Separate names with a comma.
Aliexpress. Borde landa i brevlådan på måndag! :)
God jul och gott nytt år alla swedroidare :)
Såld till @Pandora
Säljer frugans Iphone 16 Pro 128GB i naturlig titan. Köpt av mig på Tele2 för prick ett år sen. Alla originaldelar är orörda och medföljer....
Vill testa på något nytt, nån som vill bli av med nån av dessa? Helst en mörkare färg och med kvitto och originaldelarna. Ska vara globala...
Ja och det är helt ok. Men du får skriva det till trådskaparen :) jag lägger inget tycke i det. Alla är fria och köra med det man vill köra med....
Har en Chromecast med Google TV 4K och en Apple TV 4K och helt ärligt så fungerar det mesta smidigare på Apple TV:n. Apparna startar snabbare och...
2-våningshus. Har en Asus RT-AC68U just nu. Tror denna modell är typ 10 år gammal men det har fungerat bra, bra täckning och stabil. Men tänkte...
Behöver uppgradera våran hemmarouter. Byter sällan så vill köpa bra grejer och med WIFI 7 (tri-band). Min son spelar mycket så den ska klara det...
Android Auto fungerar :)
Ändra till köpes!
Fick uppdatering till min x200 Ultra igår kväll. [ATTACH]
Du får rabatt för att du tecknar ett abonnemang men det kan du säga upp. Finns inga låsta telefoner idag så du kan köra vidare med vilket...
Ultran finns bara i kinesiska varianten. Ni som har Oppo Find X9 Pro i global. Ni är ju safe med största sannolikhet.
Korrekt, Ultran finns inte i global.
Ringde till Tele2 och frågade om min Vivo x200 Ultra. Den är safe iaf :)
Gäller inte Vivo x200 Ultra iaf :) Nu hamnar den ju lite i fel forum men men....
Ni som har köpt Dreame X40 Ultra. Är ni nöjda?
Oj friktionen var så pass mycket sämre? Jag upplevde min Flolab kanske lite lite "halare" men är osäker. Dock så har båda mina haft en riktigt...
Så nu har jag kört med Torras i ett dygn nu. Jag känner ingen större skillnad på dessa 2. Båda är grymt bra och med lika bra glid! Vi får se om...
Hur tar sig den över trösklar?
Är det såpass? Hmm man kanske ska fortsätta på en Roborock istället :P
Jag funderar på denna. Har läst och sett lite recensioner med goda omdömen om den. Dreame X40 Ultra robotdammsugare DI1038 (vit) Eller lite...
Den är global så den har svenska.
Jag har haft Devon tidigare och det är bra grejer med kvalitet. Nått specifikt du tänker på?
Japp såg den jag med. Men deras info verkar inte vara 100% även om dom är seriösa och bra! :) Ja det där låter bra! Och rimligt :)
Hittar inte så mycket matnyttig info tyvärr.
Googlar och letar info om TS. Många som har lite längre leveranstider och problem med saknaden av tracking osv. Småstrul helt enkelt. Men telefon...
Såg det. Hmm undrar vart deras EU lager ligger? Slängde ut förfrågan till TS. Får se vad dom svarar.
Såg nu, 512 GB finns på deras EU lager. Har du koll på leveranstiden om den skickas därifrån?
Ahh det är jag som blandar ihop allt. Dom har bra pris, synd på leveranstiden bara.
Har Ultra fått OriginOS än? Kan man fortfarande byta launcher?
Vart funderar du köpa ifrån?
Gillar man silikonskal så är det ett bra skal. Jag gillar skalet dom skickar med.
Hur känns den? Kameran? :)
Jag vet inte hur Torras är men det får vi se imorn. Men håller inte med dig om friktionen hos Flolab. Otroligt glatt och nästan för halt. Då...
Håller med dig @Lina-e, fantastiskt flyt med Flolab!! @Tiopental det kanske var dålig ytbehandling på din!? Nu är det dock dags och testa Torras,...
Upplevde inte serien tung trots att det händer mycket. Gillade dock den skarpt men har alltid gillat serier i den här genren.
Säljer en ny och oöppnad Iphone 16 128GB med kvitto. Svart färg. Pris inkl spårbar frakt 5700 kr.
Skickas 10-12 november enligt deras kundtjänst.