höja mysfaktorn
CDON har säkert bara fått luren utan sina tillbehör Tack så mycket för er input
pizza, vin, elda livet blir inte roligare än så
köpte tangentbord till boxee. fattar fortfarande inte svenska tecken på ett smidigt sätt Satte istället min gamla laptop med HDMI till TV´n....
Ja äntligen kom det en android som gör att man kan byta med gott samvete :) Jag kommer köpa Xperia S och kör idag ip4 obs, ha glimten i ögat :p
japp. just därför jag inte uppskattar t.ex s2, den gör nästan allt överdrivet. Känns om om bilden våldtar ögonen
svårt att veta, men är du verkligen säker på att det inte var nån skum kina-kopia då? verkar skumt, speciellt på loppis o_O
menar att bloggaren inte har gjort en vidare bra undersökning. Man vet inte var hans kamera lagt fokus osv Men om man har en Bra datorskärm så...
Om du med visar lite vilja så tror jag nog du förstår skillnaden mellan Note och GN även utan referensbild, trots väldigt dålig undersökning
ta en titt här så förstår man rätt snabbt att GN faktiskt inte har så perfekt skärm. Note ger den storstryk! Till och med Xperia S med LCD lyckas...
men ni kanske har fungerande värme inne iaf :) fick börja elda som en tok i morse. Nu är det 22 grader iaf, utan pumpen
var kallt i morse. Luftvärmepumpen stängde av sig.... efter lite sökande på nätet så verkar utedelen stänga av sig vid -20 och återstarta vid -16
7mW möjligtvis :)
japp, drygt 7MW trycker vi ut. Företaget tillverkar kartong, och ångan används mestadels till att torka kartongen i processen. Men en liten...
Drifttekniker på ett kraftvärmeverk. Tänk dig Homer Simpson ;)
helt okej början på en karriär Men det känns inte tillräckligt moget för vuxen publik med "skjut ihjäl mig". Blir lite "bara till ungdomar på...
Lyssnar på 3:e boken i millenium-triologin under nattpasset. 2 timmar kvar av passet, sen ledig tills torsdag.
Personligen importerar jag inte. Men, jag ger mig. ursäkta
Jag öppnar aldrig original-lurarna från paketet ens. vad gäller garanti så har du fortfarande 2 år från samsung på alla produkter sålda i Sverige...
Måste ju tipsa om en billig galaxy Nexus - demokörd http://www.webhallen.com/hemelektronik/147275-samsung_galaxy_nexus_demo
jävla hund ser rådjur på åkern. Won´t shut up!
byter minst en gång och köper då kontant
Det här blir en tråd att hålla stenkoll på. Vet inte hur många liknande som finns låsta pga urspårning till slut
Efter att ha ägt X10 mini och lekt väldigt mycket med X10 så lovade jag mig själv att aldrig köpa SE igen. Nu blir det förvisso Sony, men dom...
Tss ;) Man kanske saknar vita bakgrunder och läslighet av text på hemsidor :)
finns gott om dom begagnade, speciellt om du inte riktigt vet vad du är ute efter kan du praktiskt taget köpa en, testa, och sälja vidare om du...
Nu var du rolig. Klart du får göra sånt som inte är emot reglerna ;)