Separate names with a comma.
Min laddare har gett upp för 2:a gången på under ett år, har aldrig varit med om att laddaren till en telefon slutar fungera tidigare, är det jag...
Hej, säljer nu min Sony z3+, med Sony original flip cover. Låda och allt medföljer. 2500kr Finns i Helsingborg.
Efter uppdatering så får jag inte någon röstnavigering i google maps, hittar inte heller svenska som språk att ladda ner. Upplever även att...
Hej, säljer nu min Nexus 5 32GB Tänkte mig 2500 och vid eventuell frakt, står köparen för den. Ej intresserad av byten. Order date: Jul 29,...
Iphone 5S 16gb i toppskick. Låst till tre. 2500:-, köparen står för eventuell frakt. Prutat och klart. Bilder kan skickas om det önskas.
Hej, jag har en Svart SG2, den är låst till tre (efter jag kört Samsung unlock på den fungerar även mitt Telia, dock lämnas ingen garanti på att...
Hej, jag säljer nu min N1. Det sitter ett 8GB minneskort i den, som givetvis följer med. Den är "upplåst". Den har inga repor vad jag kunnat...
Hej alla, vill först och främst säga att jag är galet glad över att ha hittat tillbaka till Android. Jag blev till och med så glad att jag var...
Hej, provade att köpa två apps via market. Båda står som köpta, men de börjar alldrig ladda ner om jag väljer att installera dem, har hållt på med...